CORRADO CLUB - CZECH REPUBLIC

Inzerce - Díly => Poptávka => Motorové díly => Téma založeno: Corro16V Březen 06, 2012, 10:48:48 dopoledne

Název: Olejové čerpadlo 2.0 16V- zrušeno
Přispěvatel: Corro16V Březen 06, 2012, 10:48:48 dopoledne
Koupím olejové čerpadlo z 2.0 16V nejlépe ABF
Značka- spěchá.

 :)
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Honza G60 Březen 06, 2012, 14:04:12 odpoledne
Jeeeeee ja na tebe zapomel.Dneska vecer na to mrknu...... :P
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Alfoun Březen 06, 2012, 14:36:22 odpoledne
Toz to je na to turbo ju?
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Corro16V Březen 06, 2012, 14:54:00 odpoledne
Jeeeeee ja na tebe zapomel.Dneska vecer na to mrknu...... :P
V pohodě Honzo. Věřím že je výkonější. Od tebe šlo jen o potvrzení.  :D
Když ho dávají při stavbě G60 16V, tak na tom něco bude..

Toz to je na to turbo ju?
No když to mám teď dole a dávám všechna nová těsnění, tak tam chci poslat to, které mi dodá i pro to turbo.  ;)  :)
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Honza G60 Březen 06, 2012, 15:11:25 odpoledne
Me samotnyho to zajima v cem je jiny.tak na to mrknu
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Alfoun Březen 06, 2012, 18:59:10 odpoledne
A to se musi davat i jina vana? Nebo jak je to?
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Honza G60 Březen 06, 2012, 19:45:27 odpoledne
Podle me je vse stejny jak vana tak uchyceni jen bude mit asi vic zubu.Vecer to zkouknu.
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Mates Březen 06, 2012, 20:33:21 odpoledne
osobně mám za to že ty čerpadla jsou stejný.. taky jsem s tim laboroval a u 1.8, 1.8 16v 2.0 tak u TD je stejný.. u čeho bych čekal výkonější je právě G60 nevim jak u 2.0 16v
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Corro16V Březen 06, 2012, 21:15:22 odpoledne
Ale jak jsem už psal, tak při přestavbě na 1.8 G60 16V se právě dává čerpadlo ze 16V... tak nevím.

Ale také bych čekal, že třeba 1.9td nebo něco podobného bude silnější..
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Honza G60 Březen 06, 2012, 22:21:54 odpoledne
Tak strejdo je to 16V PL. :D
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Corro16V Březen 07, 2012, 21:03:27 odpoledne
tak to vypadá stejně.. ještě si to raději zkontroluju v dílně podle fotky. V ETCE jsou psané 4druhy :-(
Mohl bys mi ještě změřit vešku a průměr těch ozubených koleček...
Kuju
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Honza G60 Březen 07, 2012, 21:34:06 odpoledne
OK. :D
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Alfoun Březen 07, 2012, 21:51:01 odpoledne
Pavle projdi si tohle tema. Je to sice v angline,ale neco z toho urcite vyctes. http://clubgti.com/forum/showthread.php?t=197527
Z toho co jsem pochopil bys mozna mohl pouzit pumpu z ABF motoru,ale musel bys prelisovat hridel co pohani rozdelovac. Teda jestli to jde.
Název: Re:Olejové čerpadlo 16V
Přispěvatel: Corro16V Březen 08, 2012, 06:35:44 dopoledne
Takže jsem pozměnil poptávku..  ;)
Alfe dík...  :D
Zatím jsem to to jen proletěl,ale nevím jestli správně, ale

Kr/Pl je krok zpět.. Potřebuju 2,0L ne 1.8.

Takže 9A, ABF a možná 1Z (diesel)
Přkvapilo mě, že i AEB (1.8T) má stejně poháněné čerpadlo. Měl jsem zato, že je řetězem..
Název: Re:Olejové čerpadlo 2.0 16V¨, (8v)
Přispěvatel: Honza G60 Březen 08, 2012, 10:21:28 dopoledne
Z toho 2.0 by to davalo smysl.....Bylo mi to divny kdyz je KR,PL podle stejny jako na G60... ;)
Název: Re:Olejové čerpadlo 2.0 16V¨, (8v)
Přispěvatel: Corro16V Březen 08, 2012, 10:23:10 dopoledne
no podle toho co píšou v tom odkazu je G60 lepší než KR/PL
Výška zubů na  KR je 30mm a na PG 36mm.
Rozdíly jsou nepatrné ve tvaru těla. Přirovnal bych to k seriovému a upravenému G-laderu.  :)
Teda kromě toho, že ABF má ještě o jeden zoubek méně. :-)

Možnost úpravy rychlosti otáčení čerpadla nemám. To lze jen na tom 16V a v tom asi bude také největší rozdíl.
Název: Re:Olejové čerpadlo 2.0 16V¨, (8v)
Přispěvatel: Honza G60 Březen 08, 2012, 11:16:00 dopoledne
Vyska zubu u PL je 30mm. ;)