CORRADO CLUB - CZECH REPUBLIC
Všeobecná diskuse => Hlavní diskuze => Téma založeno: Zdenda Září 03, 2011, 20:42:42 odpoledne
-
Tak dnes bylo pěkně, říkám si, provětrám tu svou černou mršku. Vzal jsem přítelkyni a jeli jsme se projet. Asi po půl hodince když bylo na Corru vše ve správných hodnotách... kde se vzala tu se vzala, předemnou se zjevila Škoda Octavia 20V TURBO. Bylo to na okresce kterou důvěrně znám a proto jsem se rozhodl, ač za přítomnosti přítelkyně, prověřit jestli řidič má koule... A měl. Hned jak Fávo které vedlo náš peleton zahnulo začal street race... 2° 6000 - 3° 6000 a asi při 140 se stala nemilá věc... Chlapec sic měl asi koule na správným místě ale technika zklamala. Jen jsem ucítil spálený olej uzřel dým z výfuku a varovky a zjevný úbytek výkonu... a bylo vymalováno. Když jsem ho předjížděl jen jsem zblikl, že to byl hoch ala "gangsta niga madafaka" s kšiltem jak Lego panáček... tož jsem ani nezastavil, páč podobný typy jen vidím a svírá se mi ruka v pěst... Nicméně celá akce velmi pobavila vedle sedící přítelkyni. Holt dobrá projížďka.
result: eaton: 1
20v turbo: 0
-
Je to hnus ale musím :D :) :D
-
Možná by stačilo si před jízdou jen zkontrolovat hladinu oleje...
-
tak jakože je mraky jinejch co "taky jedou" ;D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vap2nDUe27o[/youtube]
-
No jo E30 v ,,emku" a jeste postavena do vrchu s kratkou prevodovkou,podejd by to nejelo,kdyz to auto jede i v origo stavu.... ;D
-
No jo, M3 byl můj první sen... Ale teď jsem rád, že jsem se rozhodl pro Corro... Přece jen je to větší raritka.
-
No jo, M3 byl můj první sen... Ale teď jsem rád, že jsem se rozhodl pro Corro... Přece jen je to větší raritka.
to si asi delas srandu, ne ??? :o :o :o
-
Absolutně ne... Verzi M od klasický trojky laik nerozpozná... navíc i obyč trojka jde celkem snadno upravit aby jako M vypadala a skutek utek... a pro většinu lidí je to prostě starý bávo, kterých jezděj jen v mým městě desítky... možná stovky...
Ale s Correm jsem tam jedinej Já a Brácha.... ;D
-
laik .... laik nerozpozna G60 od VR6 ... nadsenec Ti vyjmenuje desitky rozdilu ... pocinaje od karoserie pres napravy po motor...
"stary bavo" ... mno ... "starej volkswagen"
a ze jich jezdi jenom ve tvym meste desitky, mozna stovky :) :) ... E30 M3 ??? Neblaaazni, tyhle auta v CR na jedny ruce spocitas ... to tam mozna mate nejaky tuzery s E30 316i oplastovany na M-paket ....
-
laik .... laik nerozpozna G60 od VR6 ... nadsenec Ti vyjmenuje desitky rozdilu ... pocinaje od karoserie pres napravy po motor...
"stary bavo" ... mno ... "starej volkswagen"
a ze jich jezdi jenom ve tvym meste desitky, mozna stovky :) :) ... E30 M3 ??? Neblaaazni, tyhle auta v CR na jedny ruce spocitas ... to tam mozna mate nejaky tuzery s E30 316i oplastovany na M-paket ....
Známej má vedle ve vsi E30 M3 EVO :)
-
Buď se Zdenda špatně vyjádřil a nebo si ho Stane zcela nepochopil..
-
No, sam si troufnu rict, ze v CR je E30 M3 nekolik set, fakt je to videt naprosto bezne. Corrad je rozhodne min. Nicmene si myslim ze M3 jede dost slusne a neni spatny, ale je to porad jen E30. To je jako srovnavat GIII VR6 a Corrado VR6. GIII neni spatny, ale je to porad jen GIII.
-
tak to ma zajimaci kus .... to je nejostrejsi verze M3 E30, kterou delali ...
175kW, Vmax 248km/h, stovka 6.2s, vyrobeno 500ks :)
...
celkem bylo vyrobeno E30 M3 neco malo kolem 16 000 ks ...
to uz trosku naznacuje, co bude vetsi rarita ...
-
tak to ma zajimaci kus .... to je nejostrejsi verze M3 E30, kterou delali ...
175kW, Vmax 248km/h, stovka 6.2s, vyrobeno 500ks :)
...
celkem bylo vyrobeno E30 M3 neco malo kolem 16 000 ks ...
to uz trosku naznacuje, co bude vetsi rarita ...
On je tak trochu blázen a tak trochu př penězích. Léta hrál v německu, teď hraje v ústí. :)
-
M3 e30 je vazne veci rarita to je bez debat a EVO to uz je uplne pohadka.A ze je to veci rarita jasne udava i cena original M3 e30 se bezne prodava kolem 400000kc co to tak sleduju.A je jich u nas hodne malo.Ale vedle corrada bych ho bral vseme deseti.
-
Jestli sem se dobre dival tak tahle je na mobile.de nejlevnejsi.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=141789159&__lp=57&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&lang=cz&pageNumber=6
-
Tak to je jako srovnávat S2 a Corrado...
Jeden čas jsem opravoval veterány a můžu říct, že když člověk vyjel do ulic s 911kou tak v tom může mít klidně ten nejslapší motor (nebo 1.2htp)a lidi to stejně bude zajímat.
Stejně tak si myslím, že pokud projede E30 a Corrado tak větší úspěch u lídí prostě bude mít Corro.
Tím chci říct, že se ale bavíme o pocitu z "vzhledové image".
Ale téma bylo hlavně o motorizaci, proto měl Zdenda radost a má své Corro rád. Je to Corro a on je s tím jak jede spokojený. :)
-
Tak asi jen Bárt pochopil jak jsem to myslel... :(
lépe bych to neřekl... nikdy bych se do klasiky jako BMW neopřel a nepadla zde ani zmínka o výkonu atd... jen říkám, že ve městě sklidím s mým correm v tom stavu v jakým je větší úspěch než s BMW M3 EVO. páč, že je to M3 pozná tak 10% lidí a že se jedná o EVO pozná s těch 10% když to kolem nich projede asi 0,2%... Jinými slovy pro 90% lidí je to prostě starý bávo... navíc když si s tím dá šikula práci může si look poskládat alá M3 EVO na obyč BMW 30... ale z GIII prostě corro neuděláš... to už bys musel být kurva fachman...
Ale každý se otočí za autem který není tak obvyklý... a nejednou už jsem se setkal i s člověkem, který ani nevěděl co to je za auto (a nebyly to jen připitomělý blondýnky).
mmch... výkon G60 byl naprosto vyhovující a důvod proč jsem šel do navýšení výkony byl spíš ze "znuděnosti" že nebylo do čeho píchnout...
-
taky radsi corrado,duvod je jednoduchy,bmw mi nic nerika a ten design no coment
-
Ono, ruku na srdce... ve městě je výkon k ničemu... každá 120tka s 80ti letým šoférem dokáže srazit 200 koní na 20 a krásně vybržďovat provoz př. na 50 jet 30 atp. . A naprosto se ztotožňuji s Bártem - Ve městě bych v corru byl schopnej mít i motor z 600 fiata... a pořát by se lidi koukaly (stodvacítka byl jen příklad - ze zkušenosti je to jen o řidičovi a ne o autu) :) ;D ;D ;D ;D