Tak nejhorsi bylo dopocitani ujete vzdalenosti pri urcitem zarazenem stupni. Coz se da i zmerit,ale pocitani je rychlejsi.
Vzdalenost ,kterou kolo urazi za jednu otacku. 205/40 r17 prumer kola(jde zmerit a nebo vyhledat na netu napr.zde
http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=205-40r17-215-45r17) se vynasobi pi(3.142)
V mem pripade
596x3.14=1872
Potom je potreba dopocitat vdalenost jako kolo urazi pri urcitem zarazenem stupni.
Prumer kolax 3.142/ 1rychlostni stupen x staly prevod
596x3.142/3.300x3.389
1872/11.1837=167.44
ATD...
Pak tam mje jeste tabulka pomeru rychlosti,podle ktere jednotka pozna jaky je zarazeny stupen...To ak funguje spolecne s kontrolou trakce.
Potom se jeste zadava to kolik pulsu dava snimac na kole za jednu otacku a kolik pulzu dava snimac rychlosti na prevodovce za jednu otacku poloosy...
Problem je se snimaci ABS,ktere jsou magneticke a jednotka potrebuje signal 0-5v coz je halluv snimac. Pro tyhle pripady se da pouzit prevodnik,ktery magneticke pulzy prevede na 0-5v.
http://www.jbperf.com/dual_VR/v2_0.html