CORRADO CLUB - CZECH REPUBLIC
Technická sekce => Projekty => Téma založeno: podry Prosinec 14, 2013, 22:37:00 odpoledne
-
Tak jsem se konečně dopracoval k tomu abych sem naházel pár fotek a postupů na Corradu 8)
Takhle vypadalo, když jsem si ho pořídil:
-
Postupem času jiný kolesa a trochu k zemi 8)
-
Při repasi Géčka jsem zjistil že je neopravitelné, rozhodl jsem se pro Eaton M64....
Který stejně nepřinesl to co jsem očekával... ???
-
Eaton ( udajně měl být po repasu) se dost zahříval, proto jsem pořídil větší IC
Bohužel ani to nepomohlo...
-
Došla mi trpělivost a rozhodl jsem se pro změnu ;)
-
No a ted pracuju na tomto: 8)
-
Prvotně jsem ted řešil sání, jelikož je před motorem strašně málo místa, tak to byla strašná pakarna namačkat to tak aby se vše vešlo.
-
Bohužel se to neobešlo bez unavy na materialu...
-
Ale naštěstí jsem měl ještě náhradní díl, ze kterého se nakonec podařilo sání dokončit.
-
Až bude čas tak zas něco přihodím :-)
-
paráda :-) bude podložka pod hlavu? :-)
-
Jo jo. Mam v planu pres Barta objednat na pomer 9:1 ;)
-
Tak nějak premyslim kam umistim vahu vzduchu, videl jsem na par fotkach ze ji umisti az pred klapku. Ale nevim jestli se neposkodi tim ze misto podtlaku na ni bude pusobit i tlak??
-
Je to klasická váha (MAF) tedy že měří množství nebo je to MAT(měří teplotu) jako u G60?
Pokud MAF tak mezi filtr a turbo.
Pokud MAT tak před klapku.
ale podle tvaru je to MAF ne?
-
Diky za info. Myslim ze urcite mam klasickou vahu vzduchu, pac na sani mam i cidlo teploty nasavaneho vzduchu a je blbost aby tam byli dve :-D
-
To je dost,ze jsi sem dal tvoji karu. :)
Jakou jednotku budes pouzivat?
-
To vis, porad jsem se k tomu nemohl dokopat. :blush:
Jednotku dam co jsem koupil s turbem, mela by byt naladena na 0.8 bar
Pokud to na ni nepojede, tak uvazuju o Megasquirt 8)
-
V tom pripade nechat vahu vzduchu tam kde je. ;)
-
Jenze to mi komplikuje plany!!! :nea: chtel jsem mit na turbu jen filtr... ???
Takhle tam musim vymyslet nejakou vopicarnu....
-
Tak radsi vymyslet vopicarnu nez tahat horkej vzduch od motoru,svodu. Pri samotnem stlacovani vzduchu kompresorem se zvysuje teplota az na 150C. Cim vyssi vstupni teplota tim vyssi vystupni. Pak se muze stat,ze IC nebude stihat. Teplota ti pujde nahoru. Zacnes ztracet vykon a muze ti to zacit i detonovat...
-
Jo teplej vzduch je previt!! ireful
Tak jako tak budu delat neco s kapotou abych toho cerstveho vzduchu do motoroveho prostoru privedl co nejvic!! :-)
-
Jen takova otazka proc rezat do kapoty? :cray: Cerstvej vzduch k filtru bych zavedl od spodu od narazniku.Je to jen muj nazor nevim kolik tam mas jeste mista?
-
Tak Paja zrejme myslel pro lepsi odvadeni tepla z motoroveho prostoru. Ale souhlas s Ondrou. Nema cenu rezat do kapoty,protoze mam vyzkouseno,ze pri jizde kolem 80km/h se vzduch odvadi z motoroveho prostoru bez zvysenych teplot. Prakticky je v motorovem prostoru teplota okolniho vzduchu.
Kolem 60km/h se zacina projevovat spatna cirkulace postupnym zvysovanim teploty nasavaneho vzduchu(pres IC neproudi dostatek vzduchu) ,oleje a chladici kapaliny.
To same i s teplotou od turba,ktere zacina pri nizsich rychlostech zahrivat zadni stenu. Mereno z duvodu ujisteni,ze mi neco nechytne,protoze mam turbo nahore ;)
Jakmile otevres kapotu nahore,tak narusis proudeni mezi predni casti motoru,kde je vysoky tlak a zadni casti kde je nizky tlak v miste kde zacina tunel a kudy vede vyfuk. Pokud ji otevres moc a na spatnem miste tak ztratis spravnou cirkulaci vzduchu pres IC a chladic. Pak uz ti pri pomale jizde nepomuze ani to ,ze nechas bezet ventilatory.
Ja jeste planuji,ze na spodni cast pod motorem namontim kryt. Timpadem zvysim efektivitu odvadeni tepla z motoroveho prostoru.
-
Tady je to krasne graficky znazornene. Cervena vysoky tlak,modra nizky tlak. http://omgpham.com/aerodynamics-of-engine-cooling-part-1
-
Aha. No ja prave chtel udelat otvor nad turbem, jako to mas ty Dejve, proto jsem i planoval dat hned na turbo filtr. Ted dam nejspis filtr do praveho podbehu abych mel uplne odstineny teply vzduch... a neboj nez riznu do kapoty jeste si to 20x rozmyslim. Chci aby auto vypadalo co nejvic to pujde v originalu. :-)
-
Tak ja to mam spis kvuli odvodu tepla pri zastaveni a popojizdeni v kolonach. Ty to budes mit lepsi v tom,ze budes mit turbo o hodne niz,timpadem se ti kapota nebude tolik hrat... :-)
-
No nemyslím že bude o tolik níž.... Ale to budu řešit až to pojede, nejdřív to musím poskladat!!! :-)
-
A co nejake ty upravy na motoru? Budou? Boost je svina...
A jeste k tomu sani. To ti delal Bart?
-
Kdepak. Naposledy jsem ho viděl na srazu stejně jako ty :-)
-
Ja ze to vypada celkem slusne poskladany. good
-
Je to kluk šikovná :-)
-
Sání mi dělal jeden kluk tady u nás, je celkem šikovnej, nejvetší problém byl s místem a s klapkou, ale po pár hodinách laborování se zadařilo a je to vše na milimetr!! :-) Ted pomalu začnu sundavat hlavu, akorát jsem se zadrhl na plastovým domečku kde je termostat, nejde povolit jeden imbus a na víku u rozvodu taky jeden imbus, nejde!!!! ireful tak jim musim domluvit, už jsou žvejklý! :-/
-
Použij na to nastavec s tisícihranem. Ten když tam naklepneš tak to na 90% půjde
-
Díky za radu :i_am_so_happy:
-
Tak jsem nakonec mrška povolila, byl to ale boj!!! mad
Takže zas kousek popojedu....
-
Když mám sundanou hlavu, tak se pustím do ventilů, koukal jsem že výf. potřebujou trochu přebrousit....
-
Jake mas tedy plany? Budes menit ventilova gufirka , pistni krouzky?
-
No ty ventilový gufera asi vyměním, když budou písty venku,ale kroužky nechám, kdybych chtěl měnit kroužky, tak už dam i kovaný ojnice a písty,ale na to nejsou koruny, takže až možna do budoucna... ;)
-
Ted musím vymyslet stahovák na pružiny ???
-
ti vyfotím můj, popřípadě ti ho také pomůžu udělat.
Ale jinak stačí stojanová vrtačka a pákou si točíš a mačkáš.. :)
-
ti vyfotím můj, popřípadě ti ho také pomůžu udělat.
Ale jinak stačí stojanová vrtačka a pákou si točíš a mačkáš.. :)
Lip bych to nerekl.....
-
Jo pravda, mam starou stojanovku, tak to muzu nějak zkloubit ;)
Dík za tip! :-)
-
Udelej si pripravek treba z trubicky kterou z boku vyriznes at muzes vyndavat klinky a je to....
-
Tak jsem se dostal k ventilům, bohužel jsou dva vejfukový nakoplý... :cray:
-
Jak se mohly nakopnout? Je neco videt na pistech. ???
-
Když jsem motor skládal prvně, tak jsem hlavu dostal neznámeho původu, pohledem nic poznat nebylo, tak jsem to složil. Ted když jsem minulý týden prebrušoval ventilový sedla, tak jsem zjistil, že dva jsou nestejnoměrně obroušený, když jsem s ním zatočil tak malinko hazel. Ale už jsem sehnal jinou hlavu!!! :-) měla by mít najeto 60tis, típek ods kterýho jsem ji kupoval, říkal že se mu doma válela 15 let.
:)
-
Tu starou jsem složil. Tuhle ted rozebrat a pak zas složit ::)
-
Tak hlava komplet odstrojena a poslána na srovnání. Do pátku by mohla být zpět, tak pak se začne skládat...
-
pekny progres ;) Ked to dokoncis , tak to bude riadny pekelny stroj 8) v dobrom slova zmysle samozrejme hi
-
Díky :)
Dnes už přišla hlava, tak v pátek začnu nastrojovat ;-)
-
:blush:
-
To vypada slibne. :-)
Kolik mas mezi turbem a prickou mista? A co je to za wastegate?
-
No je tam tak 4 az 5 cm.... a WG je Turbosmart žádný pružinky u toho nebyly, tak předpokládám, že je řízena podtlakem- pretlakem.
-
Vetsina externich wg pouzivaji pruziny pro udrzeni pozadovaneho tlaku.
Rozeber ji a zjisti co tam mas za barvy. Dej mi vedet a nebo se podivej do navodu,kde je vse popsane.
http://www.turbosmart.com.au/wp-content/uploads/2012/06/TS-0501-1101_Ultragate38_2012_MAY_12_rev_2.pdf
-
Díky za odkaz! Zítra to rozeberu a mrknu na to ;)
-
A zase koukám jak vorvaň na těch druhů zapojení WG... ???
-
V pohodě Pavle. Řešit budeš maximálně 2 verzi zapojení s manuálním boost controlerem. Vždy se zapojuje tlak do spodní části wg. Pokud turbo tlačí víc, tak pretlaci pružinu ve wg a ventil se otvírá.
-
zase přemýšlím o vymyšleném, :blush:
ale když zapojím tlak nad pružinu a controlerem budu odpouštět tak bych teoreticky mohl mít třeba pružinu pro 0.5bar ale regulovat bych mohl třeba na 1,5
Prostě bych nad pružinu pustil menší tlak a ten v systému by to přetlačil a odpustil. :-D
Vlastně metoda 2
-
Zbytecne by sis komplikoval zivot. Potreboval bys k tomu elektronicky boost kontroler a nebo aftermarket jednotku,kterou by jsi musel umet nastavit. A ani jedna z nebude zadarmo.
Nejjednodussi je nainstalovat spravnou pruzinu pro pozadovany tlak a je to. Maximalne si pak tlak poladis ,navysis manualnim kontolerem. :-)
-
Tak nějak si to predstavuju, jen ještě kde pak sehnat tu správnou pružinu? ?
-
Nejdrive bych zjistil co tam mas. ;)
-
Má na těch pruzinkach byt nejake označení? ?
-
Na fotce nejdou rozeznat barvy. ???
-
obě vypadaj tak nějak....černě :D
-
Právě že jsou obě černo ???
-
V tom odkazu je tabulka rozdělena podle barev ale i rozměrů. Takže je zmer na délku a také
vnější průměr.
-
Se poseru, jel jsem rychle na otočku do garáže změřit ty pružiny a zapoměl jsem změřit průměry!!! ireful
tak prozatím delky:
větší ma 10.5 cm
menší 6 cm
-
Jelikož mě nebaví pořád někoho otravovat, aby mi něco někdo vyrobil, pustil jsem se dnes do příruby na odtok oleje z turba, vím že to není vzhledově nic moc, ale účel to snad splní....
-
Jeste budem muset zjistit jaka je to presne wg. Mas na ni nejaka cisla. Kdyztak hod detailni foto.
V tom senamu 10.5cm pruzina neni.
-
možná hloupá poznámka, ale turbosmart má všechny černý a je na nich jen "máznuto" jinou barvou.... koukal si kolem dokola??
-
Prave ze nejsou. Tohle na obrazku je hnedy. Ale to jedno ,mozna se jedna o starsi verzi. ???
-
já bych viděl že na obrázku není lakovaná ;) byl to jen nápad....
-
Číslo na štítku T 1096162
-
http://www.tradekr.com/cbuy_5280062_turbosmart-ultra-gate-38mm.htm
-
takže 0,5bar ?
-
Tak pokud je to made in China,tak nema cenu hledat pruziny.
Pokud je to tech 0.5bar,tak to bude jednoduchy.
Sloz wg dohromady a zkus zatlacit ventil. Dej pak vedet jaky odpor pruziny kladou. Pokud je to tech 0.5bar tak bys ji mel byt schopnej stlacit....
Pak uz to jedine zkusit na aute a nebo natlakovat s budikem a sledovat kdy se zacne otvirat.
-
Tak zítra to složím a dam vědět. Pokusim se to natlakovat přes budík, protoze chci aspoň orientačně vědět při kolika začne otevírat. ..
-
Tak pístek zatlačit jde, ale hodně těžce, napíchnul jsem WG na budík a otevírá při 1,1 baru :-(
Takže budu muset sehnat jiný pružiny co??
-
Zkus nechat tu velkou. To by ti mohlo dat 0.8bar. Ta mensi bude tak pro 0.3-0.4bar. Pokud mas moznost tak je vyzkousej zvlast.
A ridici jednotku budes mit jakou?
-
Má přepsanýho švába do ECU co já vim... pokud se něco nezměnilo teda
-
Pokud je chip opravdu namapovany na tenhle tlak tak by mel fungovat i pri nizsim tlaku. 1.1baru hned na zacatek bych si nerisknul. 1.1bar udela nejakych 350koni jako nic. :-)
Hlavne mit AFR budik s sirokopasmovou lambdou. Jinak bych to ani nenatocil.
-
Jo vyzkouším a změřím ;-)
JInak ecu je naprogramovana na 0.8 baru, takže to je muj strop, víc foukat nechci, spíš kolem toho 0.5 bych to viděl. časem bych nechal ecu upravit přímo podle potřeb, už na to mám člověka.
Nebo Megasquirt ;)
-
Nechal jsem jen velkou pružinu na ni je otvírací tlak 0.5 a regulátorem jsem schopnej s Tim dosáhnout az pomalu jeden bar. Což si myslím že je pro mmě ideál nechat jen tu velkou pružinu :)
-
good
-
Dnes zas kousek práce:
-
Tady s teploměrem :)
-
good
-
Vy jedete.. good
Já o víkendu pořídil "naladěný" čip a wastegate takže jsem za váma jen poslední krůček. :)
Vlastně dva. Ale ten druhý je oooobrovský. Dát to do auta. :-D
-
Dát to do auta je to nejmenší ;-) když už máš vše, není nic lepšího než to tam dát ;-)
-
Pár dílů a hlava a saní už na pevno.
-
pěkně pokračujeě :-)
-
Díky :)
-
Díky :)
Takze na sraz uz se snekem ;) se nejak tohle leto mnozej potvory... ;)
-
a nepřemyšlel jsi o 24 ventilové hlavě?
-
24V blok je širší než 12v. Nejde to kombinovat.
-
Luboši to bych musel dát R32, ale to už bych se opičil 8) takhle VRT bude na klubu první :)
-
jinak dnes zas pár detailů...
-
Ty máš Pájo taky origo budíky na tlak?
Jinak, jakou si použil přívodní hadici do turba? Já přemýšlím, jestli ji tahat hned od čerpadla nebo bude stačit vývod z hlavy jelikož ho mám kousek od turba.
-
To není origo, nějakej Tuzingovej budík... myslím že Depo, nebo tak něco.
A tu olejovou hadici jsem dostal k turbu když jsem ho kupoval, je to klasická pancéřovka...
-
A jelikož to ten típek od kterého jsem to koupil měl zapojený taky takhle, tak jsem to připojil na přírubu filtru, doufám že to bude stačit..
-
Aha, já že jsme teď s BINem kupovali origo snímače tlaku a vypadají trochu jinak, tak jsem se chtěl jen zeptat, jestli ti ten budík s tímhle funguje. Ale pusť to tedy z hlavy. :)
Tak u tebe to stačit bude určitě. To si nejsem jistý právě já.
-
Na Vr6 lze take pouzit tenhle adapterung. :-)
http://www.x-parts.de/Turbolader-und-Zubehoer/Oel-und-Wasserversorgung/Oel-Zulauf-Adapter-Kettenspanner-VR6-und-R32-Turbo-Umbau::2517189.html
-
Nebo z G60 co je odbočka pro G.
Jinak v těch místech co je fotka v odkazu to mám také.
-
Jo tu přírubu z Géčka mam na levé straně. musel jsem to rozdělit, na jednom tom vývodu si myslím že by bylo moc...
-
Záměna ECU
-
To je větší protože je tam víc koní? :-D
-
Jsou stejně velký ???
-
aha.. :-D v mobilu vypadala jedna větší. :-D
-
i mě na pc se zdá že je jedna větší :-D
-
taky se mi zda jedna vetsi. :-) No ale zase, pokud mas takovouhle schopnost fotit veci vetsi nez jsou, mam pro tebe job... Zkus fotit porno :-D
-
:-D :-D Jo to bych spíš fotil do reklam, tam je to na obrázku taky obrovský a ve skutečnosti je ti pidimalý. :-)
Dnes přišla další várka 8)
-
Kurna Pajo pekna sadicka.
Take porad resim chladic oleje... Asi v zime... chystam nakou rozborku a sborku....
-
Chladič oleje taky budu instalovat později. Musím koupit tu přírubu a hadice což je dalších 5 tis. Takže ted musím šetřit na sraz. Snad se to uchladí zatím bez toho. ???
-
Hlavne to chce 70 stupnovej termostat. Turbo motor se hreje jako svina. :-) Predejde se tim vytvarenim horkych mist v hlave. Tam to topi nejvic. :diablo:
A jeste mit moznost zapinani sahar nezavisle na termospinaci.
-
Termostat Alfe použít tedy bez čidla na 70? Čidlo nechat na těch 110 a dát raději spínač?
-
Termostat Alfe použít tedy bez čidla na 70? Čidlo nechat na těch 110 a dát raději spínač?
mezikus na oil cooler taky bude s termostatem? nebo to neni potřeba..?
Navíc... hadice přece nebudou stát takovou raketu. Nechávali jsme si s Tomikem dělat u nich ve Znojmě v jedný firmě na počkání tlakový hadice ke vzduchu...cca 60 cm včetně šroubení a dalších blbin kolem vyšel cca 700,- pár... a rozdíl mezi tlakovkou na vzduch a na olej nemůže bejt tak zásadní..
www.serpenta.cz
-
Termostat Alfe použít tedy bez čidla na 70? Čidlo nechat na těch 110 a dát raději spínač?
Tak cidlo nechat pro vsechny pripady zapojene, a dodelat extra spinac. Ja pouzivam origo klima vypinac,
Nevim jakou mas moznost,ale na vr6 je dvoustupnovy spinac jeden pri 90st(pomala rychost) a druhy stupen pri 110st(maximalni rychlost ventilatoru).
Jinak je dobre mit mezikus od firmy Mocal s ventilem,ktery otvira pri 80st. Bez neho trva oleji moc dlouho nez se zahreje.
Nechaval jsem si delat hadice v Chomutove ve firme SEALL a vysly me na 1500kc. A to jsou 1.5m dlouhy...
-
no nevím jaké je odstupňování na 16V, ale těch 90/110 je mám zato míň než na G60.
Já hlavně myslel jestli dát pro tu vodu i spínač 80/90 když je termostat 70.
Jinak kdyby si chtěl hadice, tak ti je pak u nás můžu nechat udělat. Dělají je u nás ve firmě.
-
Pokud máš spínač s nižší teplotou tak ho tam dej a nemusel bys řešit extra vypínač .
-
To jsem chtěl slyšet.. :)
Podry- http://www.ebay.de/itm/Tuning-Thermostat-71-C-Lufterschalter-VR6-Golf-Corrado-Passat-Vento-V6-Golf-Bora-/331121910046?pt=DE_Autoteile&hash=item4d1867611e
-
Jo tak ten adapter chci určitě s termostatem, vím že to není taková raketa, tady v DC mi ty hadice taky udělá jeden típek za pár korun, drahej je ten adaptér a nějakej prodlužovací šroub co musím koupit k tomu abych to mohl přidělat, ale ted až zprovozním auto musím zaplatit pojistku a udělat STK, což není zadarmo a taky nějaký koruny ušetřit na sraz,takže uvidím jak na tom budu. s Bartem jsem domluvenej že by mi objednal z ebaye ten termostat na 70 stupnu, ted tam mám 80/110.
Ted o víkendu bych chtěl už aspoň nastartovat, abych vychytal netěsnosti...
-
good
-
Ty jedes. Drzim palec at to do srazu stihnes. 8)
Naraznik nechas origo a nebo budes upravovat?
-
Tak už jsem dojel.... :(
Dnes jsem zkoušel první start, bohužel bezúspěchu. Zjistil jsem že z 6 vstřikovačů vstřikují benzín jen dva... :-(
nedaly by se nějak rozchodit?? Nebo musím koupit nové?? ???
-
Tak už jsem dojel.... :(
Dnes jsem zkoušel první start, bohužel bezúspěchu. Zjistil jsem že z 6 vstřikovačů vstřikují benzín jen dva... :-(
nedaly by se nějak rozchodit?? Nebo musím koupit nové?? ???
Nárazník nechám origo, doufám že se to tam vše vejde..... :-D
-
Problem muze by nekde jinde. Zkus ty vstriky co jsi mel puvodne. Jake vyrobni cislo ma ta chipnuta ridici jednotka?
Urcite se to tam za naraznik vejde. Jen jak je ta vyztuha tam to bude hodne blizko.
-
Zkoušel jsem vstřiky prohazovat a pořád vstřikujou jen ty stejný dva.... :(
-
Vstriky jen tak nerozchodis. Zkus promerit odpor na konektorech. Mely by mit kolem 12ohmu.
-
Vstriky jen tak nerozchodis. Zkus promerit odpor na konektorech. Mely by mit kolem 12ohmu.
to musím točit motorem co?? abych to naměřil....
-
nene. jen na pinech toho vstřiku
-
Potrebujes multimetr. Odpojis vstriky a promeris je kazdy zvlast. Stejne jako promerujes napriklad kabely.
-
jj zítra to zkusím, dnes už na to nemám nerva... :(
-
Takže hodnoty jsou 14 az 16 ohmů. ..
-
Tak to nevím. Zkusit je vzít na ultrazvukové čištění. Tam by to bylo jasné hned. To samé ti to dělá s oběma jednotkama. Vím, že jsi psal ze jsi je prosazoval.
-
Davide,jde na ne taky 5V?
Že by zkusil jestli v nich cvaká..
-
Stálé napájení 12voltu a jednotka spina kostru. Kdyby byly vstriky pricpane tak by to dávalo alespoň něco, ale takhle budou asi vstriky v háji. Pokud, ale Pajo budeš tlačit 0.5bar tak ti origo vstriky budou v pohodě stačit . zvýšil bych tlak v liště na 4bary. Víc origo palivová pumpa nedá.
-
Problém je že stále výstřiky jsem už prodal ??? :( Bárte, náhodou je už taky nemáš vid??
-
Vzal si je šedivá,určitě nebude problém aby ti je prodal.
A co takhle dát raději G60.
-
Jsou silnější jo?? Kolik mají? ?
-
Nejlepsi by bylo kdyby se tu nasla dobra duse ,ktera by ti je pujcila,protoze na 0.5barech urcite nezustanes. ;) :-) Mezitim by jsi poridil novy vstriky...
Ja jsem prohledal co se dalo a nasel jsem jen 2.8l 24v vstriky a R32,ktere jsou jine. VR6 jsem prodal i s motorem...
-
Sím sím já půjčím G60. Jinak Ondřej by taky půjčil si Myslím.
Blbé Je že ty tvé jsou nové a nejdou.
-
I kdyz ti jdou jen dva vstriky,tak muzes mit problem v elektrice ,jednotce. jeste jednou se zeptam,jake cislo je na te jednotce co je chipnuta. Na fotce to nejde rozlustit
A co je to za vstriky. Vidim,ze jsou zeleny,ale jaky vyrobce?Bosch?
Zkontroluj jestli mas poradne ukostreny motor. Hlavni kulatej konektor je poradne zapojen?
-
sakra to je nemilé...pokud budeš potřebovat můžu ti zapůjčit moje origo :-) ještě dlouho je potřebovat nebudu...
-
tady je nafocená jednotka
-
8)
https://www.youtube.com/watch?v=-1Fm-m-mUqk&feature=youtu.be
-
Takže věc se má tak, že vstřiky budu mít od Bárta, ale ještě musím vyřešit ECU :( motor se podařilo nastartovat až na starou seriovou jednotku.
-
To jsem si myslel,ze je to CB.
Nejvetsi problem pro tebe je v tom,ze je tahle jednotka je pro motor s rozdelovacem.
Dalsi veci je ,ze nase corradacky pouzivaji motronic 2.9 a tohle CB je golfacka 3 jednotka s 2.7 verzi motronicu....
-
Aha. Takže mi je ta jednotka k hovnu :( nebo půjde upravit?
-
Stačí když by se upravil šváb, nebo se bude muset provádět větší Zásah do jednotky??
-
Jedinou moznost mas nechat si chipnout puvodni jednotku . Bud koupit svaba a nebo si ji nechat naprogramovat. Kolik te to bude stat ti nedokazu rict.
Jaky je rozdil mezi jednotkama s rozdelovacem a zapalovacim blokem nevim a uz vubec nevim co je potreba upravit abys ji mohl pouzivat.
Jediny co vim,ze svaby v jednotce nelze kombinovat s jinym typem jednotky....
-
Nejvic infa jsem nasel tady ale je to v nemcine. Jinak na celem webu nic poradneho o teto CB jednotce nelze dohledat. ??? http://www.vwcorrado.de/forum/showthread.php?t=119356
-
To mi stačí, díky mluvil jsem s Bártem, prý zná někoho kdo by mi udělal švába, podle parametrů, tak uvidím jak pochodím...
-
Hm, ale já nemám dobrou zprávu.
Má odzkoušeno jen pro rozdělovač..
-
Škoda :(
-
Tyhle origininalni chipy se musi odpajet a napajet socket,do ktereho se chip vsadi.
V UK jsou firmy ktere tohle i upravene chipy delaji se zarukou 24 mesicu.
Ale je to palka. Za chip chteji 180-200 liber ktery, pokud mas nekoho kdo je schopnej origo chip odletovat a napajet misto neho jiny a nebo se musi tvoje jednotka poslat a oni tohle udelaji ,coz je dalsich 60-70 liber.
Za tuhle cenu muzes mit programovatelnou....
-
Tak Já zkusím někoho sehnat kdo by mi to naladil tady. Když neseženu, tak pak nejspíš programovatelnou jednotku abych nemusel byt na někom závislej a vše si udělám doma.
takže letos na sraz nejspíš passikem. .. :(
-
Jaký máš označení původní jednotky? mrknul bych na soft co tam je.... třeba bych ti pomohl....
jinak rozhodně upravit jednotka z rozdělovače nepujde je tam uplně jiný HW.... verze pro rozdělovač má jeden výkonový výstup pro cívku a pošle 6x impulz a rozdělovač to rozdělí kam to patří, na coilpak potřebuje 3 výstupy (pálí dva válce najednou i když zapálí jen jeden....)
a přeletování, osazení paticí a flash pamětí no problemo.... :-) (EDC15 2x PLCC32)
-
Druhou jednotku jsem rozlustil 021 906 258 AF
-
Pajo vstriku mam asi 30 muzem se nejak domluvit.
-
Origo VR6 vstřiky mu jsou k ničemu do budoucna. Na zkoušku si origo sehnal a ty z G60 dávaj právě víc.
-
Origo VR6 vstřiky mu jsou k ničemu do budoucna. Na zkoušku si origo sehnal a ty z G60 dávaj právě víc.
Tak to je mi jasny, ale aby vyzkousel co se deje, kdyz nema jiny.
-
Ale pavel sehnal originální na původní jednotku jedou :)
-
Ale pavel sehnal originální na původní jednotku jedou :)
Tak to jsem nezachytil, psal ze puvodni prodal.
-
Půvoní ECU má, a původní vstřiky prodal, ale povedlo se mu je nějak dočasně získat zpět
-
Klucí děkuju za pomoc!!!
Vládo origo vstřiky jsem prodal jednomu típkovi z děčína, tak jsem mu zkusil zavolat jestli je ještě má jestli by mi je nemohl pujčit. Naštěstí je měl takže je mám prozatím pujčené, do doby než si pujčím od Bárta G60kový.
Ty 440ccm jsem dnes dal na ultrazvuk, jestli to nepomuže tak budu muset sehnat hold jiný. :(
S tou jednotkou jsem zatím nijak nepohnul, zítra ji rozdělám abych viděl jestli tam už náhodou není patice na výměnu švába bez letování.
Dnes jsem dostal kontakt na jednoho típka co by mi s tím možná dokázal něco udělat, ale uvidím až zitra jestli bude schopnej mi to spáchat do srazu.
ještě by mě zajimalo, jestli mapy co jsou nahrané v té upravené jednotce pujdou nahrát do té mé?? nebo se musí nahrát uplně jiný soft??
Ještě jsem mluvil s Bártem a abych mohl naladit tu mou starou jednotku tak budu muset pořídit map senzor pro tlak?? to se dá přímo do jednotky??
-
Tady jsem našel firmu na vstřiky http://www.jetservis.cz/servis
-
soft rozhodně nemůže jen přehrát, ale pokud se v něm zorientuje muže z něj čerpat.... paměť by tam měla být v provedení DIL takže i když tam nebude patice přeletuje jí zručnější "páječ" s odsávačkou.... pokud budeš mít pech bude tam nějaká plcc a to už je na pájecí stanici s horkovzduchem ale co jsem hledal tak by tam měla být M27C512 to je v poudře DIL28 je UV mazací takže přečíst,d smáznout v UV mazačce a pak jde znovu nahrát...
k softu:
orig je do 1,2bar - atmosfera (tj. cca v našich podmínkách 0,2bar přepňování) , a soft se dá upravit do 650ccm vstriků a cca 0,6 přeplňování... jde to i víc, ale už to bude trochu kompromis... jinak soft se nemá smysl snažit jen kopírovat, coilpack je řízenej podle obsahu eprom což je logický a řízení rozdělovače je jiný.... jsem ochoten pomoct co budu umět..... mám i origo. soft z tý původní jednotky kdyby chtěl mrknout tak napiš a pošlu ti ho... jinak jsem schopnej přečíst, zapsat a spočítat checksum...
s tím tlakovým senzorem nevím do kolika je typoval bych do 2bar tak na plnění do 0,8 stačí... nebo použít ten co je v tý druhý ECU...
-
Nějak mi to Google špatně přeložil.. :-D To je jak když mi doma syn povídá o Minecraftu.
Ale tak hlavní věci od Tomáše vždy pochopím A ještě že ho tady máme, těmhle věcem rozumí málokdo. good hi
-
ale nech toho... :blush: :-D
OT: fiz už žije zase o kousek víc... to budeš mít drahý :-D
-
hmmmmm, to jsi mluvil jakou řečí??? :o :o :-D
-
Šváb jde vyndat normálně rukou ;)
-
a to si semnou ještě něco neřešil po telefonu... :-D
no zjednodušeně měl by tam být tenhle šváb (DIL28)
(http://obrazki.elektroda.pl/9658644200_1326390891.jpg)
možná ve verzi 256
ale co jsem hledal tak je pár jednotek který mají v tomhle provedení (PLCC44) - ty mají udajně full OBD komunikaci (jedna bába povídala... neověřeno)
(http://www.acdcshop.gr/img/components/integrated_circuits/microcontrollers/pic/1855_pic16f877-04_l.jpg)
zbytek jen nepodstatná omáčka :-D
-
Prosimte a jak by měl vypadat ten tlakovej senzor? ?
-
Šváb jde vyndat normálně rukou ;)
no a to ses ušatej v pytli (nebrat osobně)
tenhle není mazací.... zapíše se jednou a pak už jen read-only... takže náhradu třeba ten 27C512 od Amd.... nebo pokud bude více pokusů tak flash náhradu (27SF256 stačí nebo 27SF512) ten se dá smazat prográmátorem není potřeba UV...
-
A kde se to da koupit?? Počítám ze v elektru asi těžko. ..
-
nevím jak to má vr6 připojuješ hadičku do jednotky?? pokud jo bude to vypadat asi viz. obrázek (2.0 16v ABF tlak do 1,2bar)
jinak chipy nejsou moc k mání, ale už to řeším s bártem tak snad k něčemu dojdem... pokud nee stačí to vyndat z jiný jednotky, ale te bude na mazání UV...
-
ještě kdyby byla velká krize jeden kousem budu mít na testování (flash) tak bych ti ho pak nechal....
-
Právě že hadička nevede. Mam v sani snímač. Na podtlak.
-
tak jo nějak šikovně vyfoť nebo číslo z něj najdem náhradu...
-
Jak jsem ti Pájo říkal, tak to bere z toho snímače do jednotky. Tím pádem na ty dráty podle mě jen připojíš ten na měření tlaku.
Pokud by byl v jednotce tak by šel použít z G60 který měří něco přes 1bar tlaku.
Tome, měli bychom si tu upřesnit v jakých hodnotách mluvit. Aby někdo nemluvil o absolutním a jiný o měřeným.. :-D
Jinak se dneska musím podívat na ten hmyz a k večeru ti zavolám, které objednat.
-
http://www.gme.cz/products/search?term=27C512++
Našel jsem tohle ale ty flash se prý v Čechách neprodávaj :(
-
nežijeme za železnou oponou už pár let. ;)
-
jo tak to se omlouvám to co je psaný na tom snímači z ABF je hodnota apsolutní i měřená :-D (tlak působící na senzor celkově, 0 je vakuum, takže v normálních podmínkách u nás je cca 980mBar atmosferický tlak)
ty si rychlej to si tam volal? :) neprodávaj no byli by ze zahraničí, nemám UV mazačku a sluníčko je na celej den a není na něj spoleh...
-
To Já vím. Ale bude trvat měsíc než to sem dorazí a na sraz to tím pádem nestíhám. .. :(
-
vždyť jsem říkal že ti jeden flash nechám.... mám ho doma do 2dnů zkusím si na něm jak to pujde a pak je tvůj... ;)
jinak od teď upřesním jestli jde o tlak apsolutní (měřený) nebo relativní (tlak nad hodnotu atmosférického) je to zvyk jednotka počítá s apsolutním, diag taky... :)
-
V té upravené jednotce je m 27C512
-
Tak to bys byl zlatej! !!! :i_am_so_happy:
-
ta je na UV, nechal bych to na tu flash má 10tis. přepisů to je dost pokusů :-D jestě jaký průtok mají origo vstřiky?? (hrabu se v tom softu... ) mě to vychází cca 145ccm je to možný?
-
Upravena jednotka
-
Detail
-
http://forum.corradoclub.cz/index.php?topic=1309.0
tady je zdroj na vstřiky ;)
-
teď se stydím... kdybych to aspoň nezakládal já ;D
-
:-D
-
na tom ABF to je ten včetně atmosférického, protože na G60 ja 200KPa
-
Pajo. Musis otevrit tu druhou originalni jednotku. Pak bych zacal s tim jaky chip je potreba. Protoze jsou dva druhy . Jeden je PLCC a druhy je DIP a mam pocit ,ze v te AF jednotce budes muset vymenit ten hranatej.
Jinak do systemu ridici jednotky nejde pridat nejaky jiny snimac podtlaku a nebo prutoku nez ktery je pro jednotku urcen,v nasem pripade je to MAF.
Nemitom. Jaky software mas otevreny? Pro turbo? 147cc je hodne malo
-
Jinak do systemu ridici jednotky nejde pridat nejaky jiny snimac podtlaku a nebo prutoku nez ktery je pro jednotku urcen,v nasem pripade je to MAF.
Tak to už mlčím... Ale u G to jde :blush:
-
Neupravená jednotka
-
Chip je na stejnem miste,ale potrebujes jiny soft nez ktery je v chipnuty. :-) Jde tenhle AF chip(svab) vytahnout?
-
Šváb jde vyndat normálně rukou ;)
jo takhle vypadá
-
Šváb jde vyndat normálně rukou ;)
jo takhle vypadá
http://forum.corradoclub.cz/index.php?action=dlattach;topic=1256.0;attach=15771
-
Takze v originalni jednotce je stejnej chip jako v chipnuty? Jde mi o ten chip v originalni jednotce,ktera se musi upravit. :-)
Jinak do systemu ridici jednotky nejde pridat nejaky jiny snimac podtlaku a nebo prutoku nez ktery je pro jednotku urcen,v nasem pripade je to MAF.
Tak to už mlčím... Ale u G to jde :blush:
To protoze G pouziva sensor tlaku v sani. Vr6 maji jen vahu vzduchu...
-
Jo přesně tak, je uplně stejnej. ;)
-
[/quote]
To protoze G pouziva sensor tlaku v sani. Vr6 maji jen vahu vzduchu...
[/quote]
Tak to bude asi problém, protože senzor tlaku potřebuju... :(
-
Tak ted uz jen co na to rekne vrchni programator... :-D
Jen me jeste tak napada. Jak se obejde funkce stock lambdy,ktera je stochiometricka? ??? To mi nikdy neslo do hlavy...
-
To protoze G pouziva sensor tlaku v sani. Vr6 maji jen vahu vzduchu...
[/quote]
Tak to bude asi problém, protože senzor tlaku potřebuju... :(
[/quote]
A k cemu ti bude??
-
No myslím ten (nevím jak to napsat) port? ketrý je určen pro senzor tlaku, protože budu dávat jinej ten senzor, kterej bude ne jen na podtalk ale i na tlak. Jestli se nepletu, ted jsem to řešil s Nemitomem...
-
začínáme se do toho trochu zamotávat... :-D
takže v obou jednotkách jsou DIL28 a eprom 27C512 to uz víme....
to že vr6ka má je váhu a čidlo teploty už jsem se taky dopátral....
soft kterej jsem měl otevřenej byl originál a chtěl jsem vedět jaký tam jsou origo vstřiky....
náhradu použijeme 27SF256 má stejný časování, paměť dostatečnou (soft má 64kb a do 512 FF )
a je flash.
jednotky originál a chipnutá se liší na HW urovni ale složení map se zdá dost podobné....
takže zatím je cíl takový... najít v upravený jednotce upravený mapy (teď se zamotám i já :-D )
upravit podle nich mapy v origo jednotce (samozřejmě ne všechny mapy kolem zapalovaní coilpakem jseou jiné) a nějak zdárně to sesmolit dokupy....
vrchní programátor ne... budu v tom chvilku tápat, ale mám se snad s kým poradit...
kalibrační mapa lambda sondy, l1 se nemusí rovnat stechiometrickému poměru (1:14,8)
-
No myslím ten (nevím jak to napsat) port? ketrý je určen pro senzor tlaku, protože budu dávat jinej ten senzor, kterej bude ne jen na podtalk ale i na tlak. Jestli se nepletu, ted jsem to řešil s Nemitomem...
myšlenka byla dobrá ale nedomyšlená... v místě váhy vzduch se tlak měřit nedá.... takže tam ani žádný vstup není... to jsem si v danou chvíli neuvědomil... ??? nic méně váha vzduchu by měla stačit...
-
Tomu bych rozuměl. hi
-
ty nám určitě poradíš v čem se tyhle dva motory (kromě způsobu zapalování) liší při pohledu na další komponenty??
-
Takže to čidlo v sání je teplotní,aha..
Mi nedošlo že to má váhu. Tady už si budu raději jen číst.
-
Nemam absolutne paru v tom jaky je rozdil mezi motronicem 2.7 a 2.9... Ale myslim si,ze komponenty jako takove budou stejne... ;)
-
jojo teplota.... stane se, ja podrymu že s tím tlakovým snímačem to nebude zas tak hrozný že náhradu nějakou najdem... on že neví kde je a ani nevím jak dostali jsme se k volovině že je skovanej ve váze vzduchu že má nějak moc pinu.... :-D
a on tam není ;D
-
ty nám určitě poradíš v čem se tyhle dva motory (kromě způsobu zapalování) liší při pohledu na další komponenty??
už asi v ničem, jelikož jsem nastrojoval ten motor co mám a krom cívky místo rozdělovače a snímače na vačce jsou už motory stejny.
Nebo se pletu???
-
jojo teplota.... stane se, ja podrymu že s tím tlakovým snímačem to nebude zas tak hrozný že náhradu nějakou najdem... on že neví kde je a ani nevím jak dostali jsme se k volovině že je skovanej ve váze vzduchu že má nějak moc pinu.... :-D
a on tam není ;D
Takže když tam není, tak jak to provedem?? Prostě se tam nějakej dá, jak jsme se o tom bavili??
-
Nemam absolutne paru v tom jaky je rozdil mezi motronicem 2.7 a 2.9... Ale myslim si,ze komponenty jako takove budou stejne... ;)
jde mi třeba o tu váhu vzduchu... přijít na správné hodnoty jen tak z "vody" docela boj... porovnal bych výrobní čísla minimálně tý váhy... jestli jsou zaměnitelný... nene použijeme jen váhu vzduchu... ECU na to jde tak - pokud vím kolik vzduchu proteklo a jakou má teplotu... spočítam si tlak...
-
ty nám určitě poradíš v čem se tyhle dva motory (kromě způsobu zapalování) liší při pohledu na další komponenty??
už asi v ničem, jelikož jsem nastrojoval ten motor co mám a krom cívky místo rozdělovače a snímače na vačce jsou už motory stejny.
Nebo se pletu???
Corrado melo Jen OBD1 system,takze krome civky a snimace natoceni vacky je vse stejne. I kdyz si nejsem jistej s vahou vzduchu. Tam by mey byt dva typy 5ti a 6ti pinove...
OBD2 system mel elektonickou klapku,ale ta byla az na VR6 golfech od 1995
-
Nemam absolutne paru v tom jaky je rozdil mezi motronicem 2.7 a 2.9... Ale myslim si,ze komponenty jako takove budou stejne... ;)
jde mi třeba o tu váhu vzduchu... přijít na správné hodnoty jen tak z "vody" docela boj... porovnal bych výrobní čísla minimálně tý váhy... jestli jsou zaměnitelný... nene použijeme jen váhu vzduchu... ECU na to jde tak - pokud vím kolik vzduchu proteklo a jakou má teplotu... spočítam si tlak...
Prave ,ze to je celkem makacka na bednu se v tomhle orientovat. :-D ALe ty to zvladnes. Mas nasi duveru. good
Ale nejlepsi by bylo logovat podtlak s jinym sytemem a pak porovnat se systemem s vahou vzduchu...Ale problem je v tom,ze s turbem ti tam proudi podstatne vetsi mnozstvi vzduchu nez s atmosferou.
Proto se na VR6 turbo take davaji 4'' vaha vzduchu,neb normos nestiha merit... Ale to se bavime o vykonech kolem 400hp :)
Taky v dobe kdy jsem zacal ladit a zajimat se o mapovani jednotky,jsem se na tohle vykaslal. A sel cestou MSQ,Emerald,a ted DTA
-
nemůžu se nějak dohledat toho co v sobě váha všechno schovává... teoreticky snímač průtoku vzduchu a čidlo teploty pro kalibraci, ale proč tolik pinů? že by i snímač atmosferickýho tlaku? zadrhelů hodně... proto ladím TDička :-D ropák menší seky snese a navíc pokud neblbneš s odstaňováním některých snímač (váha vzduchu se se.e šup s ní ven...) tak má dvojitou kontrolu... no já ti nevím bude to slušná zkušenost pokud se to podaří....
proto jsem taky šel do msq...
-
Problem je v tom,ze musis regulovat napeti pro ten platinovej snimac.
Tady je popsani pinu vahy vzduchu. stejne pro 4az 6 pinove verze..
OBD1 6 Pin MAF 4 Pin MK3 Style MAF
Pin 1 ------(Brown/Yellow) ----------------> Pin 1 (Ground)
Pin 2 ------(Brown/Blue) ------------------> Pin 2 (Signal Ground)
Pin 3 ------(Red) --------------------------> Pin 4 (Signal)
Pin 4 (Black)(Burn Off Trigger Wire) Funguje pouze pri vypnuti motoru,kdy se na kratkou dobu sensor zahreje a spali se nechtene usazeniny,spina,prach...
Pin 5 ------(Red/(Yellow or Blue) --------> Pin 3 (+12V)
Pin 6 (Not Connected)
-
v tom případě bude regulační prvek součástí MAF a odchylka bude na výstupu....
-
Jasny. Podle toho kolik kolem sensoru protece vzduchu se diky platine meni napeti a podle toho pak jednotka kalkuluje. :)
Ale myslim si,ze jenotka musi regulovat napeti aby maximalni teplota byla kolem180st...
-
Takže, dnes jsem byl vyzvednout vstřiky (440ccm) který jsem dal na testování a čištění. Běží prý perfektně. Tak proč kurna na autě jdou jen tři??? :( :(
-
kabeláž v pořádku? myslel jsem že si je zkoušel i přehazovat mězi sebou....
-
jo když dám staré vstřiky ty origo, tak jdou všechny.
když dám 440ky tak jdou jen tři...
-
to je divný.... svorkovnice v pořádku?? zkus odpojit jednotku a změrit z toho konektoru odpor oproti +
jsou to piny 24,25,26 a 2,3,4....
-
Zkombinuj 3 440cc vstriky,ktere funguji s 3 origo a nastartuj to . pokud bude vse ok tak vymen ty co nefungujou s temi co jsou v pohode. A zkus to natocit. pokud nebudou fungovat ani takhle tak jsou spatny.
A nebo pokud ti ty 3 co nefungujou tam kde ostatni 3 jo tak jsou vstriky spatny. Neni mozny aby v tom byla nejaka zahada. ;)
-
Abych měl 100% jistotu, dal jsem dnes všechny 440 vstřiky na test. Potom uvidím kde bude chyba....
-
Dnes mě tak napadlo podívat se na turbo, abych se podíval kde se vzalo tolik oleje ve výfukové části.
to asi nebude uplně v pořádku co??? mad ireful ireful
naivně jsem si myslel že bude turbo v pořádku...
-
sakra... ireful poslat na repas ???
-
jj zase další zdržení... ireful
-
No potes koste.
-
Hmm..tak to je radost teda :-( ECU k hovnu a turbo na kaši... :-/ To byl kup :cray: :cray:
Ale to člověk nemohl tušit, dneska už aby sis všechno dvakrát rozmyslel a nejlíp rozebral a zkontroloval. Snad ten repas nebude moc velká darda.
-
Tak kompresorové kolo cca 1500, sada uložení a těsnění do 2000 a vyvážení od 1500-3000. ::)
-
No jo když se to sere, tak se to sere všechno :(
-
Hochu nezávidím ani trošičku.... a co ty vstřiky už se zadařilo?? ???
-
Dnes mi volali ze jsou všechnyv pořádku. Jen jeden má nižší odborovou hodnotu. Zítra je vyzvednu tak dam vědět jestli se mi ppovede to rozchodit na autě. ..
-
Dnes pro změnu odešlo palivového čerpadlo ireful ireful ireful
-
Doporučuju se tím už nestresovat a jet na sraz něčím jiným. Prostě se mu tam nechce..
empathy3
-
:nea:
-
Takže jsem pěkná jitrnice!!! stačí mít připojenou ecu a čerpadlo jde :-D mad
zatím jsem zapojil budíky a trocha izolace...
-
Pajo, jaký si použil na ten sloupek držáky? Musím tam taky něco pořídit
-
Koupil jsem tento: http://www.sportovniautodoplnky.cz/kryt-pristroju-cerny-kaplicka-pro-2-budiky-52-mm-na-a-sloupek/
Zatím jsem to přidělal jen izolačkou, časem to musím nějak vychytat...
-
Já je musím dát také tam, protože mám dole origo.
-
Tak jsem se rozhodl pro slabší vstřiky, za to celkem dostupné a ne moc drahé :-D
Pro výkon, který mám v plánu by měly postačit. Zatím čtyři, ale ty dva se časem seženou...
Original Bosch 8)
-
Tak pokud jsou to 360cc vstriky tak ti budou pri 3barech tlaku paliva do 320hp bohate stacit. :)
-
Jo jsou ;)
-
Jelikož potřebuju auto zprovoznit, rozhodl jsem sse že přehodím zapalování na rozdělovač, dnes jsem vyndal motorovou eletriku. Zítra jedu pro novou, takže doufám že vše klapne...
Pomalu začínam zase rozebírat... ::)
-
Dnes jsem byl nakupovat 8)
-
No to mě po.... :-D
ty vstřky jsou 558?
-
440 8) Bosch!!! ;)
-
ale moc pěkný věci sis přivezl :-) hlavně ty vstřiky good
-
Právě jsem zjistil ze ty vstřiky mi jsou k ničemu. Jsou to jen 150 cc podle označení
150 929
:(
-
Sleduju te a drzim porad palce. :)
-
Díky Alfe, v týdnu nainstaluju novou eletriku tak pak hodím další dojmy :-D
-
Dnes jsem 3hodiny vyndaval eletriku!!! mad
Nakonec se to teda povedlo.... + další práce
-
Ty jo obdivuju!!! Pro mě je elektrika španělská vesnice :D Držím palce, abys to stihl jak potřebuješ!!! good
-
Takže dnes jsem začal instalovat nově upravenou eletriku....
-
Dnes první start s rozdělovačem, bohužel neběží palivové čerpadlo, někde bude chyba v eletrice, protože když připojim čerpadlo na tvrdo, tak šlape...
https://www.youtube.com/watch?v=RTRlE-ce4EI&feature=youtu.be
-
huráááá :)
-
hi good
-
Tak ted už jen vychytat mouchy a příští rok na sraz 8)
-
Dnes dopasování chladičovky, až na menší problém se to tam vejde :)
-
Pěkně pokračuješ good
-
pěkně pokračuješ jen co je pravda :-) good
-
Jak ty to delas? ??? Jses postavenej mimo sluzbu? :-D
Aby to nevyznelo divne,tak dodavam ze jsem to mysel tak ze se zda ze mas spoustu volneho casu. ;)
A nebo jsi proste fofrnik. good
-
No potřeboval jsem to stihnout do konce měsíce, takže jsem trávil veškerý volný čas v garáži. nakonec se to stejně nestihlo, čekam na repas turba. ::) :(
-
Ja mel za to ,ze uz jsi ho na repas posilal.
-
Tak to čekáme tří. :-)
Taky jsem posílal dvě K24 na výměnu ložisek a vytažení. Myslel jsem že bude jen zkušební ale nakonec jsem mu dal větší péči
-
Ještě právě ne. Protože najít tady v ČR firmu ktera udělá kvalitní repas je problém. Tak jsem ted našel kluka co to opravuje doma za celkem slušnej peníz. Budu ted ještě muset hold 3 týdny počkat.
-
Tak já mám firmu na turba 30km od baráku a byla mi i doporučená člověkem co staví závodní auta,ale jak píšeš za rozumný peníze to nebylo. Taky to nakonec řeším přes člověka který to udělá levněji a možná kvalitněji, protože si ložiska vyrábí přesně na konkrétní hřídel.
Ono kdybychom nemysleli na úspory tak bychom ty motory nepostavili za 30, ale bylo by to 60 a víc :-D
-
Přesně tak, kdybych měl dostatek peněz, tak to ne řešim. Ale věc se má jinak mad
-
Trochu jsem nakupoval...
-
Po konzultaci s Alfem, jsem zjistil, že turbo už je moc velké, takže šlo obratem do světa a podařilo se mi sehnat uplně totožné turbo, které jsem kupoval původně.
-
K mé smůle taky není úplně top, ale nepropouští tolik oleje co to původní. Takže mužu aspon nastartovat a naskytá se další problém ireful
Při nastartování jde motor pěkně plynule, ale jakmile přidám trochu plynu začne se to jakoby dusit a hádat. :(
Domnívám se že to bude tím že předchozí majtel měl na motoru male turbo, které se roztočilo dřív a tím, že ja mam větší tak nestíhá dávat tolik vzduchu v nizkých otáčkách a proto se mi to dusí... Je to možné?? nebo bude problém jinde??
-
Myslím, že tím to nebude. Tlak turba se měří za jízdy,takže při stojícím autě to vliv na množství mít tolik nebude..
-
A nějaké návrhy čím by to mohlo být?? nebo na co se zaměřit??
-
Pokud se dusí po přidání plynu tato to vidím na málo paliva. Co tlak benzinu?
-
samej fen tady,pekny :-D
-
pěkný nákupy good
co už je moc velký turbo? :-D nemůže ti ten bordel dělat třeba i rozdělovač?
-
Velký jako že ho neroztočí včas.. a rozdělovač si tam dával,takže jak říká Mates ten taky zkus někam natočit
-
Zitra mrknu na to palivo. Ale mel jsem nastaveno na 3.5 baru.
s rozdelovacem se hybat neda... ???
-
pěkný,já myslel že si necháváš opravit to tvoje původní a ty takhle nakupuješ :-D
jak říkaj kluci,tlak paliva nebo problém v rozdělovači(třeba máš jen špatný kabely který ti probijí)
řešil jsem hodně podobnej problém na vr6,volal jsem i pavlovi(ten mě správně nasměřoval),auto chytlo pěkně,na volnoběh běželo taky dobře ale jakmile jsi přidal začlo se to dusit,když se přidával plyn pomalinku někdy to šlo vytočit ale většinou ne...problém byl ve váze vzduchu,konkrétně v kabelech hned u konektoru...
-
Dal jsem turbo na repas. Jenze ten stred byl uz tak v haji ze uz ani nova loziska i s osičkou nepomohly. Proste uz je to cely moc vyčochtany... :(
kabely mam skoro novy. Uvidim zitra mrknu a natocim videjko co to dela aby se to lip diagnostikovalo ;)
-
Pájo, pošli mi to staré turbo. Možná bychom něco dokázali vymyslet.
Mě se teď dělají ložiska na míru.. Známí dokonce i upravuje lopatky pro jiný průběh.
-
jo za pokus nic nedám, kdyby se to náhodou povedlo budu jedině rád :) pošli mi adresu, bud sem nebo do SZ ;)
Dnes jsem opět nic nestíhal, takže až ted jsem se dostal k autu. při nastartování jsem zjistil že palivo mám na 3,5 baru, nastavil jsem na 4 bary ale bez změny. až upnu videjko tak ho sem hodim.....
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zXFmkrDaQlM&feature=youtu.be[/youtube]
-
zajímavý...tohle dělala ta veruna s tou váhou a kolikrát to i zdechlo...možná by stálo za to zkusit změřit tlak benzinu ještě jednim budíkem abys měl jistotu že je tlak fakt 3,5 baru
-
No ale když jsem to zvedl na 4, tak žádna změna, kdyby to bylo tím, tak by se to aspoň trochu zlepšilo. Váhu mužu zkusit vyměnit, mám ještě náhradní, ale většinou váha zlobí na volnoběh, že to zdechne.. tak zkusím přehodit a dám info jestli se to zlepší....
Mám takovej dojem že to bude jednotkou... ???
-
Muze to byt take potenciometr na klapce. Jestli mas ta zkus vymenit a nebo bys ho musel promerit. Zkus odpojit vahu vzduchu a pak ten potenciometr jestli bude nejaka zmena....
-
Mam jeden nahradni. Problem je ze abych se na nej dostal musim rozebrat pul auta mad
-
Dnes jsem zkusil přehodit ty váhy, mám dvě náhradní a na obě, resp. na všechny tři se to chová uplně stejně. Jen když odpojim uplně váhu tak to jde jakoby líp do otáček, ale jinak nic žádná změna. Ten potenciometr, přehodím jindy, protože musím sundat komplet předek i s chladičem :-/
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BrFRXeKNHOo&feature=youtu.be[/youtube]
-
taky bych vsadil na ten potenciometr ;) to tak bejvá, že odejde to co je nejmíň přístupný :-)
-
Tak jsem se dnes odhodlal vyměnit ten potenciometr. měl jsem uplně jiný typ, takže jsem měnil komplet klapku.
Vlevo je původní, vpravo nový
-
Nedalo mi to musel jsem to ještě dnes poskladat, uspěch se dostavil :)
jde to mnohem líp do otáček a nemá to tendenci zdechnout :-)
jen mi přijde divný, že na budíku, se mi neukazuje tlak, pouze podtlak?? Čím to??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mODocEDDVXA&feature=youtu.be[/youtube]
-
Když přidávám pomalu jde celkem plynule, jakmile přidám rychleji začne se dusit...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ptBvCUgIynY&feature=youtu.be[/youtube]
-
Tak nejaky tlak tezko na miste vytvoris,ale melo by ti to jit alespon do 0. Podle meho je to tim ze ti to poradne nefunguje. Pokus se sehant druhou jednotku bez chipu at mas jistotu ze je to jednotkou.
-
Tak na 0 to jde, musim rychleji šlapat na plyn, ale dusí se to.... ???
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YJUb_KHYlHY&feature=youtu.be[/youtube]
-
no hlavně že je vidět pokrok :) přesně toho bych se bál když bych koupil udělanou jednotku... ???
-
Jak máš řešenej volnoběžnej ventil?
-
Volnobežnej ventil mám přímo pod sáním a přepad vedenej před klapku...
Jinak se stalo to čeho jsem se nejvíc bál :cray:
-
mizí ti voda?
-
pokud máš měrku jen od oleje a v hlavě vidíš jen olej bude to jen nakondenzovaný na víčku :-)
-
No ja byl tak naštvanej když jsem to viděl že jsem to raději víc nezkoumal, tak na to mrknu zítra, je fakt že jsem to neměl ještě ani pořádně zahřáty a točím to max 2 až 2,5tis. otáček. tak snad to bude jen kondenzace.
Jinak ten budík na regulátoru asi ukazuje špatně, přidal jsem tlak podle budíku na 6bar a už to jde mnohem líp, vypadá to na svičky, chvíli to jde uplně krásně pak se to zas hadá, takže nějaký doporučení jaký svíce dát?? Někde jsem četl, že jsou dobry z audi TT 164Kw ??
-
osobně bych to nechal vrčet trochu déle aby se to pořádně ohřálo.. Pak začal zkoumat co a jak funguje/nefunguje správně.. Každopádně klobouk dolů, že ti motor žije a držim palce ve vychytávání mušek ;)
-
Cos dával za čerpadlo?
-
Diky za podporu :) ale misto aby tech musek ubyvalo, tak pribyvaji ireful asi mi odeslo ABS ::)
jinak cerpadlo jsem nechaval origo... myslim ze stiha. Kdyz pridam tlak tak na budiku mi to ukazuje bohatou smes...
-
No ale originál čerpadlo nedokáže dát 6bar. To ti ukazuje budík tlaku hloupost si myslím.
-
No ale originál čerpadlo nedokáže dát 6bar. To ti ukazuje budík tlaku hloupost si myslím.
Jo to ukazuje, pokusím se někde sehnat jinej budík...
-
Udávají podle druhu čerpadla 3 nebo 4 bar
-
k těm svíčkám z toho ttčka je dávaj nejvíc,teda hodně píšou že jsou vhodný :-)
-
Pajo? Ja osobne zustavam u doporucenych svicek pro dany motor a jen o stupen studenejsi. Ale v yvem pripade bych nechal origo.... ;)
-
Tak nejaky tlak tezko na miste vytvoris,ale melo by ti to jit alespon do 0. Podle meho je to tim ze ti to poradne nefunguje. Pokus se sehant druhou jednotku bez chipu at mas jistotu ze je to jednotkou.
Podry jestli chceš mužu ti poslat originál chip.... ;)
-
Diky za nabidku :) urcite se ozvu az budu mit turbo a budu laborovat :-)
-
Jo vidíš, turbo... :-D
Zítra volám
-
Pájo to nehoří, ale dík že se zeptaš :)
-
Dnes přišel regulátor od Bárta, takže když bylo venku tak hezky, hned jsem ho šoupnul do auta :)
-
Do příštího týdne by mohlo přijít Turboo, tak pak zas budu laborovat 8)
-
no už aby to bylo :-) už aby tě opustily ty věčný potíže :-) těšim se jak to bude vrčet a samý problémy :-(...toho se u sebe taky bojim :-(
-
Jo diky. Tak plno problemu jsem si pridelal sam. Uz jen tim ze jsem duverive veril ze turbo je o.k a pritom nebylo. Ale zas vim na koho se obratit a kdo rad pomuze, myslim tim kluky tady na Clubu. 8)
-
a to je to nejlepší :-) ochota tady poradit je obrovská :-) good hi
-
Ahoj , cetl jsem cele tema klobouk dolu pekna prace jsem rad ze i u nas se najdou takove projekty v ramci moznosti . K problemu s kuckanim a tim ze ti to nejde do otacek . Skus poresit vetsi MAF housing mohl by v tom byt problem . Aspon 90mm .
-
Diky za coment. :)
Uvidim az to natocim s tim novym regulatorem paliva. Zitra uz by mohlo turbo konecne prijit!! Se to furt nejak komplikuje!
Se snad nedočkam!!! ::)
-
V týdnu jsem se dostal konečně k tomu abych zvětšil průměr odtoku oleje od turba jelikož 6mm je fakt málo, zvýšil jsem průměr na rovných 10mm takže ted už paráda :-)
-
dnes jsem zkoušel motor konečně ohřát na provozní teplotu. Celkem rychle zahřáté, ale hádání motoru při vyšších otáčkách proste nepřestává, hlava mi nebere jakto že na regulátoru mi budík ukazuje 8Baru, když čerpadlo natlačí max 4Bary!! Regulator jsem měnil, protože jsem myslel že ten starej je v háji,ale tenhle novej mi ukazuje to samé.. :-\ pořád mám pocit že jde málo paliva do motoru, někdy když pořád vytáčím motor, tak to jde jakoby líp, nehádá se to tolik, ale jakmile nechám spadnout otáčka na volnoběh tak se to začne zase kuckat! :-(
-
Ahoj , cetl jsem cele tema klobouk dolu pekna prace jsem rad ze i u nas se najdou takove projekty v ramci moznosti . K problemu s kuckanim a tim ze ti to nejde do otacek . Skus poresit vetsi MAF housing mohl by v tom byt problem . Aspon 90mm .
Klapku mám seriovou a váhu taky což je nějakejch 80mm možná víc... tam si nemyslím že bude problém, to by se dusilo, ono se to nedusí, ale jakoby hádá...
-
já si třeba myslim že to bude naopak,půjde ti tam moc benzinu...(ještě když jsem soutěžil v dbdragu měl jsem auto ve kterým byly dvě čerpadla,jedno mělo bejt "předstratovní" a druhý normální provozní,ale jednou se mi stalo že běžely obě a regulátor to nezmáknul a dělalo to něco podobnýho co tobě)zkoušel jsem najít video ale už ho nemám...nezkoušel jsi dát seriovej regulátor?
-
Serovej regulátor dát nemužu musel jsem upravit lištu kvuli sání... :-( , ten konec tam nemám.
-
kdyby mi tam šlo moc benzínu tak by mi to střílelo do vejfuku ne?? a když uberu na regulátoru, tak se to dusí ješte víc...
-
mě to střelilo jen párkrát,ale když ubereš a je to horší tak tam toho půjde málo... :-\
-
Objednal jsem palivovou listu, protoze ta original je upravovana takze si myslim jak je to varene, ze bude problem v tom, ze to bude zuzene a tim mi to dela bordel.
-
Vubec jsem to nenapsal slozite ;D
-
Napsal jsi to dobře....pochopitelně ;)
-
good jakou budeš kupovat?
-
Tuhle:
http://www.highperformanceparts.cz/palivova-lista-vw-golf-3-corrado-jetta-passat-sharan-vento-28-vr6-12v-aaa-9399.58396
-
Akorat za trochu jine penize... 8)
-
já jí mám taky akorád s 1 vstupem a 1 výstupem :-) a asi za stejný peníze jako :-D nebo ti jí bude vyrábět bárt?
-
Ne ne, Barta jsem nechtel otravovat, jelikoz se jedna jen o kus hliniku s vyvodama a dirama na vstriky, rekl jsem si ze na tom neni co zkurvit, tak jsem to objednal z Aliexpresu vychazelo to na 18 dollaru plus posta 12 dollaru. ;)
-
tak snad to bude těsnit :)
-
no mě stála tušim asi 59e...na tom neni co skazit :-)
-
Dnes jsem si pohrál s tlakem paliva, nastavil jsem na 4 bary a da se říct, že je to lepší. menší ukázka z jízdy:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VTb6r_sNT7A&feature=youtu.be[/youtube]
-
good
-
blow off ventil s hlasem štěkotu psa je hustej! :D
-
byl jsem jen u baraku, je to tu samej hrbol, nemužu to moc rozjet, takže za jedna a za dvě hned brzda, do toho držet telefon... ???
-
Jé jak já už se těším..
Jsem rád, že jsem nepoužil Géčko
-
Super good
-
dobrá práce good hi
-
Krasnej zvucek,super prace
good
-
hi
-
Diky Hoši :)
jeste to neni uplne ono, ale uz to aspon jede :-) uvidim jestli se neco zmeni kdyz dam vetsi palivovou listu, kdyz ne, tak uz je to jen o jednotce. Ale to je zas o penezich, takze to chvilku potrva.... :(
-
Dnes jsem si hrál s palivovou lištou, samozřejmě kdybych vyměnil kus za kus, bylo by to moc jednoduché... ???
-
Lištu jsem musel zkrátit, naštestí to vychází uplně tip ťop..
-
hlavně že se vešla good
-
Dnes proběhla instalace širokopásmové Lambdy.
-
Ted už jen počkat na MSko a snad to do srazu stihnu naladit!!! :)
-
DynoJet hmm:) podle stavu kabeláže asi použitá...?
No já doufám že dovalíš timhle a ne sazometem :)
-
jj sehnal jsem ji za dobrou cenu ;) no já taky doufám!!! Kdyžtak platák to jistí ???
-
Takže MSko už je doma, začalo dlouhé studování a hlavně telefonování s Nemitomem, který mi se vším radil, jinak bych byl ztracenej.
-
Začalo se ladit, hlavně nastavovat, základní parametry, aby jednotka měla informace, které potřebuje pro běh motoru. Na grafu jsem nastavoval VR senzor - otáčky motoru.
-
druhý den jsem zkusil nastartovat, jelikož byl problém s volnoběžným ventilem, muselo se malinko poupravit zapojení MSka, to bohužel nedopadlo uplně dobře, takže je vážně ohrožena účast Corradem na srazu scare3 scare3 :sorry: :nea:
-
ajaj empathy3
-
nemilé, ale snad to stihneš ;)
-
Bohužel šváb jde objednat pouze z ameriky, tady nikde není k sehnání a to potrvá min. 14 dni ež přijde. :(
-
hmm, to je škoda :( hlavně aby se ti to potom podařilo naladit, dělat to v nějakym presu nemá cenu ;)
-
se ti ho povedlo odkouřit? :/
-
Bohužel no. Byl problém s volnoběžným ventilem, když jsem otočil klíčkem tak se sepnul a když jsem vypnul klíček tak začal cvakat.Což by nemělo. No a při zjištování příčiny, jsem nechal klíček zaplej a odpalil se šváb. ::)
-
tyyyy kokso :( ::)
-
Pajo vubec se na nejakej volnobeznej ventil vybodni... Stejne to nikdy nenaladis tak aby to chodilo spravne... Nastav si klapku tak aby ti to pri studenym motoru drzelo otacky...Mel jsem to na msq a mam to i ted.... Drzim ti palce. :drinks:
Divny ze ti shorel vlastni procesor. ???
-
Původně jsem to tak myslel, že bych nechal klapku mírně pootevřenou... chjo... :cray:
-
Takže se jde zase ladit 8)
-
Momentálně mám Ecu na opravě u Nemitoma, mezitim jsem předělal zapalovaní zpět na Coil pack. Po menší nehodě s kabelovým svazkem jsem musel dát komplet motorovou eletriku na předělaní, takže mám teď dvě varianty zapalovaní, bud Coilpack, nebo rozdělovač :)
Pro změnu mi odešla zapalovací cívka, tak až dorazì nová, auto by mělo být v pojízdném stavu. Ale nechci to zas zakřiknout!!!! ???
-
Už aby to šlapalo, jak má :) ;)
-
No zatím to asi dlouho šlapat nebude :( vyměnil jsem cívku a ted jak otočím klíčkem tak mám seplé čerpadlo a vstřiky. Takže mám z motoru průtokáč!!! Ještě že ten benzín šel trochu dolu!!! ???
-
Asi někde udělal elektrikář při opravě svazku chybu..? Z toho mám vítr taky, až budu každej kabel nastavovat ??? :-D
-
to jsou problémy sakra :-( koukej to vyřešit co nejdřív :-)já tam ty kabely hodim nejdřív nějak na prasáka a až s tim něco pojezdim bude to uklízet :-D
-
Právě že to jsou následky toho mýho zkratu. Ted postupně zjištujem co vše odešlo.... nebyl to jen svazek... :nea:
-
Po dlouhé době jsem se dostal dnes k autu, potřeboval jsem ho přeparkovat, při té příležitosti jsem vyměnil svíce a byl to trochu projet.
Zatím na seriovou jednotku, ted vím že motor je funkční, tak až přijde MSko může se ladit 8)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G8Q6sTR1-S0&index=1&list=LLJFUXNfxuz0r5nBitxJETqA[/youtube]
-
nevim jak ostatním ale nejde mi pustit ::)
-
Davam to jsem přes tel. Mam mimo pc. Odešel mi zdroj.
Zkus si mě najit na Youtube mam to ve videiích nebo zadej vrt ;)
https://youtu.be/G8Q6sTR1-S0
-
ted je to zase soukrome :)
-
Až zprovoznim Pc tak to hodim znova, nebo udělám nová videjka ;)
-
no to bys měl hele ;D
-
Tak po návštěvě Bina a několikahodinovém bádání, kde je chyba jsme došli k závěru, že jsou prostě špatně rozvody. Ztrávil jsem nad tim pomalu tři dny, ale konečně můžu řict že motor už jde pravidelně a chytne na brnknutí, musim ještě vychytat par much, tak snad to do srazu stihnu :-)
-
no doufám že to stihneš :-)
-
Tak už jezdíme 8)
[youtube]http://youtu.be/L8NnOHywxQM[/youtube]
https://youtu.be/L8NnOHywxQM
-
Sikula. :i_am_so_happy: Me ted skoli prevodovka plus rozvody. ??? Ale pristi tyden se doufam uvidime. hi
-
paráda :-)
-
Dejve to tam pořad daváš to dieselove kolečko??
snad se uvidime :-) ale corrouse radeji necham doma. Zatim jsem s nim nenajel vic jak 500m takze ješte to je v testovacim režimu :-)