• Květen 11, 2024, 14:37:10 odpoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 199277 krát)

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #975 kdy: Říjen 30, 2013, 08:06:40 dopoledne »
Tak abys mel co delat tak to prohod! Pro me by byl dostacujici vikon i 1/2 takze za me nemam co radit! 8)

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #976 kdy: Říjen 30, 2013, 09:47:48 dopoledne »
Od tebe bych spis ocekaval,ze mi poradis co dal.   ;)
Nejhorsi je, ze jsem si poridil racing spojku,ktera by mela byt do 520nm.(celou dobu jsem zil v domeni,ze tam mam kolem 400koni a max. 550nm). 
Prevodovka se montovala na VR6,ktera ma maximalni kroutak neco kolem 240nm. Coz ja mam ted v 1900 ot/min. :-D
Mam dat vetsi turbo s nizsim boostem a vyladit motor tak aby tahl az do 7tis.otacek? Nebo to mam nechat tak jak to je a tocit to max. do 6tis.?
Co ja jsem cetl, tak seriova 02A co je na VR6 corru, ma vydrzet zatizeni do 440Nm. Seriova 2.9ka ma 245Nm, nemuze byt prevodovka z vyroby na hranici unosnosti.
Rikal jsem Ti na srazu uz, ze tam je 520 koni a neveril si mi ;)
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #977 kdy: Říjen 30, 2013, 12:48:28 odpoledne »
Dik za radu Honzo. :-)
S tím kroutakem jsem to napsal jako zajímavou informaci ;-) mel jsi pravdu.


Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #978 kdy: Listopad 05, 2013, 18:57:13 odpoledne »
Par fotek se srazku. Spise pro ty bez FB. :-D




Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #979 kdy: Listopad 05, 2013, 19:10:03 odpoledne »
To jsou nejaky stary fotky,ne?

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #980 kdy: Listopad 05, 2013, 19:18:21 odpoledne »
Jojo. Tyden stare....  :)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #981 kdy: Listopad 10, 2013, 23:53:25 odpoledne »
Nejdriv do mirneho kopecka a pak krpal.
Zatim jsem s prevodovkou a spojkou v testovaci fazi. Opatrne prerazovani,60%plynu... :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AteeNYUXB5c[/youtube]

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #982 kdy: Listopad 11, 2013, 06:54:04 dopoledne »
 8) hi

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #983 kdy: Listopad 29, 2013, 19:01:15 odpoledne »
Tak jsem to dopracoval tak daleko,ze jdu zpatky na jednopistek. Mozna docasne,ale nejdriv musim vyresit silne vibrace pri brzdeni z vysokych rychlosti 140 up.
Nevim jestli jsou na vine brzdice a nebo loziska. Kotouce jsem daval nove a porad to same...

Koupil jsem komplet brzdy z Audi TT 1 (stejne maji skodovky,S3,VW)...
Drzaky brzdicu se musi vypodlozit 6mm podlozkama,protoze mame jiny offset(vzdalenost). Tyhle se daji pouzit jenom na VR6 nabach. Zitra je budu montovat

Offline defcut

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 604
  • Karma: 9
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #984 kdy: Listopad 29, 2013, 19:43:50 odpoledne »
Tyhle 312 mam na svem. Jsem zvedavy, jake budou vysledky pri tvych zatezich :-)

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #985 kdy: Listopad 29, 2013, 20:44:22 odpoledne »
V cem by mel byt problem kdyz mas velke brzdice?

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline Mates

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 583
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #986 kdy: Listopad 29, 2013, 21:59:54 odpoledne »
a co si měl vlastně Alfe za kotouče do teď?

jestli by to nechtělo něco na týhle bázi http://www.hothatchshop.cz/audi/rs4-b7-05-09/brzdy/ap-racing-plovouci-kotouce-pro-audi-rs4-b7-loba-motorsport-2260.html
« Poslední změna: Listopad 29, 2013, 22:02:24 odpoledne od Mates »
Corrado ve výstavbě

Scirocco MK 2 84" 1.8 16v PL, Kamei
Scirocco Mk 1 80"  1.6 eg 110PS, special
+ něco málo dalších MK 1 a 2
moto BMW K100RS

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #987 kdy: Listopad 29, 2013, 23:07:07 odpoledne »
Ja uz jsem z tech brzd nemocnej kuci. :cray:
Od zacatku jsem mel 4pistkovy bremba a 323mm kotouce. Jako prvni jsem koupil EBC kotouce a mel jsem tyhle vibrace v nizkych i vyssich rychlostech. Tak jsem koupil jine 323mm a ty byly v pohode az do doby nez jsem vzal auto na okruh v Brne. Tam mi zacali hazet,ale nic strasnyho. Postupem casu se to zhorsovalo a preneslo se to jenom pri brzdeni z vyssich rychosti. Tak jsem se rozhodl,ze dam 312mm kotouce. Ze zacatku bylo vse OK,ale pak mi zase zacal pedal pulsovat ve vyssich rychlostech.  ???
Rekneme do 120km/h muzu brzdit jak chci a vse je ok. Jakmile,ale brzdim pri 140km/h up tak mi silene zacnou vibrovat,pulsovat .
Bratr Sedivak muze potvrdit co to dela,kdyz jsem ho v lete svezl.

Na Brembech se mi vsechny pistky hybou,i kdyz nektere jsou tuzsi,ale zatlacim je.

Proto chci zkusit tyhle standartni,abych vyloucil bremba. Pokud to prestane tak mam jasno a bremba zrenovuju. Pokud ne ,tak se pustim do lozisek...atd

a co si měl vlastně Alfe za kotouče do teď?

jestli by to nechtělo něco na týhle bázi http://www.hothatchshop.cz/audi/rs4-b7-05-09/brzdy/ap-racing-plovouci-kotouce-pro-audi-rs4-b7-loba-motorsport-2260.html
Pokud me zasponzorujes tak si je koupim. 8)

Offline Mates

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 583
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #988 kdy: Listopad 30, 2013, 09:26:55 dopoledne »
nechci tu nějak blbě machrovat protože s tímto máš o milion víc zkušeností než já, nicméně z fyzikálního hlediska buď musíš mít plovoucí třmen nebo kotouč.. Když brzdíš, logicky se kotouč zahřívá a hmota pracuje = kope do pedálu..

počítám že když tam namontíš co máš připraveno tak to bude fungovat bez problému

ten odkaz byl jen nástřel.. když vezmeš třeba kotouč TT nebo nějaký Audi RS tak by to třeba nemuselo bejt tak mastný

faktem je že u našich aut je co celkem fuk, ale u tvýho se na brzdy musíš spolehnout víc jak na 100% :-)
Corrado ve výstavbě

Scirocco MK 2 84" 1.8 16v PL, Kamei
Scirocco Mk 1 80"  1.6 eg 110PS, special
+ něco málo dalších MK 1 a 2
moto BMW K100RS

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #989 kdy: Listopad 30, 2013, 21:03:27 odpoledne »
Nevim kolik by 312mm plovouci kotouce staly. Nikdy jsem to nezjistoval. Ale napr.neplovouci kotouce Tarox vyjdou na 400 ,Bremba na 350 kraloven.

Myslim si ,ze neni potreba mit neco plovouciho,protoze vsechny typy aut co pouzivaji 4 pistkove Brembo trmeny maji vse pevne. Napr.Seat Cupra(323mm kotouce)

Dneska jsem namontoval tyhle TT jednopistaky.Za hodinku jsem to mel hotove. Rekl bych ,ze je to nejjednodussi cesta jak namontit velke brzdy. Trmeny byli kompletni i s hadicema. Prekvapilo me,ze jsem povolil brzdove trubicky na 20let starem aute. :)

Desticky si musi jeste poradne sednout,ale vypada to ,ze jsou vibrace pryc. :yahoo:
Ani pri brzdeni v nizke rychlosti nemam pocit,ze by to brzdilo-nebrzdilo-brzdilo. Proste plynule zpomalovani....

Tedka mam mezi brzdovym trmenem a rafkem dostatek mista i pro supermarket. :-D

BTW. Brzdy jsou potreba na jakemkoliv aute. Ja s tim take porad nelitam,ale kdyz je potreba,tak jsou potreba.  :)