-
Představuji Vám moje další Corrado ale první 16V.
Po přivezení
-r.v. 1994
-motor 2.0 16v 9A 136ps
-interiér standardní látkový,manuální stahování oken, přídavné budíky,originál alarm
-karoserie udržovaná. Opravovaný levý zadní blatník.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/naodtahovce.jpg?ver=0).
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/9AvCorradu.jpg?ver=0).
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/interier.jpg?ver=0).
Po přivezení jsem se pokusil rozchodit motor, který černě kouřil a střílel do výfuku i sání. Po jednom dni nad autem jsem tuto opravu zavrhl.
Rozhodl jsem se koupit motor ze Seat Toledo 2.0 16V ABF 150ps.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/ABFvenku.jpg?ver=0)
Aby po otevření kapoty každého nepraštil do očí nápis SEAT na sání, vyrobil jsem upravené s nápisem Corrado. A motor posadil do auta.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/ABFvCorradu.jpg?ver=0)
Další prozatímní postup je čip na 171ps
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/ip.jpg?ver=0)
Když bylo vše venku, pořídil jsem ještě klimatizaci a dal do auta.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/klima.jpg?ver=0)
Poté jsem se pustil do opravy poškozeného blatníku.. Ale zjistil jsem že jeho oprava nemá smysl, protože už se v tom někdo šťoural a tak jsem se ho rozhodl vyměnit celý. Použil jsem nepoškozený z jiného auta.
Místa ve spojích jsem přecínoval, takže přišlo minimum tmelu a mohl se velice brzy stříkat plnič.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/blatnk.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/blatnkpocnu.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/vnitekB.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/blatnkplnic.jpg?ver=0)
Dále jsem pokračoval na přední nápravě.
První bylo pořízení všech nových čepů včetně plného uložení ramen.
Dále přestavba rozteče 4x100 na 5x100 kterou jsem přesněji popsal pro členy klubu v jiném tématu.
Souběžně jsem připravoval 4 pístové třmeny BREMBO. Vyrobil adaptéry a usadil na kotouče 312mm z Passata B5
Vše bude na výškově stavitelném podvozku Supersport.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/pednnprava.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/zadektmen.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/podbh.jpg?ver=0)
Interiér je od majitele Corrada Jakuba Krejčů, který si do svého nechával šít černý a já od něj pořídil ten který měl být nahrazen.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/interier1.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/interier3.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/interier2.jpg?ver=0)
Doplnil jsem další drobností na vylepšení výbavy a to pořízením výškově stavitelného volantu a elektrického stahování oken.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/zen.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/stahovnoken.jpg?ver=0)
Samostatná etapa bude opět motor. Připravuji vše na úpravu pro turbo. Ale zatím budu jezdit na tom co jsem tam dal a to standardní ABF
Podložka na změnu kompresního poměru na 8,55:1 od wp-spezialteile.de (http://wp-spezialteile.de)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/tsnnnazmnuKP.jpg?ver=0)
K tomu je samozřejmě potřeba štelovatelné vačkové kolo, které jsem si vyrobil sám úpravou originálního na CNC.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/vaka1.jpg?ver=0)
Další bylo krátké sání, které jsem pořídil na Ebay.de (http://Ebay.de)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/krtksn1.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/krtksn2.jpg?ver=0)
Vše bude tlačit turbo z AUDI S2, přesněji K24-7000 zakoupeno starší také na Ebay.de (http://Ebay.de) v krásném stavu.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/S2turboK24-7000.jpg?ver=0)
Turbo je přes redukci posazeno na svodech od huber-rennsporttechnik.de (http://huber-rennsporttechnik.de)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/svodyturbo.jpg?ver=0)
Díly postupně na motoru zkouším.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/turbo-abf.jpg?ver=0)
-
Tak jsem konečně dodělal pokojík pro Corrado a můžu se do toho přes zimu pustit víc, jelikož celé léto se nic nedělo.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/dlna.jpg?ver=0)
Proběhla jen konečná úprava kolena pro turbo a odbočkou pro WG.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/svodyskolenem.jpg?ver=0)
-
Tak sup s tim na motor 8)
-
Motor v laku
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/motorvlaku.jpg?ver=0)
Turbo po výměně ložisek a vyvážení
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/turbovpoGO.jpg?ver=0)
Díly motoru v laku
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/dlyvlaku.jpg?ver=0)
Sekvenční BLOW
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/Blow.jpg?ver=0)
-
Tak na motoru nové lágry, pístní kroužky, vyhonované válce začištěné sací kanály, zabroušené ventily atd. atd.
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/novdly1.jpg?ver=0)
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/novdly2.jpg?ver=0)
-
moc pěkně se na to kouká good těšim se až to bude všechno pohromadě hi
-
V pátek dorazilo zase pár dílů z D, ale musí se upravit koncovky do jednoho, jelikož je to pro G3.
Průměr výfuku 63mm
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/vfuk.jpg?ver=0)
Malý regulátor tlaku paliva a budík s glycerinem
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/regultorlaku.jpg?ver=0)
A proběhla menší odtučňovací kůra na setrváku, který ještě musí na vyvážení
(http://img7.rajce.idnes.cz/d0701/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/setrvk.jpg?ver=0)
-
Výroba vstřikovací lišty
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/snanovlita.jpg?ver=0)
Konečná montáž turba a WG
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/komplet.jpg?ver=0)
Studenější termostat na 75°C a spínač sahary 1.st 87°C a 2.st 93°C
-
moc pekne se na to kouka, super prace good
-
bartis nahazej sem neco nového ať je vidět že se neflákáš :-D
ať už to .....
-
Vždyť jsou to jen drobnosti..
Teď jen čekám až se v práci trochu uvolní stres, protože čekám na ventilové víko
-
Jen jsem rozmýšlel kam a kudy hadice a přišlo pyžamo pro turbo.
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/vvodyzT.jpg?ver=0)
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/turbosponokou.jpg?ver=0)
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/pvodoleje.jpg?ver=0)
A taky kam přidělat BoostController
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/BoostControler.jpg?ver=0)
-
Fakt moc pěkná práce, musíš z toho mít sám velkou radost. Vypadá to impozantně.
-
Jde to vše docela pomalu. Pořád něco vyrábím a měním a když je to hotové tak zase čekám na objednané díly.
Jen pitomé řešení hadic zabralo 3 týdny abych sehnal správné koncovky k tomu nahrubo naměřil hadice. Pak objednat vysokoteplotní návleky a teprve až pak hadice nalisovat.
Na prvním místě chci aby to fungovalo dle mých možností jak manuálních tak finančních a pak teprve vzhled.
-
Jj....děláš to moc pěkně......hlavně, aby ti to pak nestříhalo poloosy :)
-
Ještě jsem přidal malé kravinky jako nápis na víko...
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/vkovlaku.jpg?ver=0)
....nebo držák vstřikovací lišty s nenápadným nápisem VW 2.0 16VT....
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/npisVW2.016VT.jpg?ver=0)
.... a motor může do auta.
(http://img17.rajce.idnes.cz/d1703/7/7361/7361871_3ffc5b470603e5731cbf2569da245cf6/images/kompletmotor.jpg?ver=0)
-
hi tak tomuhle rikam pecka :-) ^-^
-
Ta lesklá černá vypadá dobře ;)
-
empathy3 good hi
To je ono! MOC HEZKE!
Az zase bude mit nekdo alibisticky reci ze to nejde udelat hezky a poradne! drv
-
Půl roku jsem na Couru ani nesáhl. Motor celý zaprášený i pod prostěradlem a začal jsem o víkendu dělat motorák.
Tak jen příprava interiéru
Flock stropních dílů
-
A aby se dobře sedělo tak změna interiéru
-
Měření bohatosti se širokopásmovou lambda sondou a převodníkem pro originál jednotku DF1.
A Nemitom pracuje na multifunkčním displeji pro zobrazení všech hodnot na jednom místě.
-
tady nebude zadna koláž, ty umělče? :D jinak budou sluset, zase kus dopredu :)
-
Ty ještěre... Lepím to jak se dá proto plástve a oranžová protože to půjde do oranžového auta.. :-D
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10418428_1002395516459335_6714899744120689550_n.jpg?oh=36282875f830918c21f89cfcf0d249cf&oe=56CBA18F)
-
lepis to ale moooc hezky. jsi pilny jako včelka :)
-
Nemitom maká na dyspleji a na MSko nemá chudák čas :-X
:-D
-
Já ani nevím co dělá. Taky pořád od něj na něco čekám. Dělá vždy to pro co se nadchne..
-
Trochu mi to škytá klucí.... :-D za mou časovou "flexibilitu" se omlouvám..... ::)
-
TVL ale že ti to trvalo než sis to přečet :-D
-
zase už je to hooooodně dlouho co jsem něco dělal, tak pár fotek
-
přidáno
-ABS s EDS
-Tempomat
-klima a motorová el.
-
Motor posazený do auta
Kabely rozvedeny v husím krku
turbo zapojeno kromě chlazení
-
Tvl, tak to je husto kruto prisny!!! Vazne klobouk dolu!!! Uz se tesim, az to uvidim v akci :)
-
nádherná práce hi :i_am_so_happy:
-
Pajo ty si proste umelec! Tady se potvrzuji ty zlate ceske rucicky!!!
-
Pajo ty si proste umelec! Tady se potvrzuji ty zlate ceske rucicky!!!
Pája je celej zlatej :-D :-D
-
Jen tiše zavidim.
-
:-\ :cray:
-
Konec nejen projektu ale i několikaletého snažení a snu.
-
To je strasny!!! Kdyby jsi potreboval s necim pomoct, s cimkoli, tak se ozvy, myslim, ze bych nebyl jedinej, kdo by Ti rad pomoh!!! Preji Ti pevny nervy, budes je potrebovat!!!
-
Hruza des, pak at mi někdo říká ze je BUH.
Proc neshoří nejakej kram u nekoho ve stodole, ale zrovna to nej auto, tomu nej odbornikovy....to je fakt nespravedlivy!
-
JA že už jazdíš a takto strašne to dopadlo. Je mi to ľúto