Technická sekce > Projekty

Bártovo skládačka

(1/9) > >>

Corro16V:
Představuji Vám moje další Corrado ale první 16V.

Po přivezení
-r.v. 1994
-motor 2.0 16v 9A 136ps
-interiér standardní látkový,manuální stahování oken, přídavné budíky,originál alarm
-karoserie udržovaná. Opravovaný levý zadní blatník.
.
.
.



Po přivezení jsem se pokusil rozchodit motor, který černě kouřil a střílel do výfuku i sání. Po jednom dni nad autem jsem tuto opravu zavrhl.
Rozhodl jsem se koupit motor ze Seat Toledo 2.0 16V ABF 150ps.



Aby po otevření kapoty každého nepraštil do očí nápis SEAT na sání, vyrobil jsem upravené s nápisem Corrado. A motor posadil do auta.


Další prozatímní postup je čip na 171ps


Když bylo vše venku, pořídil jsem ještě klimatizaci a dal do auta.

Poté jsem se pustil do opravy poškozeného blatníku.. Ale zjistil jsem že jeho oprava nemá smysl, protože už se v tom někdo šťoural a tak jsem se ho rozhodl vyměnit celý. Použil jsem nepoškozený z jiného auta.
Místa ve spojích jsem přecínoval, takže přišlo minimum tmelu a mohl se velice brzy stříkat plnič.




Dále jsem pokračoval na přední nápravě.
První bylo pořízení všech nových čepů včetně plného uložení ramen.
Dále přestavba rozteče 4x100 na 5x100 kterou jsem přesněji popsal pro členy klubu v jiném tématu.
Souběžně jsem připravoval 4 pístové třmeny BREMBO. Vyrobil adaptéry a usadil na kotouče 312mm z Passata B5
Vše bude na výškově stavitelném podvozku Supersport.




Interiér je od majitele Corrada Jakuba Krejčů, který si do svého nechával šít černý a já od něj pořídil ten který měl být nahrazen.




Doplnil jsem další drobností na vylepšení výbavy a to pořízením výškově stavitelného volantu a elektrického stahování oken.



Samostatná etapa bude opět motor. Připravuji vše na úpravu pro turbo. Ale zatím budu jezdit na tom co jsem tam dal a to standardní ABF
Podložka na změnu kompresního poměru na 8,55:1 od  wp-spezialteile.de


K tomu je samozřejmě potřeba štelovatelné vačkové kolo, které jsem si vyrobil sám úpravou originálního na CNC.


Další bylo krátké sání, které jsem pořídil na Ebay.de



Vše bude tlačit turbo z AUDI S2, přesněji K24-7000 zakoupeno starší také na Ebay.de v krásném stavu.


Turbo je přes redukci posazeno na svodech od huber-rennsporttechnik.de


Díly postupně na motoru zkouším.

Corro16V:
Tak jsem konečně dodělal pokojík pro Corrado a můžu se do toho přes zimu pustit víc, jelikož celé léto se nic nedělo.



Proběhla jen konečná úprava kolena pro turbo a odbočkou pro WG.

podry:
Tak sup s tim na motor   8)

Corro16V:
Motor v laku


Turbo po výměně ložisek a vyvážení


Díly motoru v laku


Sekvenční BLOW

Corro16V:
Tak na motoru nové lágry, pístní kroužky, vyhonované válce začištěné sací kanály, zabroušené ventily atd. atd.




Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi