• Květen 12, 2024, 01:31:48 dopoledne

Autor Téma: Bártovo G-orro  (Přečteno 51924 krát)

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #210 kdy: Červen 30, 2012, 11:35:28 dopoledne »
Tak se pochlub co je v planu?

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #211 kdy: Červen 30, 2012, 12:31:34 odpoledne »
to nad čím přemýšlím už delší dobu.

VR6 má sice nádherný zvuk a po udělání bude bez problémů a moc mě lákala, ale já chci nakonec opět

2.0 16V fúúúúú

Offline Zdenda

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 706
  • Karma: 3
  • BlackDream
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #212 kdy: Červen 30, 2012, 19:08:44 odpoledne »
V čem, je dvoulitr lepší než géčko?
    ČERNÁ PERLA - Corrado 1.8 G60           "Čtyři válce stačí, když kompresor tlačí."

Offline doktor

  • ***
  • Příspěvků: 260
  • Karma: 3
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #213 kdy: Červen 30, 2012, 19:30:00 odpoledne »
No má 16 ventilů a taky se na něj dá namontit géčko  8) Co Pavle  ;)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #214 kdy: Červen 30, 2012, 20:05:22 odpoledne »
16 ventilů roztočí turbínu líp než 8... :)

Offline doktor

  • ***
  • Příspěvků: 260
  • Karma: 3
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #215 kdy: Červen 30, 2012, 20:06:57 odpoledne »
To turbo byla ta druhá možnost  :-D

Offline Zdenda

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 706
  • Karma: 3
  • BlackDream
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #216 kdy: Červenec 02, 2012, 07:41:44 dopoledne »
 :-D :-D :-D
    ČERNÁ PERLA - Corrado 1.8 G60           "Čtyři válce stačí, když kompresor tlačí."

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #217 kdy: Říjen 14, 2012, 18:16:13 odpoledne »
Tak jen pro zajímavost.
Teprve dnes asi po roce jsem sundal vanu z motoru který byl v Gorru při koupi a byl dělaný výbrus kliky.

Ten člověk co to dělal, opravoval asi jen 120ky... Opět se protočil lágr kvůli kterému se prý dělal ten výbrus.
Není se čemu divit, když nechali tu vydřenou ojnici s vymačkanýma zámkama..
Ostatní lágry jsou jak nové.

Offline ZIP

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 276
  • Karma: 7
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #218 kdy: Říjen 14, 2012, 21:36:02 odpoledne »
Tak driv stali moc penez a take jsem mechanik samouk :) jen u me to zaclo BMW 318 TDS cerpadlo atd ted uz se na aute nebojim cehokoliv ale zacal jsem preferovat koncern a vim proc :D
Neptejte se mě jaké je nejleší auto na světě odpověď  je jasná V........N !!!!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #219 kdy: Říjen 14, 2012, 21:44:13 odpoledne »
ty si mechanik samouk oni to dělali v servisu.  :-D

ty lágry na té ojnici byli total, jak když tam dáš alobal a ještě přes sebe.  :)

Offline ZIP

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 276
  • Karma: 7
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #220 kdy: Říjen 14, 2012, 21:52:27 odpoledne »
Tak to je ostuda :D Ale jsem zvedav co vytahnu za nestesti z toho motoru co jsem upekl :D sam jsi je slysel ...
Neptejte se mě jaké je nejleší auto na světě odpověď  je jasná V........N !!!!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #221 kdy: Únor 09, 2013, 10:09:23 dopoledne »
Gorro čeká další "úprava" teda pokud se toho majitel nezalekne.  :-D

Bude 2.0 8v G60 s kompresním poměrem 9:1

 :)
« Poslední změna: Únor 09, 2013, 10:49:43 dopoledne od Bárt »

Offline Lycman

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 122
  • Karma: 2
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #222 kdy: Únor 09, 2013, 10:16:14 dopoledne »
9:1 u přeplňovaného motoru???

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #223 kdy: Únor 09, 2013, 10:41:42 dopoledne »
to má i 1,8T

mám zeto že dokonce 9,5:1
ale je pravda, že má kované písty. :-)
« Poslední změna: Únor 09, 2013, 10:45:24 dopoledne od Bárt »

Alfoun

  • Host
Re:Bártovo G-orro
« Odpověď #224 kdy: Únor 09, 2013, 16:28:30 odpoledne »
Lycman...Je uplne jedno jaka se pouziva komprese u preplnovani. Nejdulezitejsi je konstrukce motoru tzn. kovane pisty,vhodny spalovaci prostor atd.
9:1 CR je pro neupravene NA motory akceptovatelna az do 1bar boostu.



Barte do toho budu te sledovat :-)