Tak zatim se mi nedari vse naladit. Motor se pri seslapnuti akceleratoru zakuckava a je jedno jestli v off boostu a nebo v boostu. Chytra ridici jednotka mi vyzjistila,ze snimac tlaku v systemu vykazuje chyby. Tak doufam,ze to bude tim,ale asi jo,protoze je to jedina vec ,kterou jsem vymenil. Vsechny ostatni snimace zustali puvodni.
Zkousel jsem merit teplotu pricky za turbem a pri stani,pokud je motor zahratej a jelo se,tak se teplota nevyhoupla ani nad 60 stupnu. Za jizdy 35-40 stupnu a to mam kolikrat teplotu vyfukovejch plynu az 500 stupnu.
Dve minuty necham motor behat na volnobeh a pak jeste necham zapnutej klicek aby jela el.obehova pumpa.
Ale myslim si ,ze by to nebylo ani treba,protoze jedna vodni hadice prochlazeni turba je niz nez druha,takze pokud se voda po zastaveni ohriva,diky teplote,ktera je nakumulovana ve svodech,tak si vytvari svuj vlastni okruh a voda cirkuluje sama od sebe.
Par lidi uz jsem v aute svezl a vsichni byly vysmaty jak leca.
Jedna momentka,kdyz jsem to daval do kupy.