• Květen 14, 2024, 07:01:36 dopoledne

Autor Téma: Bártovo G-orro  (Přečteno 52033 krát)

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #180 kdy: Březen 26, 2012, 15:07:18 odpoledne »
Hmmm...ty jedeš...v sobotu jsem ti pomáhal s autem do garáže...a dnes už je motor venku! 8)
Co dnes...UZ vcera byl venku. ;)
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #181 kdy: Březen 26, 2012, 15:14:01 odpoledne »
Dneska jsem jen rozhodil  motor od převodovky... Bych toho člověka co ten motor kdysi dělal tlouk palicí.
Nejen že odešel po 3000km, ale obložení spojky není tak špatné jako to, že nedali na spojkovou páku dolní přidržovací pružinku a páka dřela o přítlačák. Proto i brala spojka až nahoře- než se vymezila vůle a dosedlo to na tu kuličku.

Občas žasnu, jak některý lidi dělají auta. Já se cítím, jako běžný mechanik, ale s čím se poslední dobou setkávám u aut co dělám, tak jen kroutím hlavou...

Offline HudyG60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1201
  • Karma: 4
  • CORRADO G60
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #182 kdy: Březen 26, 2012, 19:45:28 odpoledne »
Hmmm...ty jedeš...v sobotu jsem ti pomáhal s autem do garáže...a dnes už je motor venku! 8)
Co dnes...UZ vcera byl venku. ;)
Snad jsi mu Bine taky nebyl pomáhat... :-D
To se to pak dělá...viď Pavle... :)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #183 kdy: Březen 28, 2012, 16:37:52 odpoledne »
dneska jsem sundal palici na motoru co jsem vyndal z auta- ten co na podzim zaklepal..
Můžu říct, že tak pěkné válce už jsem dlouho neviděl a i spalovací prostor čistý bez karbonu atd.
Škoda, že ta klika se někomu nepovedla udělat pořádně před těma 4000km  mad

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #184 kdy: Březen 28, 2012, 17:20:52 odpoledne »
dneska jsem sundal palici na motoru co jsem vyndal z auta- ten co na podzim zaklepal..
Můžu říct, že tak pěkné válce už jsem dlouho neviděl a i spalovací prostor čistý bez karbonu atd.
Škoda, že ta klika se někomu nepovedla udělat pořádně před těma 4000km  mad
A pujde udelat? abys ho tam soupnul zpet ;)
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #185 kdy: Březen 28, 2012, 17:34:57 odpoledne »
Pokud by bylo potřeba, měl bych na rovnání kliky člověka... má na to nový mašiny a dělá to i do letadel  ;)
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #186 kdy: Březen 28, 2012, 17:36:30 odpoledne »
Tak on i ten co tam mám připravený je pěkný. Ten měl i krytku ne rozdělovači kterou jsem nikdy jindy neviděl. Myslím, že oba mají najeto kolem těch 100tis.
Ten co jsem vyndal, tak dám jednou dohromady.. kliku mám jinou. :-)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #187 kdy: Květen 10, 2012, 15:16:21 odpoledne »
Montáž průchodky z klimatize mimo auta...
Někomu se asi nechtělo dát 360,- kč za ventil odtoku tak mladý teklo od klimy na nohy..
Nechápu, když si dá někdo práci s tím, že tam tu klimu nainstaluje a to včetně podtlaků atd, tak že to nedodělá. Kdyby dali aspoň hadičku ven... :nea:
Naštěstí mi k orientaci kudy ven pomohl perforovaný koberec a tlumení pod ním. Skrz plech už jsem musel odměřovat

foto jen mobilem..
1. místo kde má být vyústěný ventil
2- odtok pod přístojovkou který má být skrz příčku
3-4. perforovaný koberec a tlumení
5. ventil odtoku
6. připravená díra a dokonce jsem se trefil a pasuje.  :)
7-8. nasazený ventil odtoku

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #188 kdy: Květen 10, 2012, 15:19:34 odpoledne »
Dobře Pavel!  :)
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #189 kdy: Květen 10, 2012, 15:20:31 odpoledne »
A když už jsem se tam motal, tak začal s měřením kam uchytit olejový tlumič kmitů.
Bohužel Passat má jiný silenblok motoru, tak musím spodní držák vyrobit.
Jen pro představu jak tam bude..


Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #190 kdy: Květen 10, 2012, 15:29:44 odpoledne »
Pavle koukal jsem ze na motorech KR a PL je ten tlumic taky ale co tam je za selmblok to nevim.... ???

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #191 kdy: Květen 10, 2012, 15:32:51 odpoledne »
Starý jako na G2

My už máme olejový..

Offline KlepNa

  • **
  • Příspěvků: 52
  • Karma: 1
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #192 kdy: Květen 10, 2012, 21:47:05 odpoledne »
ten držák mám doma z Passata G60,
držák má pouze navíc šteft

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #193 kdy: Květen 11, 2012, 16:44:34 odpoledne »
Tak od tlumiče upouštím. Nechci dávat zase jiný silenblok. Origo olejový se mi zamlouvá víc než gumový s tlumičem.
Důvod je ten, že jsem vyrobil držák ale nejspíš by překážel poloose..

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #194 kdy: Květen 13, 2012, 22:01:45 odpoledne »
Motor sesazený a připravený poslat ho do auta. Jen jsem zapoměl koupit sprej abych polil svody, takže jsem ho tam ještě nedal.

A práci mi zcela znechutil fakt, že jsem si na druhém motoru chtěl sundat řemenici a když jsem naklepával imbus, tak jsem se netrefil...tada trefil.. do prstu.. a musel jsem si jít na 10min lehnout na vzduch. to vám byla švestka..