CORRADO CLUB - CZECH REPUBLIC
Všeobecná diskuse => Hlavní diskuze => Téma založeno: bassmistrkuca Listopad 24, 2014, 03:39:48 dopoledne
-
nevim jestli se to zda jen mne ale cena corrada jde o dost v tomhle roce nahoru,v minulych letech jich bylo treba na mobile de halda okolo 1000e a dnes jsou tam 1-2 a pak hop 2-3 a vejs samej vrak do 4-5t.E co vy nato jak to vydite?
-
Lezou nahoru všechny. Nevím, jak poslední rok, zas tak do detailu to nesleduju, ale třeba moje G60 ve srovnatelném stavu dnes (!!!), tzn. + 60 tkm, bych pořídil o 1000 EUR dráž, než když jsem ho kupoval před 7 lety. Jde to nahoru kvůli sběratelům. Bude to zhodnocení. Origo stav s max. 150 000 km nebude za chvíli pod 5-6 000 EUR. Takže nakoupit, opravit a zavřít do garáže coby doplněk k nemovitostem a akciovému portfoliu.
-
Občas se kouknu na inzeráty za hranice a je fakt, že ty ceny jsou vyšroubovaný o něco nahoru......spíš mě ale překvapilo, že i pěkný scirocco mk2 téměř nejde pod 1500€ .....a to jich dřív pod 1000€ bylo mraky
-
Stačí se mrknout na Corro Vr6. V origo stavu jich uz fakt moc neni a to co se prodava jsou všechno splacaniny a překopavky. Pěknej kousek 4000€ a vejš...
-
jak pisete no..vr6 bez sance uplne
-
To Kashty: Jj, vůbec se nedivím. Když si vezmeš, kdo teď chytá druhou mízu, vzpomíná na první auta, s kterýma blbnul a balil baby, tak jsi na začátku 90-tých let, což znamená: Corrado, Scirocco, Kadett GSI, Calibra, BMW 325, Fiat Coupe... Tyhle auta zažívají renesanci. Lidi je kupujou jako vzpomínku na mládí a taky otrávení současnýma euroautama. No a kde roste poptávka, tam rostou i ceny. Takže je druhá sorta, které vidí, co se stalo se Škodou 110 R, s Opelem Mantou A a spoustou dalších aut a kupují do zásoby nebo do sbírky jako investici do budoucna. Oproti akciím, fondům, dluhopisům apod. se totiž nedají znehodnotit škrtem pera nebo stiskem DELETE. A dá se s nima bavit i jinak, než jen koukat, jak ceny rostou nebo padají. A zas důvod pro rostoucí cenu.
-
je to tak jak pises i G2 v peknym stavu je problem sehnat ,jeste si myslim ze s tim origo stavem to neni uplne pravda,a to hlavne u corrada,ktery je urceny k ladeni :-D ,,je jich mraky v origo stavu a zase tak drahy nejsou proti pekne upravenym v super stavu,natoz oturbenym atd.vemu treba bartovo gorro top top vs to 1.8t to červeny co slo okolo 150t.cenovej rozdil docela velkej.tak si myslym ze uplne jedno jestli to ma vse origo nebo turbo brzdy interiery spojlery atd.nemyslim ty s predkama s passata a tak
-
Ano to máš naprostou pravdu. Tohle jsou případy "dobového" tuningu. Typicky můj příklad Golfa Mk1. Seriovka s 1,5l motorem je celkem nezajímavá, ale když ji někdo rozšířil kitem od Reigera, v tu ránu letí cena na úroveň Golfu Mk1 GTI.
-
chlapi, to se krásně čte
-
chlapi, to se krásně čte
...To máš naprostou pravdu :)
-
je to tak jak pises i G2 v peknym stavu je problem sehnat ,jeste si myslim ze s tim origo stavem to neni uplne pravda,a to hlavne u corrada,ktery je urceny k ladeni :-D ,,je jich mraky v origo stavu a zase tak drahy nejsou proti pekne upravenym v super stavu,natoz oturbenym atd.vemu treba bartovo gorro top top vs to 1.8t to červeny co slo okolo 150t.cenovej rozdil docela velkej.tak si myslym ze uplne jedno jestli to ma vse origo nebo turbo brzdy interiery spojlery atd.nemyslim ty s predkama s passata a tak
Naprostej souhlas. ;)
-
Já kupoval v Rakousku vr6 a chtěl 5000€.No ale byla to bída,tak jsem ho uklepal na 3000€.Zavřel jsem se na 8 měsícu do garáže dal to do kupy a jsem na 5500€ :-D :-D.
-
Přesně tak, je to investice i radost (obraz nebo známky mě nijak neberou a asi si s nimi tolik zábavy užít nejde). A škoda 110r, Rapid 130 (naj 28000), Octavia a Spartak 445, nalézá se v mém inventáři :) (narozdíl od známek se to ale hůř skladuje). Jsem stejně ještě ve stádiu kdy z toho mám víc tu radost a ne v tom, že když se na to podívám tak mi naskočí "dolárky" v očích.