Ahojte,
Corrado bolo mojim snov uz od cias, ked som este nemal vodicak. Bohuzial financna situacia mi nikdy nedovolila splnit si svoj sen. Vzdy som ostal nakoniec pri nejakom tom diesly na kazdodenne jazdenie. No ale ako tak cas plynul, moja chut po corrade silnela. A tak som sa asi pred rokom a pol vybral pozriet jednu ciernu G60ku. No co som videl na mieste ma dost odradilo. Ani som nemal chut to nastartovat. Auto stalo v jednom bazare a bolo velmi zanedbane, ako keby tam stalo niekolko rokov. Lak bol taky nerovnomerny a urcite schovaval pod sebou kilogramy gitu. A ceresnickou na torte bol lak, ak to tak mozem nazvat. Cele auto bolo streknute asi sprejom. No nic, tak som smutny isiel domov a tato skusenost ma odradila na dlhsiu dobu. Ale dna 18.1.2012 som nasiel dalsi kusok a tak som sa vydal na dalsiu vypravu. No tentokrat to bolo uspesnejsie
A tak som sa stal majitelom tohto auticka:
model: VW Corrado G60
rok: 1989
vykon: 160 koni
farba: Cervena (na aute je niekolko odtienov cervenej a podla olupanych casti bolo povodne cierne)
pocet km: 195 000 km (realny stav nikto netusi)
foto:Co sa tyka technickeho stavu, tak je na aute este kopec prace. Na aute som zatial absolvoval cca 100 km cestu domov od predavajuceho. Potom len cakalo v garazi, kym budem mat volny cas.
Motor:Motor velmi dobre nastartoval, len si trocha nedrzi volnobeh a je na nom vidiet, ze uz toho ma dost za sebou.
Co sa tyka kompresoru, neviem v akom je stave. Motor som nevytacal, mam strach, aby nieco neodislo mojou vinou. Vedeli by ste mi poradit ako najlepsie zistim stav kompresora? Mam ist na testovacia jazdu a pozriet kolko tlaci cez MFA ? Len mam strach, aby som ho nemusel domov tahat na lane.
Podvozok:Corrado ma znizeny podvozok, pocas cesty bolo dost tvrde a majitel hovoril, ze by uz bolo vhodne vymenit tlmice.
Brzdy:auto brzdilo dobre, platnicky vyzeraju este dobre a aj kotuce su v poriadku.
Lak a vyzor celkovo:Auto ma zopar nedostatkov, zle opraveny lak na streche, ktory odpadava, prasknute celne sklo. Ochuchany naraznik a takto by som mohol pokracovat este dlho
Auto bolo podla vsetkeho naburane spredu napravo.
Tolko na uvod, budem sa snazit poctivo dokumentovat svoj progres na mojom Corrade