• Květen 16, 2024, 21:23:01 odpoledne

Autor Téma: VRT  (Přečteno 59183 krát)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:VRT
« Odpověď #315 kdy: Prosinec 16, 2014, 19:06:02 odpoledne »
Jo vidíš, turbo... :-D
Zítra volám

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #316 kdy: Prosinec 16, 2014, 20:53:41 odpoledne »
Pájo to nehoří, ale dík že se zeptaš  :)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #317 kdy: Leden 29, 2015, 19:21:18 odpoledne »
Dnes přišel regulátor od Bárta, takže když bylo venku tak hezky, hned jsem ho šoupnul do auta  :)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #318 kdy: Leden 29, 2015, 19:22:13 odpoledne »
Do příštího týdne by mohlo přijít Turboo, tak pak zas budu laborovat  8)

Offline brambor

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 805
  • Karma: 4
    • http://www.facebook.com/richard.hamerszmit
Re:VRT
« Odpověď #319 kdy: Leden 29, 2015, 20:33:18 odpoledne »
no už aby to bylo :-) už aby tě opustily ty věčný potíže :-) těšim se jak to bude vrčet a samý problémy :-(...toho se u sebe taky bojim :-(
vw polo 6n1-arbeit wagen
vw corrado vr6
seat marbella-zivot zacina na hodnote kterou se mi podari namerit(158,5db)2x 18"sw +10kw :-)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #320 kdy: Leden 31, 2015, 14:49:01 odpoledne »
Jo diky. Tak plno problemu jsem si pridelal sam. Uz jen tim ze jsem duverive veril ze turbo je o.k a pritom nebylo. Ale zas vim na koho se obratit a kdo rad pomuze, myslim tim kluky tady na Clubu. 8)

Offline brambor

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 805
  • Karma: 4
    • http://www.facebook.com/richard.hamerszmit
Re:VRT
« Odpověď #321 kdy: Únor 01, 2015, 10:26:56 dopoledne »
a to je to nejlepší :-) ochota tady poradit je obrovská :-)  good hi
vw polo 6n1-arbeit wagen
vw corrado vr6
seat marbella-zivot zacina na hodnote kterou se mi podari namerit(158,5db)2x 18"sw +10kw :-)

Offline Libang

  • *
  • Příspěvků: 1
  • Karma: 0
Re:VRT
« Odpověď #322 kdy: Únor 07, 2015, 21:20:03 odpoledne »
Ahoj , cetl jsem cele tema klobouk dolu pekna prace jsem rad ze i u nas se najdou takove projekty v ramci moznosti . K problemu s kuckanim a tim ze ti to nejde do otacek . Skus poresit vetsi MAF housing mohl by v tom byt problem . Aspon 90mm .

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #323 kdy: Únor 08, 2015, 21:32:31 odpoledne »
Diky za coment. :)
Uvidim az to natocim s tim novym regulatorem paliva. Zitra uz by mohlo turbo konecne prijit!! Se to furt nejak komplikuje!
Se snad nedočkam!!!  ::)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #324 kdy: Únor 22, 2015, 17:26:46 odpoledne »
V týdnu jsem se dostal konečně k tomu abych zvětšil průměr odtoku oleje od turba jelikož 6mm je fakt málo, zvýšil jsem průměr na rovných 10mm takže ted už paráda  :-)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #325 kdy: Únor 22, 2015, 17:34:15 odpoledne »
dnes jsem zkoušel motor konečně ohřát na provozní teplotu. Celkem rychle zahřáté, ale hádání motoru při vyšších otáčkách proste nepřestává, hlava mi nebere jakto že na regulátoru mi budík ukazuje 8Baru, když čerpadlo natlačí max 4Bary!! Regulator jsem měnil, protože jsem myslel že ten starej je v háji,ale tenhle novej mi ukazuje to samé.. :-\  pořád mám pocit že jde málo paliva do motoru, někdy když pořád vytáčím motor, tak to jde jakoby líp, nehádá se to tolik, ale jakmile nechám spadnout otáčka na volnoběh tak se to začne zase kuckat! :-(

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #326 kdy: Únor 22, 2015, 17:50:05 odpoledne »
Ahoj , cetl jsem cele tema klobouk dolu pekna prace jsem rad ze i u nas se najdou takove projekty v ramci moznosti . K problemu s kuckanim a tim ze ti to nejde do otacek . Skus poresit vetsi MAF housing mohl by v tom byt problem . Aspon 90mm .

Klapku mám seriovou a váhu taky což je nějakejch 80mm možná víc... tam si nemyslím že bude problém, to by se dusilo, ono se to nedusí, ale jakoby hádá...

Offline brambor

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 805
  • Karma: 4
    • http://www.facebook.com/richard.hamerszmit
Re:VRT
« Odpověď #327 kdy: Únor 22, 2015, 19:35:57 odpoledne »
já si třeba myslim že to bude naopak,půjde ti tam moc benzinu...(ještě když jsem soutěžil v dbdragu měl jsem auto ve kterým byly dvě čerpadla,jedno mělo bejt "předstratovní" a druhý normální provozní,ale jednou se mi stalo že běžely obě a regulátor to nezmáknul a dělalo to něco podobnýho co tobě)zkoušel jsem najít video ale už ho nemám...nezkoušel jsi dát seriovej regulátor?
vw polo 6n1-arbeit wagen
vw corrado vr6
seat marbella-zivot zacina na hodnote kterou se mi podari namerit(158,5db)2x 18"sw +10kw :-)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #328 kdy: Únor 22, 2015, 20:26:16 odpoledne »
Serovej regulátor dát nemužu musel jsem upravit lištu kvuli sání... :-(   , ten konec tam nemám.

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #329 kdy: Únor 22, 2015, 20:28:37 odpoledne »
kdyby mi tam šlo moc benzínu tak by mi to střílelo do vejfuku ne??  a když uberu na regulátoru, tak se to dusí ješte víc...