• Květen 11, 2024, 21:18:38 odpoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 199303 krát)

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #225 kdy: Únor 12, 2012, 20:49:06 odpoledne »
a procpak? ???
No nevim,tady to je zrovna takova opicarna.....Ale proti gustu zadny dysputat. ;)
Dave si s tim poradi nejak kulturne,ne? :D

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline lukys g60

  • **
  • Příspěvků: 79
  • Karma: 2
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #226 kdy: Únor 12, 2012, 21:17:29 odpoledne »
no to prave není ;D dal jsem tady tudle fotku pro predstavu jak se to dela,vari se to tigem,svary se pote prebrousi,zalesti broncho kotoucem, a cele se to sjede flanelem a ve vysledku to vypada jako trubka z jednoho kusu ;)
« Poslední změna: Duben 15, 2012, 11:26:42 dopoledne od CorradoClub »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #227 kdy: Únor 12, 2012, 21:19:39 odpoledne »
raději pořádný svár zvenka než brundibáry uvnitř..  ;)

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #228 kdy: Únor 12, 2012, 21:21:34 odpoledne »
Aha tak jsem zase chytrejsi. 8)

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline lukys g60

  • **
  • Příspěvků: 79
  • Karma: 2
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #229 kdy: Únor 12, 2012, 21:22:41 odpoledne »
to je druha vec no..ale kdyz ty svary nemas hluboko tak se daj vevnitr zabrousit ;)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #230 kdy: Únor 12, 2012, 21:24:06 odpoledne »

Offline lukys g60

  • **
  • Příspěvků: 79
  • Karma: 2
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #231 kdy: Únor 12, 2012, 21:25:14 odpoledne »
Aha tak jsem zase chytrejsi. 8)
na te fotce to vypadalo blbe no ;D

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #232 kdy: Únor 13, 2012, 18:50:37 odpoledne »
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #233 kdy: Únor 13, 2012, 18:53:22 odpoledne »
To mi nak uteklo,tahle hlaska ;D

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #234 kdy: Únor 24, 2012, 15:25:17 odpoledne »
Nepřemýšlel jsi o umístění IC jako to je u subaru??  http://www.jscspeed.com/images/products/10958a9f6866e079.jpg myslím tím aby byla co nejkratší cesta od Turbíny k sání....

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #235 kdy: Únor 24, 2012, 18:56:24 odpoledne »
No ale STI ma naporove sani na kapote rovnou na IC,Davovi by to bylo prd platny,nijak by ten vzduch neochladil ba naopak.....
Ale nechci byt chytrej.... :D

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #236 kdy: Únor 24, 2012, 18:59:41 odpoledne »
Ahoooj  :)
U subaru je to kapitko jednodussi,diky konstrukci motoru,protoze ten lezi a teplo salajici od motoru nesnizuje efektivitu IC tolik jako u normalniho motoru,kde ti sala teplo od motoru a vyfukoveho potrubi. Pro normalni vykony jim to staci,ale pri dalsich upravach stejne davaji FMIC.
Premyslel jsem o vodnim IC k dosazeni co nejkratsiho vedeni,ale nakonec jsem se rozhodl pro klasickej chladic ve predu,protoze vodnik po urcite dobe,kdy se ohreje voda v systemu,prestane byt ucinny.
A ten typ co pouziva Subaru bych stejne nemel kam dat.
Ale diky tomu,ze budu tlacit do motoru s neupravenym kompresnim pomerem mi odpada problem s turbo dirou,takze  to pri seslapnuti pedalu nebude cekat na boost.
Ty jsi mel taky turbo ne? Jak jsi to mel reseny ty? Mel jsi podlozku pod hlavou?


No ale STI ma naporove sani na kapote rovnou na IC,Davovi by to bylo prd platny,nijak by ten vzduch neochladil ba naopak.....
Ale nechci byt chytrej.... :D
tak tak ;)

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #237 kdy: Únor 24, 2012, 19:02:44 odpoledne »
Pokud je to dotaz na Pavla, tak ten turbo neměl, měl Eatona na PGčku a FMIC.
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #238 kdy: Únor 24, 2012, 19:18:13 odpoledne »
Tak to jsem nevedel,ze foukal tak malej moturek. :D
Ja mel za to ,ze je  Paja VR6kar uz od narozeni.  ;)

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #239 kdy: Únor 24, 2012, 19:23:46 odpoledne »
Původní Géčko záhy nahradil M60kou snad... až pak tam vrazil Verku :)
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N