Nemam absolutne paru v tom jaky je rozdil mezi motronicem 2.7 a 2.9... Ale myslim si,ze komponenty jako takove budou stejne...
jde mi třeba o tu váhu vzduchu... přijít na správné hodnoty jen tak z "vody" docela boj... porovnal bych výrobní čísla minimálně tý váhy... jestli jsou zaměnitelný... nene použijeme jen váhu vzduchu... ECU na to jde tak - pokud vím kolik vzduchu proteklo a jakou má teplotu... spočítam si tlak...
Prave ,ze to je celkem makacka na bednu se v tomhle orientovat.
ALe ty to zvladnes. Mas nasi duveru.
Ale nejlepsi by bylo logovat podtlak s jinym sytemem a pak porovnat se systemem s vahou vzduchu...Ale problem je v tom,ze s turbem ti tam proudi podstatne vetsi mnozstvi vzduchu nez s atmosferou.
Proto se na VR6 turbo take davaji 4'' vaha vzduchu,neb normos nestiha merit... Ale to se bavime o vykonech kolem 400hp
Taky v dobe kdy jsem zacal ladit a zajimat se o mapovani jednotky,jsem se na tohle vykaslal. A sel cestou MSQ,Emerald,a ted DTA