• Duben 18, 2024, 22:38:29 odpoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 196894 krát)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« kdy: Červenec 06, 2011, 21:34:59 odpoledne »
Zdravim vsechny tuna.  Takhle corro vypadalo kdyz jsem ho 29.10.2006 koupil. :o ;D
V ty dobe jsem se poohlizel po Corradu ,ktery uz je hotovy i kdyz vlastne sprzneny,lae v ty dobe jsem to videl jinak.  Vybral jsem si ho na netu a jelikoz me docela tlacil cas tak jsem naky nedostatky zkousnul s tim,ze je pozdeji poresim.
Mozna si reknete,ze se toho na aute od te doby toho  moc nezmenilo.
Postupem casu jsem totiz zjistil,ze se corrado perfektne ridi a sedi na silnici a to i na standardnim podvozku jako pribite. I ten posaz za volantem mi sedel,skoro jako v motokare.
A proto jsem se zatim vydal trosku jinou cestou nez cestou estetickych uprav.
Vetsina z Vas samozrejme vi, co s autem zamyslim,ale pro ostani se rad rozepisu o upravach,ktere jsem doposud provedl.
« Poslední změna: Duben 28, 2012, 22:39:04 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #1 kdy: Červenec 07, 2011, 23:20:33 odpoledne »
Takze moje uplne prvni uprava se udala na podvozku. Nakoupil jsem stainless FK stelovak s hornim nastavenim tuhosti tlumicu Koni.
Tady je jednina zachovala fotka z te doby,kde je podvozek trosku videt ;D
A zaroven i s novym vyfuckovym systemem od firmy Magnex.
« Poslední změna: Březen 17, 2012, 22:22:21 odpoledne od Alfoun »

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #2 kdy: Červenec 09, 2011, 07:32:11 dopoledne »
Čeče, nikde nevidim fotku podvozku, akorát se tu furt množej vejfuky.... :)
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #3 kdy: Červenec 09, 2011, 10:14:48 dopoledne »
Tak koukam, ze  musim kapnout bozskou. Ja poradnou fotku podvozku nemam,nemam,nemam,neemaaam :'( ;)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #4 kdy: Červenec 09, 2011, 11:25:07 dopoledne »
Pak prisel na radu motor. Do ktereho jsem nacpal 268 vacky s KN filtrikem a potom jsem zacal s programovatelnymi jednotkami. V prvnim pripade se jednalo o Megasquirt I s sirokopasmovou sondou od Innovative LC1 pro to spravne natuneni.Svody jsem nechal standardni jenom jsem je nahore trosku zvetsil.
Par fotek jak auto prubezne vypadalo a kde se ukazovalo ;D
Prvni prvni navsteva na Santa Pod(drag racing draha) v UK jeste bez uprav. Vysledny cas byl neco kolem 15.6s@89mph
« Poslední změna: Březen 17, 2012, 22:18:47 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #5 kdy: Červenec 10, 2011, 12:51:15 odpoledne »
Jeste par fotos

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #6 kdy: Červenec 12, 2011, 01:59:22 dopoledne »
Na Santa Pod s Verunou po mensich upravach klapky,sani a vyfukoveho potrubi .
Racingoval jsem s klukem z Cech. Jeho S14 mela namerenych 230koniku.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KGGPPQqgEqE[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LrENYU7ao30[/youtube]
« Poslední změna: Červenec 12, 2011, 02:31:46 dopoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #7 kdy: Červenec 12, 2011, 19:59:27 odpoledne »
Dalsi uprava se udala na brzdach. Pozuil jsem 323mm kotouce pro Seat Cupra a 4pistkovy brzdice Brembo pouzivane na Fiatu Coupe.
Za naky cas jsem upgrajdnul i i brzdy na zadku. Pouzil jsem disky z Toyoty Celicy GT4 288mm.


« Poslední změna: Červenec 17, 2011, 15:21:06 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #8 kdy: Červenec 12, 2011, 19:59:38 odpoledne »
Vsechny provedene upravy mi nestacily tak jsem se pustil do vymeny motoru. 3.2l motor z 2008 vwgolf R32 najeto 13tis km.
Nerezove svody od firmy Dubpower,vyrobeny specialne pro corra.
Pro zacatek jsem pouzil programovatelnou ridici jednotku Emerald. Nymi pouzivam ecu od firmy DTA.

« Poslední změna: Červenec 17, 2011, 16:00:23 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #9 kdy: Červenec 12, 2011, 19:59:51 odpoledne »
Vymena motoru ;)
« Poslední změna: Červenec 17, 2011, 16:10:41 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #10 kdy: Červenec 12, 2011, 20:00:01 odpoledne »
 ;) plus verze na bilejch kolech
« Poslední změna: Červenec 17, 2011, 16:16:58 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #11 kdy: Červenec 12, 2011, 20:08:43 odpoledne »
Udelal jsem si par prispevku navic pro info ,ktere dodam pozdeji.
Zatim makam na klapce ,kterou musim adaptovat z elektroniky na mechaniku. Rozkuchal jsem vnitrek z R32 klapky na kterou prijde pridelat rameno ze stare klapky. A ten kus kde byl motor pro ovladani klapky pujde  pryc.
Pro porovnani R32 klapka a VR6.

Offline insane

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 367
  • Karma: 10
  • VW Corrado G69
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #12 kdy: Červenec 12, 2011, 20:09:45 odpoledne »
uz jsem se chtel zeptat, jestli neni nejaky problem s nastavenim serveru  ;)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #13 kdy: Červenec 12, 2011, 20:17:07 odpoledne »
Dobrej navod pro lovce prispevku :D  Jak rikam bude to urcite zaplnene a pokud ne tak prebytek smaznu.

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32
« Odpověď #14 kdy: Červenec 12, 2011, 20:36:55 odpoledne »
Dobrej macek, o kilik má větší průměr než VR?
Díry pro uchycení jsou shodný?
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N