• Duben 19, 2024, 12:10:44 odpoledne

Autor Téma: VRT  (Přečteno 58397 krát)

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #15 kdy: Prosinec 15, 2013, 12:48:36 odpoledne »
To je dost,ze jsi sem dal tvoji karu. :)
Jakou  jednotku budes pouzivat?

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #16 kdy: Prosinec 15, 2013, 15:01:35 odpoledne »
To vis, porad jsem se k tomu nemohl dokopat. :blush:
Jednotku dam co jsem koupil s turbem, mela by byt naladena na 0.8 bar
Pokud to na ni nepojede, tak uvazuju o Megasquirt 8)

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #17 kdy: Prosinec 15, 2013, 16:56:56 odpoledne »
V tom pripade nechat vahu vzduchu tam kde je.  ;)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #18 kdy: Prosinec 16, 2013, 07:19:54 dopoledne »
Jenze to mi komplikuje plany!!!  :nea: chtel jsem mit na turbu jen filtr...  ???
Takhle tam musim vymyslet nejakou vopicarnu....

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #19 kdy: Prosinec 16, 2013, 21:35:21 odpoledne »
Tak radsi vymyslet vopicarnu nez tahat horkej vzduch od motoru,svodu. Pri samotnem stlacovani vzduchu kompresorem se zvysuje teplota az na 150C. Cim vyssi vstupni teplota tim vyssi vystupni. Pak se muze stat,ze IC nebude stihat. Teplota ti pujde nahoru. Zacnes ztracet vykon a muze ti to zacit i detonovat...

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #20 kdy: Prosinec 16, 2013, 22:12:26 odpoledne »
Jo teplej vzduch je previt!!  ireful
Tak jako tak budu delat neco s kapotou abych toho cerstveho vzduchu do motoroveho prostoru privedl co nejvic!!   :-)

Offline BunnyCZ

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 318
  • Karma: 3
  • Červená G60
Re:VRT
« Odpověď #21 kdy: Prosinec 17, 2013, 08:56:57 dopoledne »
Jen takova otazka proc rezat do kapoty? :cray: Cerstvej vzduch k filtru bych zavedl od spodu od narazniku.Je to jen muj nazor nevim kolik tam mas jeste mista?

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #22 kdy: Prosinec 17, 2013, 19:12:40 odpoledne »
Tak Paja zrejme myslel pro lepsi odvadeni tepla z motoroveho prostoru. Ale souhlas s Ondrou. Nema cenu rezat do kapoty,protoze mam vyzkouseno,ze pri jizde kolem 80km/h se vzduch odvadi z motoroveho prostoru bez zvysenych teplot. Prakticky je v motorovem prostoru teplota okolniho vzduchu.
 Kolem 60km/h se zacina projevovat spatna cirkulace postupnym zvysovanim teploty nasavaneho vzduchu(pres IC neproudi dostatek vzduchu) ,oleje a chladici kapaliny.
 To same i s teplotou od turba,ktere zacina pri nizsich rychlostech zahrivat zadni stenu. Mereno z duvodu ujisteni,ze mi neco nechytne,protoze mam turbo nahore  ;)
 
 Jakmile otevres kapotu nahore,tak narusis proudeni mezi predni casti motoru,kde je vysoky tlak a zadni casti kde je nizky tlak v miste kde zacina tunel a kudy vede vyfuk. Pokud ji otevres moc a na spatnem miste tak ztratis spravnou cirkulaci vzduchu pres IC a chladic. Pak uz ti pri pomale jizde nepomuze ani to ,ze nechas bezet ventilatory.

 Ja jeste planuji,ze na spodni cast pod motorem namontim kryt.  Timpadem zvysim efektivitu odvadeni tepla z motoroveho prostoru.

 
 
« Poslední změna: Prosinec 17, 2013, 19:14:52 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #23 kdy: Prosinec 17, 2013, 19:34:42 odpoledne »
Tady je to krasne graficky znazornene. Cervena vysoky tlak,modra nizky tlak. http://omgpham.com/aerodynamics-of-engine-cooling-part-1

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #24 kdy: Prosinec 18, 2013, 00:08:13 dopoledne »
Aha. No ja prave chtel udelat otvor nad turbem, jako to mas ty Dejve, proto jsem i planoval dat hned na turbo filtr. Ted dam  nejspis filtr do praveho podbehu abych mel  uplne odstineny teply vzduch... a neboj nez riznu do kapoty jeste si to 20x rozmyslim. Chci aby auto vypadalo co nejvic to pujde v originalu. :-)

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #25 kdy: Prosinec 18, 2013, 09:21:20 dopoledne »
Tak ja to mam spis kvuli odvodu tepla pri zastaveni a popojizdeni v kolonach. Ty to budes mit lepsi v tom,ze budes mit turbo o hodne niz,timpadem se ti kapota nebude tolik hrat... :-)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #26 kdy: Prosinec 18, 2013, 12:54:30 odpoledne »
No nemyslím že bude o tolik níž....  Ale to budu řešit až to pojede, nejdřív to musím poskladat!!!  :-)

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #27 kdy: Prosinec 26, 2013, 14:17:44 odpoledne »
A co nejake ty upravy na motoru? Budou? Boost je svina...
A jeste k tomu sani. To ti delal Bart?

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:VRT
« Odpověď #28 kdy: Prosinec 26, 2013, 14:19:49 odpoledne »
Kdepak. Naposledy jsem ho viděl na srazu stejně jako ty :-)

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #29 kdy: Prosinec 26, 2013, 14:23:53 odpoledne »
Ja ze to vypada celkem slusne poskladany. good