• Duben 20, 2024, 07:06:02 dopoledne

Autor Téma: VRT  (Přečteno 58399 krát)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
VRT
« kdy: Prosinec 14, 2013, 22:37:00 odpoledne »
Tak jsem se konečně dopracoval k tomu abych sem naházel pár fotek a postupů na Corradu  8)
Takhle vypadalo, když jsem si ho pořídil:


Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 14, 2013, 22:38:43 odpoledne »
Postupem času jiný kolesa a trochu k zemi  8)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #2 kdy: Prosinec 14, 2013, 22:42:50 odpoledne »
Při repasi Géčka jsem zjistil že je neopravitelné, rozhodl jsem se pro Eaton M64....



Který stejně nepřinesl to co jsem očekával...  ???

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #3 kdy: Prosinec 14, 2013, 22:46:17 odpoledne »
Eaton ( udajně měl být po repasu)  se dost zahříval, proto jsem pořídil větší IC
Bohužel ani to nepomohlo...

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #4 kdy: Prosinec 14, 2013, 22:54:27 odpoledne »
Došla mi trpělivost a rozhodl jsem se pro změnu  ;)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #5 kdy: Prosinec 14, 2013, 23:01:10 odpoledne »
No a ted pracuju na tomto:  8)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #6 kdy: Prosinec 14, 2013, 23:04:05 odpoledne »
Prvotně jsem ted řešil sání, jelikož je před motorem strašně málo místa, tak to byla strašná pakarna namačkat to tak aby se vše vešlo.

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #7 kdy: Prosinec 14, 2013, 23:04:29 odpoledne »
Bohužel se to neobešlo bez unavy na materialu...

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #8 kdy: Prosinec 14, 2013, 23:06:12 odpoledne »
Ale naštěstí jsem měl ještě náhradní díl, ze kterého se nakonec podařilo sání dokončit.

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #9 kdy: Prosinec 14, 2013, 23:08:43 odpoledne »
Až bude čas tak zas něco přihodím  :-)

Offline brambor

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 805
  • Karma: 4
    • http://www.facebook.com/richard.hamerszmit
Re:VRT
« Odpověď #10 kdy: Prosinec 15, 2013, 10:01:03 dopoledne »
paráda :-) bude podložka pod hlavu? :-)
vw polo 6n1-arbeit wagen
vw corrado vr6
seat marbella-zivot zacina na hodnote kterou se mi podari namerit(158,5db)2x 18"sw +10kw :-)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #11 kdy: Prosinec 15, 2013, 11:35:11 dopoledne »
Jo jo. Mam v planu pres Barta objednat na pomer 9:1  ;)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #12 kdy: Prosinec 15, 2013, 11:49:59 dopoledne »
Tak nějak premyslim kam umistim vahu vzduchu, videl jsem na par fotkach ze ji umisti az pred klapku. Ale nevim jestli se neposkodi tim ze misto podtlaku na ni bude pusobit i tlak??

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:VRT
« Odpověď #13 kdy: Prosinec 15, 2013, 12:07:05 odpoledne »
Je to klasická váha (MAF) tedy že měří množství nebo je to MAT(měří teplotu) jako u G60?

Pokud MAF tak mezi filtr a turbo.
Pokud MAT tak před klapku.

ale podle tvaru je to MAF ne?

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #14 kdy: Prosinec 15, 2013, 12:45:29 odpoledne »
Diky za info. Myslim ze urcite mam klasickou vahu vzduchu, pac na sani mam i cidlo teploty nasavaneho vzduchu a je blbost aby tam byli dve  :-D
« Poslední změna: Prosinec 15, 2013, 14:58:05 odpoledne od podry »