• Duben 28, 2024, 19:08:10 odpoledne

Autor Téma: Bártovo G-orro  (Přečteno 51742 krát)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Bártovo G-orro
« kdy: Červenec 07, 2011, 10:40:47 dopoledne »
Motor- 1,8 G60PG
Datum narození- 30.12.1988
Datum první adopce- 12.1.1989

Mnou adoptováno-27.1.2011
Stav tacho- 110.000km




Stav odpovídal 22let starému autu využívaného jen pro "výlety". Lak zašlý, na pár místech opravovaný sprejem. Auto několik let stálo v garáži, takže bylo třeba postupně spoustu věcí rozhýbat.

Kastle až na rez kolem zadního stěrače zcela bez koroze.

Motor po opravě spodku, ale nejspíš špatně udělaný, jelikož od přivezení lehce klepe. Klika má už poslední výbrus, takže bude následovat příprava jiného motoru a v zimě jeho výměna.

Zatím se vše dělá pro funkčnost...   ;)
« Poslední změna: Květen 14, 2012, 05:23:53 dopoledne od Bárt »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #1 kdy: Červenec 07, 2011, 15:14:28 odpoledne »
Následovala výměna oleje a všech řemenů.
Rozpůlení kompresoru, promazání vezelínou, výměna řemínku a lamel.
Montáž výškově stavitelného podvozku.
Čištění světel a masky s nástřikem.
Výměna poničeného předního nárazníku.
« Poslední změna: Červenec 15, 2011, 21:12:12 odpoledne od Bárt »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #2 kdy: Červenec 07, 2011, 15:21:07 odpoledne »
Sehnána originál kola Sebring G60, které jsem částěčně zrenovoval.
« Poslední změna: Červenec 15, 2011, 21:07:19 odpoledne od Bárt »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #3 kdy: Červenec 07, 2011, 18:25:35 odpoledne »
Klimatizce nejspíš nikdy správně nefungovala. Je sice dodělávaná z originálu, ale chyběli součásti el. zapojení.

hlavní relé,
relé spínání sahary
relé spínání kompresoru
tlakové čidlo.

Dále prorezlá trubka a prodřená hadice..

Vše se zdárně podařilu zapojit a opravit..   :)
« Poslední změna: Červenec 08, 2011, 01:21:57 dopoledne od Bárt »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #4 kdy: Červenec 15, 2011, 21:17:31 odpoledne »
Pak jsem se dal na zprovoznění MFA a automatického přidávání hlasitisti rádia podle rychlosti (GALA)

Kvůli MFA jsem vyměnil levou část budíků s displejem.
Pro zprovoznění GALA stačil vyměnit snímač otáček v ukazateli rychlosti.

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #5 kdy: Červenec 15, 2011, 21:21:23 odpoledne »
Pokračovalo se dalším vracením k originálu a to výměnou stahovačky oken za originál.
Kabeláž komfortní jednotky i s jednotkou zatím čeká v krabici. Bylo před srazem a já neměl chuť rozebírat celý interiér a tahat dráty.Zatím to běhá na staré zapojení.

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #6 kdy: Červenec 15, 2011, 21:26:57 odpoledne »
Vystříhal jsem nefunkční alarm a doufal, že nastartuju..  ;D

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #7 kdy: Červenec 17, 2011, 09:55:37 dopoledne »
nějaké fotky z víkendu..
« Poslední změna: Červenec 17, 2011, 10:01:36 dopoledne od Bárt »

Alfoun

  • Host
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #8 kdy: Červenec 17, 2011, 15:27:04 odpoledne »
Tak to vypada,ze jsi nastartoval ;)

Offline HudyG60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1201
  • Karma: 4
  • CORRADO G60
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #9 kdy: Červenec 17, 2011, 15:40:46 odpoledne »
Pěkný Pavle...
Docela závidím...to já od Kačiny ještě nevyjel...makám na baráku a tak,prostě na auto teď nějak není čas... :(

Offline Ondrys

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 361
  • Karma: 1
  • Red corrado ABF
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #10 kdy: Červenec 18, 2011, 21:51:38 odpoledne »
Až budu velkej, chci mít auto jako ty :-) Fak nádhera...

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #11 kdy: Srpen 14, 2011, 22:25:50 odpoledne »
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
« Poslední změna: Srpen 14, 2011, 22:28:55 odpoledne od Bárt »

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #12 kdy: Srpen 15, 2011, 08:57:29 dopoledne »
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #13 kdy: Srpen 15, 2011, 12:07:10 odpoledne »
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)

Jasný, aby rychlejc otvíral...  ;D

Offline Stan

  • ***
  • Příspěvků: 252
  • Karma: 4
  • FIGHT FOR YOUR RIGHT !!!
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #14 kdy: Srpen 15, 2011, 18:17:34 odpoledne »
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)

Jasný, aby rychlejc otvíral...  ;D

 :) :) :)