Ahoooj
U subaru je to kapitko jednodussi,diky konstrukci motoru,protoze ten lezi a teplo salajici od motoru nesnizuje efektivitu IC tolik jako u normalniho motoru,kde ti sala teplo od motoru a vyfukoveho potrubi. Pro normalni vykony jim to staci,ale pri dalsich upravach stejne davaji FMIC.
Premyslel jsem o vodnim IC k dosazeni co nejkratsiho vedeni,ale nakonec jsem se rozhodl pro klasickej chladic ve predu,protoze vodnik po urcite dobe,kdy se ohreje voda v systemu,prestane byt ucinny.
A ten typ co pouziva Subaru bych stejne nemel kam dat.
Ale diky tomu,ze budu tlacit do motoru s neupravenym kompresnim pomerem mi odpada problem s turbo dirou,takze to pri seslapnuti pedalu nebude cekat na boost.
Ty jsi mel taky turbo ne? Jak jsi to mel reseny ty? Mel jsi podlozku pod hlavou?
No ale STI ma naporove sani na kapote rovnou na IC,Davovi by to bylo prd platny,nijak by ten vzduch neochladil ba naopak.....
Ale nechci byt chytrej....
tak tak