No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)
Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)
No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)
Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)
No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)
Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)
No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Jasný, aby rychlejc otvíral... ;D
...Nedá mi to a něco málo někam uschovám ať si taky ducnu. :-)
Kurva Barte, das Original, tak jake motorky... ;)
Vzdyt to je jasne, ne?Kurva Barte, das Original, tak jake motorky... ;)
No prááávě. :-) to mě dloube.
To bude zase nějaká divočina ;D
? :)To bude zase nějaká divočina ;D...no a nějaký čip k tomu
Tak po ránu se to trochu blíží ke G2 Diesel,ale pak pohoda a fakt funguje. Oleják vydržel 3000km, tak jsem zvědavej, jestli se tenhle nerozlomí nebo jestli to vydrží držák mezi uložením a blokem,nooo
Mel by sis zmenit G-gorro na G-vibro ;D
Tak dneska jsem už "jen" ležel u pojistkovky a zatím to funguje.
Jen musím sehnat kliky s centálem nebo koupím nové.
Jen otázka, jestli nevíte, kde koupit v metráži tu tvrdou plastovou hadičku pro rozvod vzduchu. Nebo myslíte použít el. motorky, jelikož už je tam někdo páchal předemnou...
Tak dneska jsem už "jen" ležel u pojistkovky a zatím to funguje.
Jen musím sehnat kliky s centálem nebo koupím nové.
Jen otázka, jestli nevíte, kde koupit v metráži tu tvrdou plastovou hadičku pro rozvod vzduchu. Nebo myslíte použít el. motorky, jelikož už je tam někdo páchal předemnou...
Noo, co se týká těch hadiček, zkus se zeptat v nějaké firmě co dělá vzduchotechniku, já to kdysi používal ve firmě, co konstruovala různé stroje pro průmysl, vše tam bylo vedeno podtlakem / tlakem vzduchu a používaly se právě takový trubičky, ventily apod.
Takže klapky pro mě a pro Kennyho jsou hotové a já koupil svody..já chci takýýýý 8) fakt šupa na kolik tahle srandy vyjde jestli to neni tajné :D
Jsem zvědav jak budou vypadat až dorazí.
Normálně mi to už vážně připadá jak motůrek. Chtělo by to něco většího. :-)No aby ne...když jsi ho takhle svlíknul donaha... :)
Motor nechat a dat turbo :-*
tak a otázka.. Setrvák by se měl vyvažovat s klikou,co.To se dela,ale i samotny setrvak je samostatne vyvazenej. Pokud nebudes tocit 8tis tak bys nemel mit zadny problem s vibracemi
Ale pokud někdo koupí nový setrvák, tak přece nevyvažuje s klikou.
Takže když nebudu mít na motoru co mám v autě setrvák menší, tak uvažuju o snížení váhy.
Myslíte že bude zásadní problém? Můj názor je, že to neladím do dokonalosti, nesnižuji váhu kliky atd, tak že by to vadit nemusel.
nechci rypat ale nechtel bych nemit turbo :D :)
...proč si nehrát když sme mladí ;DTak...tak...kdo si hraje nezlobí... :)
Tak at nam to vydrzi co nejdele :)nechci rypat ale nechtel bych nemit turbo :D :)
přesně tak, proč si nehrát když sme mladí ;D
CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO POTŘEBUJU TURBO POTře potře po po po.... poč počkat, tohle němělo zabírat na mně ;DSi to uzij. Ja mel to same dva roky zpatky. Tri typkove mi nasadili brouka do hlavy a jednim z nich byl mr.Bart ;)
když na to tak koukám tak asi po sezoně vytáhnu motor a dovezu ti ho :D :D :DBeztak to ma nalakovany jenom z jedny strany. ;D
Tomik už za mnou byl na návštěvě.. my to vyrovnáme protislužbou a oba budem spokojení. :-)
Nejspis to ve skutecnosti vypada asi hrozne. Tak proto bohuzel ;D
Hezky to mas 8)
Tak proto k tobe vsichni tak radi jezdej? ;)Tomik už za mnou byl na návštěvě.. my to vyrovnáme protislužbou a oba budem spokojení. :-)
tak to je vybornej nápad ;D ;D
Jo tenhle :)A j amyslel ze Ti ji nekdo ukradl. ;)
Se ti sem trochu vetřu s otázkou.. Dala by se ta žirafa použít i jen pro zafixování motoru, když budu mít nápravnici venku. Tu co tu mám, tak je hydraulicá a ná pojistný zarážky docela daleko od sebe, takže mám trochu obavy, aby mi to nespadlo, když to tak bude třeba tejden stát... co myslíte hošani?
Tahle je jiná :DJo tenhle :)A j amyslel ze Ti ji nekdo ukradl. ;)
Se ti sem trochu vetřu s otázkou.. Dala by se ta žirafa použít i jen pro zafixování motoru, když budu mít nápravnici venku. Tu co tu mám, tak je hydraulicá a ná pojistný zarážky docela daleko od sebe, takže mám trochu obavy, aby mi to nespadlo, když to tak bude třeba tejden stát... co myslíte hošani?
tak... asi trochu zvolním.Spis Mat a Pat,rekl bych ;)
Sehnané svody i turbo...... táááákže co dál. ;D to je Nelly a Kelly
Jo, když se to tu nakouslo, taky by mě zajímalo jak určit vhodný T... co to A/R určuje atd...Ty jsi v te angline zbehlej,tak se podivej sem a v turbotech sekci najdes vse potrebne http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/
Dosedaci plochy na vetsi klapce kterou musi udelat tim ze to zvetsil. ;)
No řeknu ti to tak, že vše co dělám, jsem někde viděl.Samzorejme chapu, ze clovek dela veci, ktere nekde vidi, maj asi sve opodstatneni (v nakem celku, souboru uprav) take proste studuju veci, ktere nekde vidim.
Myslím, že je lepší když se mi vzduch začne hromadit/brzdit nad ventilem než třeba už 20cm od něj.
Už jen úprava kompresoru něco přidá. Prostě nevím co to udělá, ale věřím, že jinak by to všichni úpravci nedělali, pokud by se něco nezlepšilo.
Dosedaci plochy na vetsi klapce kterou musi udelat tim ze to zvetsil. ;)Jsem asi tatar. Ale nechapu o co tu jde ::)
2x ... :-\ :)Dosedaci plochy na vetsi klapce kterou musi udelat tim ze to zvetsil. ;)Jsem asi tatar. Ale nechapu o co tu jde ::)
Hmm, zase brzda... To turbo je nejspíš malé. :(Proc myslis ,ze bude male? Jestli je to K24 tak to se davalo i na vetsi motory ;) http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=K24
Snažil jsem se dotoho proniknout. Ale dopadl jsem stejně jako když jsem chtěl pochopit a proniknout do značení Eatonů.
Seru na to... :drinks:
Hmmm...ty jedeš...v sobotu jsem ti pomáhal s autem do garáže...a dnes už je motor venku! 8)Co dnes...UZ vcera byl venku. ;)
Snad jsi mu Bine taky nebyl pomáhat... :-DHmmm...ty jedeš...v sobotu jsem ti pomáhal s autem do garáže...a dnes už je motor venku! 8)Co dnes...UZ vcera byl venku. ;)
dneska jsem sundal palici na motoru co jsem vyndal z auta- ten co na podzim zaklepal..A pujde udelat? abys ho tam soupnul zpet ;)
Můžu říct, že tak pěkné válce už jsem dlouho neviděl a i spalovací prostor čistý bez karbonu atd.
Škoda, že ta klika se někomu nepovedla udělat pořádně před těma 4000km mad
...když jsem naklepával imbus, tak jsem se netrefil...tada trefil.. do prstu.. a musel jsem si jít na 10min lehnout na vzduch. to vám byla švestka..A sakra...to ti teda věřim...že člověk někdy vidí hvězdičky...při podobných příhodách...
Tak nebudete věřit kde jsem se já zasekl... motor jsem dnes navrčel, ale bez G. :-DAni v nočnim stolku? :-D
Nemám vazelínu.
Jo to jo,vim ze uz to delaji.... Jen ze David ma dost zkusenosti na to aby dokazal poradit.;-)
Gorro čeká další "úprava" teda pokud se toho majitel nezalekne. :-DPodobnej motor mám taky doma,ale nemám ho do čeho dát :-D
Bude 2.0 8v G60 s kompresním poměrem 9:1
:)
to má i 1,8TTak hlavne do toho budes muset lejt porad minimalne 100ku :)
mám zeto že dokonce 9,5:1
ale je pravda, že má kované písty. :-)
Gorro čeká další "úprava" teda pokud se toho majitel nezalekne. :-DPodobnej motor mám taky doma,ale nemám ho do čeho dát :-D
Bude 2.0 8v G60 s kompresním poměrem 9:1
:)