CORRADO CLUB - CZECH REPUBLIC

Technická sekce => Projekty => Téma založeno: Corro16V Červenec 07, 2011, 10:40:47 dopoledne

Název: Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 07, 2011, 10:40:47 dopoledne
Motor- 1,8 G60PG
Datum narození- 30.12.1988
Datum první adopce- 12.1.1989

Mnou adoptováno-27.1.2011
Stav tacho- 110.000km




Stav odpovídal 22let starému autu využívaného jen pro "výlety". Lak zašlý, na pár místech opravovaný sprejem. Auto několik let stálo v garáži, takže bylo třeba postupně spoustu věcí rozhýbat.

Kastle až na rez kolem zadního stěrače zcela bez koroze.

Motor po opravě spodku, ale nejspíš špatně udělaný, jelikož od přivezení lehce klepe. Klika má už poslední výbrus, takže bude následovat příprava jiného motoru a v zimě jeho výměna.

Zatím se vše dělá pro funkčnost...   ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 07, 2011, 15:14:28 odpoledne
Následovala výměna oleje a všech řemenů.
Rozpůlení kompresoru, promazání vezelínou, výměna řemínku a lamel.
Montáž výškově stavitelného podvozku.
Čištění světel a masky s nástřikem.
Výměna poničeného předního nárazníku.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 07, 2011, 15:21:07 odpoledne
Sehnána originál kola Sebring G60, které jsem částěčně zrenovoval.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 07, 2011, 18:25:35 odpoledne
Klimatizce nejspíš nikdy správně nefungovala. Je sice dodělávaná z originálu, ale chyběli součásti el. zapojení.

hlavní relé,
relé spínání sahary
relé spínání kompresoru
tlakové čidlo.

Dále prorezlá trubka a prodřená hadice..

Vše se zdárně podařilu zapojit a opravit..   :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 15, 2011, 21:17:31 odpoledne
Pak jsem se dal na zprovoznění MFA a automatického přidávání hlasitisti rádia podle rychlosti (GALA)

Kvůli MFA jsem vyměnil levou část budíků s displejem.
Pro zprovoznění GALA stačil vyměnit snímač otáček v ukazateli rychlosti.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 15, 2011, 21:21:23 odpoledne
Pokračovalo se dalším vracením k originálu a to výměnou stahovačky oken za originál.
Kabeláž komfortní jednotky i s jednotkou zatím čeká v krabici. Bylo před srazem a já neměl chuť rozebírat celý interiér a tahat dráty.Zatím to běhá na staré zapojení.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 15, 2011, 21:26:57 odpoledne
Vystříhal jsem nefunkční alarm a doufal, že nastartuju..  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červenec 17, 2011, 09:55:37 dopoledne
nějaké fotky z víkendu..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Červenec 17, 2011, 15:27:04 odpoledne
Tak to vypada,ze jsi nastartoval ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Červenec 17, 2011, 15:40:46 odpoledne
Pěkný Pavle...
Docela závidím...to já od Kačiny ještě nevyjel...makám na baráku a tak,prostě na auto teď nějak není čas... :(
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Ondrys Červenec 18, 2011, 21:51:38 odpoledne
Až budu velkej, chci mít auto jako ty :-) Fak nádhera...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 14, 2011, 22:25:50 odpoledne
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Srpen 15, 2011, 08:57:29 dopoledne
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 15, 2011, 12:07:10 odpoledne
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)

Jasný, aby rychlejc otvíral...  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Stan Srpen 15, 2011, 18:17:34 odpoledne
No, dlouho jsem se jen vozil, tak jsem dneska vyndal krabici s kabeláží od "komfortky" a interiér ven, vše natahat do svých míst, což obnáší vážně vyndat kromě přístrojovky všechny tepicírunky a odkrýt koberce do středu.

Kabeláž vede z pojistkovky do obou dveří (okna, centrál, zrcátka) i zadních blatníků (kompresor centrálu a ŘJ)
A když už v tom budu, natahám kabeláž k zesilovači a rádiu... :-)

No a abych se nenudil, přijde na řadu i úprava kompresoru.
Kteryho, toho na centralni zamykani? ;)

Jasný, aby rychlejc otvíral...  ;D

 :) :) :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 15, 2011, 19:12:19 odpoledne
tak nějaké fotky z dnešního odpoledne..

Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Tomáš G60 Srpen 15, 2011, 19:18:22 odpoledne
koukám žes  to vzal pěkně od podlahy  :) kdyby to takhle dával poctivě do originálu každý to by byla paráda :) za mě nejlepší projekt.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 15, 2011, 19:54:54 odpoledne
Ty něco potřebuješ, že tak přeháníš??  ;D
Spíš bych řekl, že potřebuju častěji já...

Ale nic, takhle to vypadalo pohromadě před montáží.. Nedá mi to a něco málo někam uschovám ať si taky ducnu. :-)


No a níže to co zbylo z katu..  :-\  takže koupit nový a raději i středový díl, protože v něm budou úlomky.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Tomáš G60 Srpen 15, 2011, 20:20:21 odpoledne
no myslím že víc otravuju já už ti i posílám zprávy pro někoho jinýho ;D ;D :) ale jak říkám dobrá práce viva das original :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Srpen 16, 2011, 01:09:54 dopoledne
...Nedá mi to a něco málo někam uschovám ať si taky ducnu. :-)

Tak tak...správně!
PS: A není problém...kdyby něco přijedu-zapojím-doladím...vše za šálek teplé kávy... :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Srpen 16, 2011, 09:11:05 dopoledne
Je videt poctivej netknutej original... Parada...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 17, 2011, 20:56:17 odpoledne
Tak dneska jsem už "jen" ležel u pojistkovky a zatím to funguje.

Jen musím sehnat kliky s centálem nebo koupím nové.

Jen otázka, jestli nevíte, kde koupit v metráži tu tvrdou plastovou hadičku pro rozvod vzduchu. Nebo myslíte použít el. motorky, jelikož už je tam někdo páchal předemnou...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Srpen 17, 2011, 22:34:18 odpoledne
Tak ja bych nechal asi el motorky....ten vzduch neni zadnej slagr,hlavne to porad nekde podchazi atd.....Nedela to jen Corro ale i G3..... :P
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 17, 2011, 22:47:25 odpoledne
prostě specialita všech starších VW.. :-)

Nu vše tam je natažené, kromě hadiček, ale taky spíš zvažuju ten el.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Srpen 17, 2011, 23:58:45 odpoledne
Pavle,jednu origo kliku do Corrada s centrálem (tu jak do ní vedou dráty na konci s konektorem a má delší ten vnitřní zobáček) mám...tuším že na stranu spolujezdce...
(tech. tomu nerozumím jestli je použitelná pro el.centrál nebo i vzduchovej...)
Ale kdyby se ti hodila tak dej vědět,klidně na můj mob.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Srpen 18, 2011, 11:25:57 dopoledne
Kurva Barte, das Original, tak jake motorky... ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 18, 2011, 11:28:32 dopoledne
Kurva Barte, das Original, tak jake motorky... ;)

No prááávě. :-) to mě dloube.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Srpen 18, 2011, 11:30:02 dopoledne
Kurva Barte, das Original, tak jake motorky... ;)

No prááávě. :-) to mě dloube.
Vzdyt to je jasne, ne?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 22, 2011, 10:40:38 dopoledne
Tak až na hadičky vše zpět  a hodně mě překvapilo, jak výměna kabeláže pomohla chodu stahovaček.


Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 22, 2011, 20:29:52 odpoledne
Hmm a už zase nestahuju... Pravá stahovačka vydržela tři dny.   ::)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Srpen 22, 2011, 20:50:19 odpoledne
A co se tam vysralo?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Srpen 22, 2011, 20:55:48 odpoledne
prasklo lanko
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Září 25, 2011, 19:32:26 odpoledne
Tak jsem ho tam dneska dal napořád.. :-)

(http://www.epytec.de/images/product_images/popup_images/132_0.jpg)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Září 26, 2011, 08:04:37 dopoledne
a?  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Září 26, 2011, 08:39:03 dopoledne
dlouho jsem byl línej se do toho pustit, ale o víkendu mi to už nedalo.
Originál olejový už byl dokonce načatý, takže výměna včas. :-)

Jak mě David s Honzou strašili, tak to vážně nění o tolik znát co se vibrací týká. Ano, jde to lehce do kastle, ale...
Za to zlepšení reakce při rozjezdu a řazení to stojí..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 04, 2011, 20:56:52 odpoledne
Tak a další "drobnost"..

Auto jsem kupoval po GO motoru. Že prý se protočil lágr na klice, tak na ní udělali výbrus.
Když jsem auto kupoval mělo najeto jen z té GO do garáže. Motor klepal,ale znělo to spíše jako hydra a protože auto dlouho stálo, bral jsem to jako jasnou věc.

Jenže po tom co jsem vyměnil olej, hydra ztichla ale klepání se změnilo jen nepatrně. Bylo to slyšet odspodu.
Takže mi bylo víceméně jasné, že ten výbrus se někomu nepovedl a čeká mě výměna kliky. Takže jsem sehnal jiný motor a čekal...

Včera to přišlo 40km od baráku s rodinou v autě.

Dnes jsem ze zvědavosti změřil tlaky ve válcích a mají 9bar. Takže je jasné, že písty neshořeli a přidírání a rány jsou na klice.


Takže sezóna mi letos skončila a začíná příprava druhého motoru, kompresoru atd.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Říjen 05, 2011, 08:52:51 dopoledne
To bude zase nějaká divočina  ;D

Edit: nějak se mi popletly slova "divočina" a "prasečina"...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 05, 2011, 16:51:13 odpoledne
To bude zase nějaká divočina  ;D

Ale ne, jen standartní běžná úprava...

...kompresor na "RS2" s malou řemenicí a širokýma ozubenýma kolečkama
...úprava hlavy a sání se společným spasování
...spojková lemala s kevlarem
...svody
...celokovový kat
...no a nějaký čip k tomu
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Říjen 05, 2011, 16:59:42 odpoledne
To bude zase nějaká divočina  ;D
...no a nějaký čip k tomu
? :)
(http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTjJll39FZcUs4YRiF8UugIxwY9DLjADedDIyhsp1sk-5aJqleeP2-zqC5u)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Říjen 05, 2011, 18:49:46 odpoledne
Tak to musis mit obrovskou radost. Alespon se nebudes pres zimu nudit. :D
Mel by sis zmenit G-gorro na G-vibro ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 05, 2011, 19:46:37 odpoledne

Mel by sis zmenit G-gorro na G-vibro ;D
Tak po ránu se to trochu blíží ke G2 Diesel,ale pak pohoda a fakt funguje. Oleják vydržel 3000km, tak jsem zvědavej, jestli se tenhle nerozlomí nebo jestli to vydrží držák mezi uložením a blokem,nooo
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Stinger Říjen 05, 2011, 20:45:30 odpoledne
Tak dneska jsem už "jen" ležel u pojistkovky a zatím to funguje.

Jen musím sehnat kliky s centálem nebo koupím nové.

Jen otázka, jestli nevíte, kde koupit v metráži tu tvrdou plastovou hadičku pro rozvod vzduchu. Nebo myslíte použít el. motorky, jelikož už je tam někdo páchal předemnou...

Noo, co se týká těch hadiček, zkus se zeptat v nějaké firmě co dělá vzduchotechniku, já to kdysi používal ve firmě, co konstruovala různé stroje pro průmysl, vše tam bylo vedeno podtlakem / tlakem vzduchu a používaly se právě takový trubičky, ventily apod.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 05, 2011, 20:48:04 odpoledne
Tak dneska jsem už "jen" ležel u pojistkovky a zatím to funguje.

Jen musím sehnat kliky s centálem nebo koupím nové.

Jen otázka, jestli nevíte, kde koupit v metráži tu tvrdou plastovou hadičku pro rozvod vzduchu. Nebo myslíte použít el. motorky, jelikož už je tam někdo páchal předemnou...

Noo, co se týká těch hadiček, zkus se zeptat v nějaké firmě co dělá vzduchotechniku, já to kdysi používal ve firmě, co konstruovala různé stroje pro průmysl, vše tam bylo vedeno podtlakem / tlakem vzduchu a používaly se právě takový trubičky, ventily apod.

JJ, vwJurášek už mi něco dodal. Dokonce úplně stejný rozměr. Děkuji za nápovědu. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 10, 2011, 14:42:47 odpoledne
Tak jsem začal připravovat.

První co jsem sundal byla klapka a hned se na ní šlo frézkou a trochu materiálu jde pryč..   :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 12, 2011, 15:54:39 odpoledne
Takže klapky pro mě a pro Kennyho jsou hotové a já koupil svody..

Jsem zvědav jak budou vypadat až dorazí.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Cherry Říjen 12, 2011, 17:01:26 odpoledne
kolik?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 12, 2011, 17:02:45 odpoledne
jenom jedny jsem koupil....   ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Říjen 12, 2011, 19:24:50 odpoledne
Takhle vypadaj fakt paradne..... :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 12, 2011, 19:29:02 odpoledne
stejně je zamotám do hadru.  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Říjen 12, 2011, 19:30:35 odpoledne
To je jasny.termo paska fakt funguje!!!!!!! :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 12, 2011, 19:37:08 odpoledne
no ještě nové štefty a pásky snad bude stačit 15m
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Říjen 12, 2011, 20:00:56 odpoledne
No tak to se obavam ze asi ne......15m az dolu ti asi nevyjde,jestli muzu radit tak hodne utahovat a klidne v ohybu vic prelozit.... :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 12, 2011, 20:09:27 odpoledne
tak šup sem s více radama..

byla mi doporučená 5cm
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 13, 2011, 17:08:25 odpoledne
Tak a další myšlenky..

Budík bohatosti nebo teploty výfukových plynů??

Já se nakláním k teplotnímu budíku..  Levnější varianta a užitečnější info proti poškození.

? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Říjen 14, 2011, 12:28:22 odpoledne
Ono pokud bude ok AFR, tak se nemůže zvýšit EGT ne? Takže bych spíš hlídal příčinu než důsledek... nebo je to jinak?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 14, 2011, 12:43:39 odpoledne
Tak máš určitě také pravdu.
Ale myslím si, že podle stupnice nepoznám, jestli je to ještě dost bohaté na to, aby to vydrželo. A bude to tam pořád běhat jak tlak G...
U teploty cca vím, kdy jsem v háji. Když uvidím, že jde teplota nahoru, tak zvolním.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 26, 2011, 20:33:57 odpoledne
Tak mě přibrzdilo Kennyho Corro, ale už se připravuje druhý motor.
Tlaky má parádních 12bar.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Říjen 26, 2011, 23:12:54 odpoledne
Urcite bych dal EGT sensor,protoze s AFR bys stejne nic neudelal. Teplota vyfukovych plynu se zvysuje jak  bohatou tak i  chudou smesi. Optimum je 14.7
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 27, 2011, 12:32:18 odpoledne
Tak mám další kravinku..

Tlumič kmitů na uložení motoru. Montovací strana vzadu v pravo.
Motnováno na G60 syncro.

Jen je třeba zušlechtit.  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: doktor Říjen 29, 2011, 13:27:58 odpoledne
Takže klapky pro mě a pro Kennyho jsou hotové a já koupil svody..

Jsem zvědav jak budou vypadat až dorazí.
já chci takýýýý 8) fakt šupa na kolik tahle srandy vyjde jestli to neni tajné :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 29, 2011, 13:40:37 odpoledne
 svody nebo klapka?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: doktor Říjen 29, 2011, 13:47:26 odpoledne
no jak to tady tak pročítám tak začínám uvažovat i o té klapce tam se jenom brousí takže asi nic složitého si myslím spíš mě zajímají ty svody už jsme o nich mluvili a jestli by byly nějaké ještě k mání :-\ ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 20:42:28 odpoledne
Počasí minulého týdne tady na Šumavě mě dovedlo k myšlence, že taky vlastním Corrado a že není momentálně pojízdné
a že se jaro rychle blíží..  ;D

Takže jsem vytáhl motor ze skládku a začal si ho připravovat do G-orra.
Sice jsem psal, že jsem tlaky ve válcích naměřil 12barů, ale nedalo mi to a shodil jsem hlavu a přesvědčil se, že vše je ok.

Nedali mi to a už jsem asi taky zblblej a motor očistil a stříknul reaktivním základem.
Barva bude černá.. všechno bude černé..... nudné...  ;)  :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 26, 2012, 20:55:07 odpoledne
Koukej delat,budu se chtit nechat svezt. ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 21:11:09 odpoledne
Ok, tak si to vyměníme..  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 26, 2012, 21:24:04 odpoledne
Ja nosim slipy,tak nevim jestli ti budou vyhovovat. ;)
Uvidime :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 21:33:15 odpoledne
tak to je cajk, taky nejsem trenkovej.  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Únor 26, 2012, 21:50:37 odpoledne
Myslím...že si k tobě pro něco pojedu a něco ti zase povezu...tak ti ten motůrek zkouknu... :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 21:52:52 odpoledne
Normálně mi to už vážně připadá jak motůrek. Chtělo by to něco většího. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 26, 2012, 21:57:06 odpoledne
Motor nechat a dat turbo :-*

Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Únor 26, 2012, 21:59:44 odpoledne
Normálně mi to už vážně připadá jak motůrek. Chtělo by to něco většího. :-)
No aby ne...když jsi ho takhle svlíknul donaha... :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 22:00:24 odpoledne
Motor nechat a dat turbo :-*

A co to turbo jen přidat...  ;)

Tak třeba příští zimu. Teď by to bylo moc narychlo. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 22:04:09 odpoledne
tak a otázka.. Setrvák by se měl vyvažovat s klikou,co.
Ale pokud někdo koupí nový setrvák, tak přece nevyvažuje s klikou.
Takže když nebudu mít na motoru co mám v autě setrvák menší, tak uvažuju o snížení váhy.
Myslíte že bude zásadní problém? Můj názor je, že to neladím do dokonalosti, nesnižuji váhu kliky atd, tak že by to vadit nemusel.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 26, 2012, 22:05:51 odpoledne
Hele ja to videl.( tim prispevkem v mem) ;D
Asi takhle,kompresor je pekna vec,ale zere to hodne koni. jedine ,ze udelas el.spojku a pri vyssich otackach kompresor odpojis. Ja bych dal turbo a nebo udelat twinturbo.

tak a otázka.. Setrvák by se měl vyvažovat s klikou,co.
Ale pokud někdo koupí nový setrvák, tak přece nevyvažuje s klikou.
Takže když nebudu mít na motoru co mám v autě setrvák menší, tak uvažuju o snížení váhy.
Myslíte že bude zásadní problém? Můj názor je, že to neladím do dokonalosti, nesnižuji váhu kliky atd, tak že by to vadit nemusel.
To se dela,ale i samotny setrvak je samostatne vyvazenej. Pokud nebudes tocit 8tis tak bys nemel mit zadny problem s vibracemi
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 22:10:16 odpoledne
Tak to G má zese krásný spodek.
To co píšeš bych chtěl využít na 16V.....co?
Na to PG mi to přijde jako "zbytečná" práce

Letos bych chtěl udělat tak trošku vylepšenou serii.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 26, 2012, 22:14:06 odpoledne
Ja bych se do toho pustil. Ziskat s turbem 40-50koni jen tak by mi za to stalo. ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 26, 2012, 22:17:12 odpoledne
hele, dej mi pokoj, joooo zase mi to začalo vrtat hlavou.  ;D

jdu hledat svody a T na ebay.  :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 26, 2012, 22:22:24 odpoledne
(http://smilys.net/engel_teufel_smilies/smiley3349.gif)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: lukys g60 Únor 26, 2012, 23:22:48 odpoledne
nechci rypat ale nechtel bych nemit turbo :D :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Mates Únor 26, 2012, 23:33:49 odpoledne
nechci rypat ale nechtel bych nemit turbo :D :)

přesně tak, proč si nehrát když sme mladí ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Únor 27, 2012, 00:05:25 dopoledne
...proč si nehrát když sme mladí ;D
Tak...tak...kdo si hraje nezlobí... :)
PS: I já si hraju pořád rád jako malej kluk i když už mám mládí dávno v pr.... ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Kenny Únor 27, 2012, 07:21:40 dopoledne
Nojo, ALE turbo kompresor zní líp než turbo nebo twin turbo  ;D :-*
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 07:33:43 dopoledne
Tak Luky, už si na PG napáchal turbo S2, jak nejsnáz na to? ;-)

Nechci kupovat hotové svody, zajímá mě, jestli si měl S2 a jednu díru zaslepenou nebo si použil jiné?

tak svody pasují z TDI.. vyhovovalo by i TDI turbo, když to bude i s G...   :(   :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 27, 2012, 11:49:18 dopoledne
Ja jenom doufam,ze nezustanes jenom u planu. Snad nejjednodussi konverze jakou znam. ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 27, 2012, 11:50:37 dopoledne
nechci rypat ale nechtel bych nemit turbo :D :)

přesně tak, proč si nehrát když sme mladí ;D
Tak at nam to vydrzi co nejdele :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 11:56:14 dopoledne
tak teď nevím, jestli prodat ty origo sport svody a pořídit to T... vy mi dáváte.  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 27, 2012, 12:01:13 odpoledne
 :)
Svody bych si nechal v zaloze, nikdy nevis co se muze stat.
HMMMMM TURBOOOOO, SEM SE MI DIVEJ A OPAKUJ PO ME CHCI TURBO CHCI TURBO,BEZ CEHO NEDOKAZU ZIT BEZ TURBA,JOOOO TURBOOO. ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Únor 27, 2012, 12:24:23 odpoledne
CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO POTŘEBUJU TURBO POTře potře po po po.... poč počkat, tohle němělo zabírat na mně  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Stan Únor 27, 2012, 13:39:35 odpoledne
 >:(  >:(  ... NENECH SE ZBLBNOUT !!!

... ty jsi kluk od kompresoru !!! nejaky bezcenny turbo, to neni nic pro tebe!!!  ;D

COMPRESSOR(S) RULEZZ !!!  :)  :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=49GT5BULbCs[/youtube]

...
ted jsem zvedavej, kdo vsechno se semnou nebude bavit  ;D  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 14:10:22 odpoledne
Stane, já ale použiju oboje.  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Stan Únor 27, 2012, 14:20:38 odpoledne
... a nebylo by LEPSI... JEDNODUSSI... HEZCI... 2x kompresor nez kompresor a tujbo ...  ;D  ;D

.....

delam si legraci! stav to, jak uznas za vhodne  ;)  :) ...
myslim, ze tak jako tak to bude stat za to a tesim se, az to predvedes ;o)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 27, 2012, 14:22:03 odpoledne
CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO CHCI TURBO POTŘEBUJU TURBO POTře potře po po po.... poč počkat, tohle němělo zabírat na mně  ;D
Si to uzij. Ja mel to same dva roky zpatky. Tri typkove mi nasadili brouka do hlavy a jednim z nich byl mr.Bart ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 14:25:16 odpoledne
nechtěl jsem to říkat, ale taky si turbo nechtěl..  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 14:32:42 odpoledne
no nic. tak teď jak na to. Ale upozorňuju, že chci mít možnost vše vrátit zpět..

Nejlepší varianta by byla hlava ABA. Což je ale problém. Škody, protože ba se to tam vše krásně dalo naskládat i velké T.
Takhle budu omezet prostorem.
Jelikož bych to chtěl nechat i s G, tak si myslím, že by nebylo potřeba tak velké turbo.
Zapojení klasická FSI. Kompresor a pak turbo
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Únor 27, 2012, 14:41:54 odpoledne
IC použiješ původní, nebo nějaký větší FMIC?
Každopádně to bude chtít nějak rozumě spojit výtlak G s inletem T
Mohlo by to jít tudy, jak je umístěnej ten přídavnej chobot sání, akorát by to nevedlo z bypassový díry ale z výtlaku...a pak dál do inletu T
(http://www.swgmotorsport.com/asps/uploads/big/177-1.jpg)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 27, 2012, 14:43:30 odpoledne
Ja ho chtel uz od malicka jenom jsem o tom nevedel. Viz muj avatar ;D


Jinak byt tebou tak bych nejdriv udelat turbo motor a pak bych laboroval s kompresorem
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 14:47:05 odpoledne
no nejdřív musím najít něco co se tam vejde. Asi použiju něco koncernového.
Odzkoušet, jak to tam natočit a kde budou vývody.

A nejspíš to bude chtít i 16V olejové čerpadlo.. Mělo by dávat víc než G60.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: lukys g60 Únor 27, 2012, 17:28:29 odpoledne
no ja uz bych se na turbo kompresor,tvin turbo apod. vykaslal :-[ nejlepsi bys mel nejakeho pekneho stredne velkeho snecka ;D na to PG sednou svody z tdi(mam pocit ze z passata,ale nevim to jiste)a na ty svody turbo k24 z S4,ale u toho 8v bez dalsich uprav to ztoji za prd ::) nejlepsi bys mel 16v hlavu,nechat si udelat tesneni kovane,turbo k26,regulator tlaku paliva a mas 250k  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 17:58:30 odpoledne
jj, TDI svody jsem dnes odzkoušel. Je jich tedy víc druhů,ale nějaké tam padnou..
Vím že to nebude žádný šlágr a to jak říkáš se 16V jsem chtěl kdysi taky dělat, ale pak koupil tohle Corro.

Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 18:33:51 odpoledne
kakra Davide, když mě to přijde pořád jako znehodnocení toho originálu.
 :( :( :(

Asi to pinknu do jiného Corra, cooo
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 27, 2012, 18:44:32 odpoledne
Je to tvoje corro ne?
Kazdy se snazime mit corro podle sebe. Jak to chceme mit my. Pokud si vsichni snizime auta,dame na to siroky rafky na uzkejch gumach,original radio,original podvozek,original motory,original interier,original brzdy,original volant. Tak by to na srazu byla strasna nuda. Ne? ;D

Jenom doufam,ze kazdej pochopil,ze tu Barta jenom postuchuju. :)
Samo,ze originalita se ceni vic :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 27, 2012, 22:29:38 odpoledne
jen šťouchej.. :-) aspoň začnu připravovat to druhé.  :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 27, 2012, 22:34:44 odpoledne
Jeste nema hotovy jedno a uz planuje druhy ;)
Spis bych udelal nakou bestii z dvojkovyho golfa :D
Neverim,ze koupis corro a budes na nem cokoliv menit. ??? Jsi srdcar!!!
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 28, 2012, 07:37:52 dopoledne
No, ono ho nemusím kupovat.... už tu stojí.   ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 28, 2012, 12:22:00 odpoledne
blok v černé, hlava očištěná a připravená na broušení.  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: tomiku Únor 28, 2012, 13:39:35 odpoledne
když na to tak koukám tak asi po sezoně vytáhnu motor a dovezu ti ho  :D :D :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 28, 2012, 14:49:47 odpoledne
když na to tak koukám tak asi po sezoně vytáhnu motor a dovezu ti ho  :D :D :D
Beztak to ma nalakovany jenom z jedny strany. ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 28, 2012, 14:56:10 odpoledne
 :)  přesně... a černá proto, aby až z toho začne chcát olej, tak nebyl vidět.  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 28, 2012, 18:47:58 odpoledne
Sam jsi se prokec.Mohl jsi mit kseft ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 28, 2012, 18:59:15 odpoledne
Tomik už za mnou byl na návštěvě.. my to vyrovnáme protislužbou a oba budem spokojení. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 28, 2012, 19:02:44 odpoledne
To je toho. Ja zas pojedu s Tomikem na dovcu.Hec :P
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 28, 2012, 19:03:48 odpoledne
 :) :) :) :) :) :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: tomiku Únor 28, 2012, 19:05:07 odpoledne
to jsem mu ale zapoměl říct že musí donest potvrzení že mu je 10 let ;D ;D ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 28, 2012, 23:21:45 odpoledne
Potvrzeni bude,ale jde o to jestli mi to nekdo uveri ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 01, 2012, 12:43:23 odpoledne
tak dneska jsem brousil hlavu-sedla a kanály .... a bohužel i barvil.  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 01, 2012, 18:59:27 odpoledne
jaký bohužel??  :) pěkně jedeš  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 01, 2012, 23:41:11 odpoledne
Nejspis to ve skutecnosti  vypada asi hrozne. Tak proto bohuzel ;D
Hezky to mas 8)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: tomiku Březen 02, 2012, 07:06:19 dopoledne
Tomik už za mnou byl na návštěvě.. my to vyrovnáme protislužbou a oba budem spokojení. :-)

tak to je vybornej nápad ;D ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 07:41:11 dopoledne
Nejspis to ve skutecnosti  vypada asi hrozne. Tak proto bohuzel ;D
Hezky to mas 8)

To je kvůli tomu, že na ty barvičky nejsem. Ale když to po 15letech člověk rozebere, tak mu to asi fakt nedá.  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 02, 2012, 09:17:49 dopoledne
Tomik už za mnou byl na návštěvě.. my to vyrovnáme protislužbou a oba budem spokojení. :-)

tak to je vybornej nápad ;D ;D
Tak proto k tobe vsichni tak radi jezdej? ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 12:23:38 odpoledne
Dneska foto jen mobilem..  ;)

Ventily zpět. Připravená těsnění, takže hlava tam kam patří..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Březen 02, 2012, 13:25:56 odpoledne
Ty jedes Barte, uz se mi po tom taky stejska.... Kurna musim uklidit uz tu hromadu natahanejch veci do garaze... aby byl prostor na praci ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 14:44:48 odpoledne
Zdržujou mě jen u VW... nedodali včas věci.   ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 02, 2012, 14:53:14 odpoledne
Pekny pekny.......jen tak dal! :) Koukam ze by se ti taky hodil stojan na motory. ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 14:59:41 odpoledne
No ten z Uni-maxu byl za nádherné peníze o tom žádná, ale nějak jsem se do toho pustil rychlejc než jsem ho objednal.  :)
Už to vidím, jak si ho koupím až to dodělám a zase bude překážet v rohu jako ten jeřáb na vyndavání motorů.  ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 02, 2012, 15:05:22 odpoledne
Tak to sami jsem mel ja s mim motorem.Taky jsem to delal na spalkach.... ;D
Ted bych mel skladat jeste dva motory a bez toho ani ranu,uz jen to ze si to popovezes kam potrebujes atd.... :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 15:10:09 odpoledne
Člověk si řekne- ále co, ten jeden na tom udělám..  :)

A tak jsem si pomohl aspoň tou žirafou nebo jak se tomu nadává. Nějak mě zaseklo stěhování z dílny.
Ale v plánu je ten držák z Uni-Maxu. Ten je super.  :D

Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 02, 2012, 15:21:20 odpoledne
Stojan/držák máte namysli ten žlutej za litr??
koukal jsem že tam maj i "hrazdu" na uchycení motoru, když se vyndavá nápravnice, ale že to stojí tolik jsem nečekal.
Holt si budu muset nějakej spíchnout nebo si vystačit se dvěma kozama a lešenářskou trubkou
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 15:26:23 odpoledne
stojan/držák z Uni-maxu za 1400,-   :D
(http://www.uni-max.cz/fotocache/dt_small/SX0801B_010_psd.jpg)


já mám jen tohle

(http://ahprofi.cz/db_img/foto2/HA144075.jpg)

Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 02, 2012, 15:42:44 odpoledne
Jo tenhle :)
Se ti sem trochu vetřu s otázkou.. Dala by se ta žirafa použít i jen pro zafixování motoru, když budu mít nápravnici venku. Tu co tu mám, tak je hydraulicá a ná pojistný zarážky docela daleko od sebe, takže mám trochu obavy, aby mi to nespadlo, když to tak bude třeba tejden stát... co myslíte hošani?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 15:53:46 odpoledne
jo, tak motor si nadzvedeš a píst na žirafě nepropouští, pokud nemáš retro.  :D Maximálně ho pro jistotu můžeš podložit.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Březen 02, 2012, 16:34:00 odpoledne
Jo tenhle :)
Se ti sem trochu vetřu s otázkou.. Dala by se ta žirafa použít i jen pro zafixování motoru, když budu mít nápravnici venku. Tu co tu mám, tak je hydraulicá a ná pojistný zarážky docela daleko od sebe, takže mám trochu obavy, aby mi to nespadlo, když to tak bude třeba tejden stát... co myslíte hošani?
A j amyslel ze Ti ji nekdo ukradl. ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 16:40:51 odpoledne
tak... asi trochu zvolním.
Sehnané svody i turbo...... táááákže co dál.  ;D to je Nelly a Kelly
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 02, 2012, 18:29:19 odpoledne
Jo tenhle :)
Se ti sem trochu vetřu s otázkou.. Dala by se ta žirafa použít i jen pro zafixování motoru, když budu mít nápravnici venku. Tu co tu mám, tak je hydraulicá a ná pojistný zarážky docela daleko od sebe, takže mám trochu obavy, aby mi to nespadlo, když to tak bude třeba tejden stát... co myslíte hošani?
A j amyslel ze Ti ji nekdo ukradl. ;)
Tahle je jiná  :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 02, 2012, 18:34:28 odpoledne
tak... asi trochu zvolním.
Sehnané svody i turbo...... táááákže co dál.  ;D to je Nelly a Kelly
Spis Mat a Pat,rekl bych ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 18:40:13 odpoledne
nelly ft. kelly-dilemma

se asi ta píseň jmenovala. ikdyž byla o něčem jiném, dilema měli taky.  :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 02, 2012, 18:46:03 odpoledne
Tak to jsem pochopil. Spis porad nechapu nad cim dumas.

Neda Ti to... ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 19:13:53 odpoledne
nedá.. ale připravým si vše na návrat zpět. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 02, 2012, 19:18:02 odpoledne
Pavle zitra privezu 16V tak ti mrknu na to cerpadlo. :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 02, 2012, 19:19:43 odpoledne
Pavle ten šnek se svodama se vejde pod sání v pohodě?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 02, 2012, 19:22:11 odpoledne
Honzo, dík. Pokud budu dávat to T, tak myslím, že ho budu brzy schánět, pokud bude sedět a bude "větší".

Šedivák-Musíš mít svody 110 TDI Zkoušel jsem i PD, ale tam překáží vývod na EGR a odřezávat a zavařit to je na prd..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 02, 2012, 19:25:04 odpoledne
Jasny.V nedeli to budu stejne sundavat tak ti to vsechno zmerim. :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 07, 2012, 11:24:14 dopoledne
tak jsem nějak zamrznul..  ;)

Od víkendu jsem nandal jen pár hadic a sesadil na zkoušku nerez svody..
Musím vyndat starý motor z auta a nějak se mi do toho nechce.
Jenže hold musím, protože potřebuju vědět jaký tam mám setrvák a lamelu, protože musím nechat udělat tu kevlarovou a použít různé držáky z toho motoru.

Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 10, 2012, 18:17:41 odpoledne
Tak dneska zase trochu broušení. U příruby už jsem tolik netlačil, ať není zase hrana do hlavy.  :)

ale opět jen mobilem......
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 11, 2012, 20:09:16 odpoledne
Když nic nedělám, tak aspoň nakupuju.  8)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 11, 2012, 20:47:06 odpoledne
a tohle tam asi přijde..

Dík Luky s pomocí při výběru
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 12, 2012, 07:09:40 dopoledne
Hmm, pěkně si to syslíš do zásoby :) jen tak dál  8)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 12, 2012, 23:28:18 odpoledne
Hmm, zase brzda... To turbo je nejspíš malé.  :(
Snažil jsem se dotoho proniknout. Ale dopadl jsem stejně jako když jsem chtěl pochopit a proniknout do značení Eatonů.

Seru na to...    :drinks:
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 12, 2012, 23:59:28 odpoledne
Proc myslis male? co potrebujes rozlustit? Jake mas A/R vetsinou je na dmychadlu a turbine(vyfuk)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 13, 2012, 07:24:16 dopoledne
Jo, když se to tu nakouslo, taky by mě zajímalo jak určit vhodný T... co to A/R určuje atd...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 13, 2012, 19:54:22 odpoledne
Jo, když se to tu nakouslo, taky by mě zajímalo jak určit vhodný T... co to A/R určuje atd...
Ty jsi v te angline zbehlej,tak se podivej sem a v turbotech sekci najdes vse potrebne http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 14, 2012, 20:08:16 odpoledne
no, nějak se vše "sere" takže o víkendu motor ven a připravit vše potřebné na černocha.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 14, 2012, 20:39:01 odpoledne
Aspon nejsem sam komu se nechce makat..... ;D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 15, 2012, 09:58:05 dopoledne
Já dělám jen drobnosti.. :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 15, 2012, 10:05:57 dopoledne
No pěkně jsi to vybrousil!  good
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 15, 2012, 10:08:49 dopoledne
jen ještě řeším, kdo mi udělá úhly na klapce, kdybych chtěl větší..  ???
Ale asi v brusírně, kde brousí nástroje na obrábění..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 15, 2012, 12:01:16 odpoledne
Jak to myslíš úhly? že bys dal jinou klapku?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 15, 2012, 12:25:28 odpoledne
no, větší tu větší..  :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 15, 2012, 12:53:35 odpoledne
Dosedaci plochy na vetsi klapce kterou musi udelat tim ze to zvetsil. ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 15, 2012, 12:56:28 odpoledne
Dosedaci plochy na vetsi klapce kterou musi udelat tim ze to zvetsil. ;)

Dík za doplnění.. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Březen 15, 2012, 13:05:50 odpoledne
A ma tohle Pajo nakej vliv? Kdyz nezvetsis ventily, jejich zdvih, nebo aspon neuberes na driku? Ta puvodni klapka mi prijde o dost vetsi nez jeden saci ventil.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 15, 2012, 13:10:11 odpoledne
No řeknu ti to tak, že vše co dělám, jsem někde viděl.
Myslím, že je lepší když se mi vzduch začne hromadit/brzdit nad ventilem než třeba už 20cm od něj.
Už jen úprava kompresoru něco přidá. Prostě nevím co to udělá, ale věřím, že jinak by to všichni úpravci nedělali, pokud by se něco nezlepšilo.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Březen 15, 2012, 14:34:52 odpoledne
No řeknu ti to tak, že vše co dělám, jsem někde viděl.
Myslím, že je lepší když se mi vzduch začne hromadit/brzdit nad ventilem než třeba už 20cm od něj.
Už jen úprava kompresoru něco přidá. Prostě nevím co to udělá, ale věřím, že jinak by to všichni úpravci nedělali, pokud by se něco nezlepšilo.
Samzorejme chapu, ze clovek dela veci, ktere nekde vidi, maj asi sve opodstatneni (v nakem celku, souboru uprav) take proste studuju veci, ktere nekde vidim.
Jinak myslim ze uprava kompresoru ma sve opodstatneni, pokud ho upravis tak ze dava vetsi tlak, nebo ze dava nominalni tlak driv (v nizsich otackach) nez v originale, je to urcite prinos a to ikdyz se nezmeni prurez saciho traktu, protoze pri vetsim talku se stejnym prurezem i tak dostane vic vzduchu do spalovaciho prostoru. Stejne tak upravou povrchu kanalu (vylestenim, vyhlazeni prechodu a hran) se do valce take snaz dostane vic vzduchu pro pripravu smesi.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 15, 2012, 14:36:59 odpoledne
Dosedaci plochy na vetsi klapce kterou musi udelat tim ze to zvetsil. ;)
Jsem asi tatar. Ale nechapu o co tu jde ::)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 15, 2012, 14:52:36 odpoledne
Dosedaci plochy na vetsi klapce kterou musi udelat tim ze to zvetsil. ;)
Jsem asi tatar. Ale nechapu o co tu jde ::)
2x ...  :-\  :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Březen 15, 2012, 15:00:47 odpoledne
klapka, kvuli tomu ze musi zavirat pri pricne poloze, doseda do sedla (hrany), podobne jako ventil v hlave. Pokud Bart zvetsil prurez klapky (telesa) hrany (sedlo) odebral, takze musi udelat vetsi klapku (uzaver) a podle ni dopasovat teleso, aby klapka zavirala (nove sedlo).
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 15, 2012, 15:06:16 odpoledne
Tak tomu uz bych rozumel. Problem je v tom kdyz se tu bavime tou nasi hatmatilkou tak kolikrat ani nevime o co jde :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 15, 2012, 16:09:04 odpoledne
Ja zase nedokážu psát jako Binipedia..  :)
Ale spíš jsem neměl čas se rozepisovat, valil jsem do práce...
Prostě průřez tělasa klapky je kulatý a uzávěr klapky je ovál, který má sražený úhel protože klapka je v zavřené poloze našíf.  :-D

Kuju Bine za rychlejší reakci. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 18, 2012, 01:41:26 dopoledne
Hmm, zase brzda... To turbo je nejspíš malé.  :(
Snažil jsem se dotoho proniknout. Ale dopadl jsem stejně jako když jsem chtěl pochopit a proniknout do značení Eatonů.

Seru na to...    :drinks:
Proc myslis ,ze bude male? Jestli je to K24 tak to se davalo i na vetsi motory  ;) http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=K24
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 18, 2012, 13:54:20 odpoledne
To mi chceš říct, že K24 je jen jedno a dávalo se jak na 1.6TD tak i S2??

To je to proč jsem se toho zalekl, protože vypadá právě jako to z 1,6TD....   :-\
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 18, 2012, 14:13:21 odpoledne
Spatne se zjistuje A/R, normalne tyhle udaje najdes zvyraznene na turbine a kompresoru. U turbiny je to vyrazene uvnitr na vystupu.
Pokud je nenajdes tak zmer prumery vstupu a vystupu.
Jinac pokud je to K24 tak je velikostne stejne pro vsechny aplikace.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 18, 2012, 17:21:29 odpoledne
no co jsem zjišťoval, tak K24 pro S2 má externí WG.
A tohle má právě v turbíně a to souhlasí s tím 1,6TD
Zdroj je fotky na Ebay.. :blush:
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Březen 18, 2012, 17:30:53 odpoledne
No jasne. Turba se vetsinou lisej podle toho jak jsou na sberne potrubi primontovany,tzn. turbinovou casti ;) Ale i kompresorovou casti. U meho turba se davaji dva rozdilne a rozdil je 100ps. Jeden ma maximum 425ps a druhy 525ps,ale turbinova cast(vrtule) je stejne velka.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 21, 2012, 21:33:15 odpoledne
Tak TurboKompresor se ruší a Turbo odkládá. Po konzultaci s pár lidma dám letos tu serii co mám a do zimy něco vymyslím.   empathy3

Už si připadám jak malé dítě co neví jestli lízátko nebo čokoládu..   :-\

No nic, o víkendu budou nějaké foto. Corro do dílničky a dokud nebude vrčet, ven nejede.. 
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 21, 2012, 21:36:51 odpoledne
Tak si nalad aspon G.vzdyt to delas kazdymu druhymu tak si taky nadel RS2 a pri tvych upravach jako klapka tad to nebude spatny.... :i_am_so_happy:
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 21, 2012, 21:39:09 odpoledne
Tak to bude.. výkon seriový nebude. Jen vzhled.  :blush:
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Březen 21, 2012, 21:41:30 odpoledne
Tak na to jak ses do toho pustil s povrchovou upravou to taky nebu seriove!Ukaz mi kolik lidi v Corradu ma v motoraku trochu naklizeno..... :o :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 21, 2012, 21:44:29 odpoledne
Děkuji... nebude to nic zajímavého. Jak jsem psal, vše nudné-černé. Ale i s tím jsem si naběhl...   mad drv

 :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 25, 2012, 19:19:58 odpoledne
dneska jsem si udělal dvě hodiny čas a vyndal motor..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Březen 26, 2012, 13:41:46 odpoledne
Hmmm...ty jedeš...v sobotu jsem ti pomáhal s autem do garáže...a dnes už je motor venku! 8)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Březen 26, 2012, 15:07:18 odpoledne
Hmmm...ty jedeš...v sobotu jsem ti pomáhal s autem do garáže...a dnes už je motor venku! 8)
Co dnes...UZ vcera byl venku. ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 26, 2012, 15:14:01 odpoledne
Dneska jsem jen rozhodil  motor od převodovky... Bych toho člověka co ten motor kdysi dělal tlouk palicí.
Nejen že odešel po 3000km, ale obložení spojky není tak špatné jako to, že nedali na spojkovou páku dolní přidržovací pružinku a páka dřela o přítlačák. Proto i brala spojka až nahoře- než se vymezila vůle a dosedlo to na tu kuličku.

Občas žasnu, jak některý lidi dělají auta. Já se cítím, jako běžný mechanik, ale s čím se poslední dobou setkávám u aut co dělám, tak jen kroutím hlavou...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Březen 26, 2012, 19:45:28 odpoledne
Hmmm...ty jedeš...v sobotu jsem ti pomáhal s autem do garáže...a dnes už je motor venku! 8)
Co dnes...UZ vcera byl venku. ;)
Snad jsi mu Bine taky nebyl pomáhat... :-D
To se to pak dělá...viď Pavle... :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 28, 2012, 16:37:52 odpoledne
dneska jsem sundal palici na motoru co jsem vyndal z auta- ten co na podzim zaklepal..
Můžu říct, že tak pěkné válce už jsem dlouho neviděl a i spalovací prostor čistý bez karbonu atd.
Škoda, že ta klika se někomu nepovedla udělat pořádně před těma 4000km  mad
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Březen 28, 2012, 17:20:52 odpoledne
dneska jsem sundal palici na motoru co jsem vyndal z auta- ten co na podzim zaklepal..
Můžu říct, že tak pěkné válce už jsem dlouho neviděl a i spalovací prostor čistý bez karbonu atd.
Škoda, že ta klika se někomu nepovedla udělat pořádně před těma 4000km  mad
A pujde udelat? abys ho tam soupnul zpet ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Březen 28, 2012, 17:34:57 odpoledne
Pokud by bylo potřeba, měl bych na rovnání kliky člověka... má na to nový mašiny a dělá to i do letadel  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Březen 28, 2012, 17:36:30 odpoledne
Tak on i ten co tam mám připravený je pěkný. Ten měl i krytku ne rozdělovači kterou jsem nikdy jindy neviděl. Myslím, že oba mají najeto kolem těch 100tis.
Ten co jsem vyndal, tak dám jednou dohromady.. kliku mám jinou. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 10, 2012, 15:16:21 odpoledne
Montáž průchodky z klimatize mimo auta...
Někomu se asi nechtělo dát 360,- kč za ventil odtoku tak mladý teklo od klimy na nohy..
Nechápu, když si dá někdo práci s tím, že tam tu klimu nainstaluje a to včetně podtlaků atd, tak že to nedodělá. Kdyby dali aspoň hadičku ven... :nea:
Naštěstí mi k orientaci kudy ven pomohl perforovaný koberec a tlumení pod ním. Skrz plech už jsem musel odměřovat

foto jen mobilem..
1. místo kde má být vyústěný ventil
2- odtok pod přístojovkou který má být skrz příčku
3-4. perforovaný koberec a tlumení
5. ventil odtoku
6. připravená díra a dokonce jsem se trefil a pasuje.  :)
7-8. nasazený ventil odtoku
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Květen 10, 2012, 15:19:34 odpoledne
Dobře Pavel!  :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 10, 2012, 15:20:31 odpoledne
A když už jsem se tam motal, tak začal s měřením kam uchytit olejový tlumič kmitů.
Bohužel Passat má jiný silenblok motoru, tak musím spodní držák vyrobit.
Jen pro představu jak tam bude..

Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Květen 10, 2012, 15:29:44 odpoledne
Pavle koukal jsem ze na motorech KR a PL je ten tlumic taky ale co tam je za selmblok to nevim.... ???
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 10, 2012, 15:32:51 odpoledne
Starý jako na G2

My už máme olejový..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: KlepNa Květen 10, 2012, 21:47:05 odpoledne
ten držák mám doma z Passata G60,
držák má pouze navíc šteft
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 11, 2012, 16:44:34 odpoledne
Tak od tlumiče upouštím. Nechci dávat zase jiný silenblok. Origo olejový se mi zamlouvá víc než gumový s tlumičem.
Důvod je ten, že jsem vyrobil držák ale nejspíš by překážel poloose..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 13, 2012, 22:01:45 odpoledne
Motor sesazený a připravený poslat ho do auta. Jen jsem zapoměl koupit sprej abych polil svody, takže jsem ho tam ještě nedal.

A práci mi zcela znechutil fakt, že jsem si na druhém motoru chtěl sundat řemenici a když jsem naklepával imbus, tak jsem se netrefil...tada trefil.. do prstu.. a musel jsem si jít na 10min lehnout na vzduch. to vám byla švestka..
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: HudyG60 Květen 13, 2012, 23:29:45 odpoledne
...když jsem naklepával imbus, tak jsem se netrefil...tada trefil.. do prstu.. a musel jsem si jít na 10min lehnout na vzduch. to vám byla švestka..
A sakra...to ti teda věřim...že člověk někdy vidí hvězdičky...při podobných příhodách...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Květen 14, 2012, 08:16:54 dopoledne
Jo jo to zname,u me za to vzdycky muze to kladivo a uz se parkrat proletelo..... :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: brambor Květen 14, 2012, 17:16:26 odpoledne
nejhorsi je se klepnout do tech kustek ze shora na zapesti  ;D ja uz tolikrat zahodil kladivo a ulamal nasadu  :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Květen 14, 2012, 17:46:39 odpoledne
Hlavne panove nesmi byt pobliz nic hodnotneho, aby nas to pak nemrzelo.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Květen 14, 2012, 18:39:11 odpoledne
Trebas porcelan od babicky. :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 14, 2012, 19:54:57 odpoledne
baví mě, jak máme všichni ty životní zkušenosti.  rofl2
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 26, 2012, 22:23:55 odpoledne
Tak jen oživím...  :-D

Nic nového.. víc hledám než dělám. Jak mám asi vědět, kam jsem to před půl rokem dal....  empathy3   :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Květen 26, 2012, 22:25:10 odpoledne
To znam. Nejhorsi je,kdyz nevim co vlastne hledam.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: bassmistrkuca Květen 27, 2012, 12:13:53 odpoledne
jo to mi rikej kdyz to skladam po 4 letech,večny hledani po baraku :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 28, 2012, 19:25:22 odpoledne
Tak nebudete věřit kde jsem se já zasekl... motor jsem dnes navrčel, ale bez G.   :-D
Nemám vazelínu.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Květen 28, 2012, 20:19:42 odpoledne
Tak nebudete věřit kde jsem se já zasekl... motor jsem dnes navrčel, ale bez G.   :-D
Nemám vazelínu.
Ani v nočnim stolku?  :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Květen 28, 2012, 20:22:30 odpoledne
ta konzistence by mi v G nepomohla..  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Květen 28, 2012, 22:48:57 odpoledne
No jo kdyz ji rozdavas na pockani......... rofl2
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červen 30, 2012, 09:06:21 dopoledne
Pokračování této diskuse má pár možností.
-nebude pokračovat
-bude pokračovat nový majitel
-budu pokračovat já s novým autem.

G-orro zůstává v Prachaticích, takže mě nablízku.

Já v neděli jedu pro jiné a myslím, že to bude delší projekt.  :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: šedivák Červen 30, 2012, 10:15:59 dopoledne
 hi
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Červen 30, 2012, 11:35:28 dopoledne
Tak se pochlub co je v planu?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červen 30, 2012, 12:31:34 odpoledne
to nad čím přemýšlím už delší dobu.

VR6 má sice nádherný zvuk a po udělání bude bez problémů a moc mě lákala, ale já chci nakonec opět

2.0 16V fúúúúú
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Zdenda Červen 30, 2012, 19:08:44 odpoledne
V čem, je dvoulitr lepší než géčko?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: doktor Červen 30, 2012, 19:30:00 odpoledne
No má 16 ventilů a taky se na něj dá namontit géčko  8) Co Pavle  ;)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Červen 30, 2012, 20:05:22 odpoledne
16 ventilů roztočí turbínu líp než 8... :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: doktor Červen 30, 2012, 20:06:57 odpoledne
To turbo byla ta druhá možnost  :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Zdenda Červenec 02, 2012, 07:41:44 dopoledne
 :-D :-D :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 14, 2012, 18:16:13 odpoledne
Tak jen pro zajímavost.
Teprve dnes asi po roce jsem sundal vanu z motoru který byl v Gorru při koupi a byl dělaný výbrus kliky.

Ten člověk co to dělal, opravoval asi jen 120ky... Opět se protočil lágr kvůli kterému se prý dělal ten výbrus.
Není se čemu divit, když nechali tu vydřenou ojnici s vymačkanýma zámkama..
Ostatní lágry jsou jak nové.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: ZIP Říjen 14, 2012, 21:36:02 odpoledne
Tak driv stali moc penez a take jsem mechanik samouk :) jen u me to zaclo BMW 318 TDS cerpadlo atd ted uz se na aute nebojim cehokoliv ale zacal jsem preferovat koncern a vim proc :D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Říjen 14, 2012, 21:44:13 odpoledne
ty si mechanik samouk oni to dělali v servisu.  :-D

ty lágry na té ojnici byli total, jak když tam dáš alobal a ještě přes sebe.  :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: ZIP Říjen 14, 2012, 21:52:27 odpoledne
Tak to je ostuda :D Ale jsem zvedav co vytahnu za nestesti z toho motoru co jsem upekl :D sam jsi je slysel ...
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 09, 2013, 10:09:23 dopoledne
Gorro čeká další "úprava" teda pokud se toho majitel nezalekne.  :-D

Bude 2.0 8v G60 s kompresním poměrem 9:1

 :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Lycman Únor 09, 2013, 10:16:14 dopoledne
9:1 u přeplňovaného motoru???
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 09, 2013, 10:41:42 dopoledne
to má i 1,8T

mám zeto že dokonce 9,5:1
ale je pravda, že má kované písty. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 09, 2013, 16:28:30 odpoledne
Lycman...Je uplne jedno jaka se pouziva komprese u preplnovani. Nejdulezitejsi je konstrukce motoru tzn. kovane pisty,vhodny spalovaci prostor atd.
9:1 CR je pro neupravene NA motory akceptovatelna az do 1bar boostu.



Barte do toho budu te sledovat :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Únor 09, 2013, 18:24:09 odpoledne
Je super ze je tady Dave a muze kdykoli poradit! To je k nezaplaceni! hi good
Jsem zvedavej co to bude delat? :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 09, 2013, 19:26:20 odpoledne
Tak ono tohle není z mojí hlavy, ve světě se to už dělá. Jinak by mě to nenapadlo.  :)

Spodek motoru bude 2E (2.0 115ps)
A jinak vše ostatní G60.

Píst 2E je tvarovaný podobně jako G60 jen má menší "popelník". Blok má i ostřik pístů.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Únor 09, 2013, 20:28:01 odpoledne
Jo to jo,vim ze uz to delaji.... Jen ze David ma dost zkusenosti na to aby dokazal poradit.;-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 09, 2013, 20:52:19 odpoledne
Jo to jo,vim ze uz to delaji.... Jen ze David ma dost zkusenosti na to aby dokazal poradit.;-)

Tak to určitě a ví moc dobře, že ho budu využívat. :-)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Alfoun Únor 09, 2013, 20:57:47 odpoledne
Diky Jendo. Pavlovi jsem v tomto moc neporadil,protoze uprava tehle motoru je komplikovanejsi. Spis jsem mu pomahal hledat nejake informace.

Jsem rad ,ze se Pavel vydal touhle cestou  good ,protoze ja bych asi pri takovehle uprave pouzil ABF motor. :)

Pajo...uz se nemuzu dockat. ;)
 
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 09, 2013, 21:04:47 odpoledne
no tak na čokoládě se ještě uvidí, co použiju. Jestli 9A nebo ABF a jestli g60 nebo T nebo G60T  :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Honza G60 Únor 09, 2013, 21:08:09 odpoledne
A casove to vidis jak,kdy to bude? :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 09, 2013, 21:34:38 odpoledne
Gorro nebo Čokoláda?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: retro Únor 11, 2013, 09:04:16 dopoledne
Gorro čeká další "úprava" teda pokud se toho majitel nezalekne.  :-D

Bude 2.0 8v G60 s kompresním poměrem 9:1

 :)
Podobnej motor mám taky doma,ale nemám ho do čeho dát :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: BinVladin Únor 11, 2013, 09:27:31 dopoledne
to má i 1,8T

mám zeto že dokonce 9,5:1
ale je pravda, že má kované písty. :-)
Tak hlavne do toho budes muset lejt porad minimalne 100ku :)
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 11, 2013, 09:52:30 dopoledne
Gorro čeká další "úprava" teda pokud se toho majitel nezalekne.  :-D

Bude 2.0 8v G60 s kompresním poměrem 9:1

 :)
Podobnej motor mám taky doma,ale nemám ho do čeho dát :-D

Patriku a je to tak jak píšu? 2E by mělo mít chlazený písty jak G60...?
Bych potřeboval zavřít se na dva dny na vrakovišti... :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: retro Únor 11, 2013, 10:12:30 dopoledne
Ano,blok má ostřiky jako G.Já sem nechal ojnice a písty 2E,ale nevím jestli to vydržej :-D
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 11, 2013, 10:23:49 dopoledne
to už je vedlejší...   :-D
Není to na denní ježdění.  :)

Ikdyž píst dokáže shořet během několika vteřin.  :-D To znám.

A použil si taky G60 hlavu a blok 2E?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: retro Únor 11, 2013, 11:16:40 dopoledne
Použil,ale těm pístům moc nevěřim.Sou proti G poloviční a asi nemaj povrchovku.A na to,že maj o dost delší ojnice,tak ten motor šel hned do toček
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 11, 2013, 11:32:47 dopoledne
Děkuji za tvé poznatky.  good

no 2E by měl být delší blok jako ABF a to o cca 1,5cm
Jediné co mě napadá jak ochránit ty 2E je je vyleštit.  :)

Píst 2E
a
Píst G60
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: retro Únor 11, 2013, 11:39:25 dopoledne
Aha,tak já mám písty ADY,ty jsou trochu jako T.
Blok je delší,snižoval sem
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 11, 2013, 11:58:35 dopoledne
a já měl zato, že 2E a ADY jsou stejný..  ???

Nemáš tam náhodou ještě nějaký ten ADY?
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: retro Únor 11, 2013, 13:44:57 odpoledne
Podivám se,myslím že mám.
Když sem rozdělával 2E,tak bych řekl,že i tak nejsou stejný jako G.Já měl třeba problém v průměru čepu.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: Corro16V Únor 11, 2013, 14:36:03 odpoledne
no 2E by mělo mít čep 20 a g60 21.
Název: Re:Bártovo G-orro
Přispěvatel: retro Únor 11, 2013, 15:12:21 odpoledne
Asi tak,už je to doba,co sem to řešil.
Ale řekl bych,že ty písty jsou nižší i z 2Ečka.