Tak jsem dneska sundal jak sani tak svody,ale kvuli sani jsem musel rozdelat celej predek,protoze sani neni rozdeleny jak na VR6.
Zitra se bude uhnizdovat turbo,abych videl jaky trubky ,kolena budu potrebovat.
Jeste nevim jestli udelat odtok oleje z turba do vany a nebo budu muset do bloku.
Bude moc vadit ,kdyz bude odtok trosku pod hladinou? Tim,ze je tohle turbo kulickovy,tak je v tlakove lajne restriktor 0.8mm,takze se tam tolik zas tolik oleje valit nebude.
Je jedno ze bude pod hladinou, jsou to porad spojeny nadoby, na hajzlu mas taky odtok pod hladinou a funguje to kazdy rano dobre.
No,neco na tom bude
Jeste popremyslim bylo by to kazdopadne narocnejsi vrtat douru do bloku.
Jinak mi to nedalo a jeste jsem sel nasadit parohy a vyzkousel umistit turbo. Netusil jsem ,ze je to turbo tak velky dokud jsem ho nezacal cpat pod svody
Az po tom co mi bylo jasny ,ze musi byt jenom a jedine nahore. Sice se bude muset poradne odizolovat teplo od sani,ale je to proveditelne. U R32 jsou priruby hodne od sebe a turbo se musi posadit vic doprava,ale downpipe z turba pujde primo pod auto. A jeste maji Golfy jinak reseny ulozeni motoru,prekazi mi tak zadni silentblok,ale nahore je to ok.
Venku uz byla tma,fotky zkusim nafotit zitra.
Dve hodiny mi trvalo nez jsem otocil vyfukovou cast jak jsem potreboval(byl to poradnej tuhyk),kompresorova cast byla v pohode.
Takze budou parohy jak na fotce od bratra sedivaka.