• Květen 16, 2024, 07:34:07 dopoledne

Autor Téma: VRT  (Přečteno 59125 krát)

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #75 kdy: Květen 13, 2014, 14:34:18 odpoledne »
Tak pokud je to made in China,tak nema cenu hledat pruziny.

Pokud je to tech 0.5bar,tak to bude jednoduchy.

Sloz wg dohromady a zkus zatlacit ventil. Dej pak vedet jaky odpor pruziny kladou. Pokud je to tech 0.5bar tak bys ji mel byt schopnej stlacit....

Pak uz to jedine zkusit na aute a nebo natlakovat s budikem a sledovat kdy se zacne otvirat.

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #76 kdy: Květen 13, 2014, 17:44:14 odpoledne »
Tak zítra to složím a dam vědět. Pokusim se to natlakovat přes budík,  protoze chci aspoň orientačně vědět při kolika začne otevírat. ..

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #77 kdy: Květen 14, 2014, 13:15:25 odpoledne »
Tak pístek zatlačit jde, ale hodně těžce, napíchnul jsem WG na budík a otevírá při 1,1 baru :-(
Takže budu muset sehnat jiný pružiny co??

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #78 kdy: Květen 14, 2014, 14:30:16 odpoledne »
Zkus nechat tu velkou. To by ti mohlo dat 0.8bar. Ta mensi bude tak pro 0.3-0.4bar. Pokud mas moznost tak je vyzkousej zvlast.

A ridici jednotku budes mit jakou?

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:VRT
« Odpověď #79 kdy: Květen 14, 2014, 14:31:05 odpoledne »
Má přepsanýho švába do ECU co já vim... pokud se něco nezměnilo teda
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #80 kdy: Květen 14, 2014, 14:39:22 odpoledne »
Pokud je chip opravdu namapovany na tenhle tlak tak by mel fungovat i pri nizsim tlaku. 1.1baru hned na zacatek bych si nerisknul. 1.1bar udela nejakych 350koni jako nic. :-)

Hlavne mit AFR budik s sirokopasmovou lambdou. Jinak bych to ani nenatocil.
« Poslední změna: Květen 14, 2014, 14:42:19 odpoledne od Alfoun »

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #81 kdy: Květen 14, 2014, 15:08:59 odpoledne »
Jo vyzkouším a změřím ;-)
JInak ecu je naprogramovana na 0.8 baru, takže to je muj strop, víc foukat nechci, spíš kolem toho 0.5 bych to viděl. časem bych nechal ecu upravit přímo podle potřeb, už na to mám člověka.
Nebo Megasquirt  ;)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #82 kdy: Květen 14, 2014, 15:29:20 odpoledne »
Nechal jsem jen velkou pružinu na ni je otvírací tlak 0.5 a regulátorem jsem schopnej s Tim dosáhnout az pomalu jeden bar. Což si myslím že je pro mmě ideál  nechat jen tu velkou pružinu  :)

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #83 kdy: Květen 14, 2014, 15:43:36 odpoledne »
  good


Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #84 kdy: Květen 18, 2014, 19:34:44 odpoledne »
Dnes zas kousek práce:

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #85 kdy: Květen 18, 2014, 19:36:52 odpoledne »
Tady s teploměrem  :)

Offline brambor

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 805
  • Karma: 4
    • http://www.facebook.com/richard.hamerszmit
Re:VRT
« Odpověď #86 kdy: Květen 18, 2014, 19:39:54 odpoledne »
 good
vw polo 6n1-arbeit wagen
vw corrado vr6
seat marbella-zivot zacina na hodnote kterou se mi podari namerit(158,5db)2x 18"sw +10kw :-)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:VRT
« Odpověď #87 kdy: Květen 18, 2014, 20:05:50 odpoledne »
Vy jedete..  good

Já o víkendu pořídil "naladěný" čip a wastegate takže jsem za váma jen poslední krůček.  :)
Vlastně dva. Ale ten druhý je oooobrovský. Dát to do auta.  :-D

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #88 kdy: Květen 18, 2014, 22:12:49 odpoledne »
Dát to do auta je to nejmenší ;-) když už máš vše, není nic lepšího než to tam dát ;-)

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #89 kdy: Květen 22, 2014, 21:54:40 odpoledne »
Pár dílů a hlava a saní už na pevno.