• Květen 11, 2024, 09:35:25 dopoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 199259 krát)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #135 kdy: Listopad 29, 2011, 12:08:08 odpoledne »
Klapku ovládáš lankem jak píšeš ne? Takže když máš pedál na podlaze = klapka je otevřená na full, ale motor vidí něco jinýho? Potom mě napadá nějakej trouble v mapě, ale to zase píšeš že lambda se jeví ok...
Mam lankem ovladanou klapku,ale pri plnem plynu v nizkych otackach se vzduch ''nehybe''. To je ale jenom moje teorie a vysvetleni proc je tak velky rozdil v grafech.
Tak mam,alespon co ladit. ;)
jo takhle si to myslel.. No na G60 je spínač pro plné zatížení podle úhlu klapky a když s tím pohneš, tak motor také reaguje jinak. Tak má myšlenka byla že ti ta klapka snímá podobně..
Mas na mysli tlak z gecka? U atmosfery mas jenom podtlakovy sensor,teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu motoru  a lambadu podle kterych se ridis.
Problem je take v tom,ze jsem nikdy tabulku(mapu) predstihu na R32 nevidel,takze nemam s cim porovnat.
Tak mozna kdyby se nekomu podarilo neco najit tak mi dejte vedet.
« Poslední změna: Listopad 29, 2011, 18:56:39 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #136 kdy: Listopad 29, 2011, 18:58:10 odpoledne »
Tady najdete vetsinu aut co tam byli take 720p videa. http://www.youtube.com/user/DeviantUK

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r8frWyCC9RY[/youtube]
« Poslední změna: Prosinec 18, 2011, 18:44:05 odpoledne od Alfoun »

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #137 kdy: Listopad 30, 2011, 22:48:03 odpoledne »
Zahada je vyresena. :)
Mel jsem spatne naprogramovany vystup na ovladani klapky ve variabilnim sani,ktera prepina mezi vykonovym stupnem a stupnem pro kroutici moment tzn.nizke otacky motoru.

Takze ,kdyz byl motor ve vysokych otackach a potreboval jsem power mode tak byla klapka v sani otocena pro kroutak  a pro kroutak(otacky motoru do 4tis.) zase prepnuto pro vykon.
Jelikoz jsem tak jezdil celou dobu tak budu muset preprogramovat celou palivovou mapu. ::)


Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #138 kdy: Prosinec 01, 2011, 06:28:52 dopoledne »
No vida a ted to bude litat jeste lip..... :)
Davide v cem se to dela? Normalne ve VAGU v grafu?

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #139 kdy: Prosinec 01, 2011, 07:55:51 dopoledne »
Tak to je dobře, že sme ti to pomohli vyřešit  ;D

Honzo, Dejv má standalone ECU, mám za to že DTA ne? Jestli se nepletu tak to má svůj vlastní soft....
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #140 kdy: Prosinec 01, 2011, 08:14:45 dopoledne »
no, takže už ani já nemusím komentovat svoji myšlenku...  :)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #141 kdy: Prosinec 01, 2011, 08:35:45 dopoledne »
Diky vsem za pomoc,dekuji ,dekuji, dekuji ;)
Jak pise Ondra Dta ma svuj software. Pokud je zajem tak je moznost si soft vyzkouset. Nainstalovat a spustit v offline modu,pak otevrit kterykoliv soubor a pak uz jenom prochazet jednotlive sekce.
http://www.dtafast.co.uk/Downloads/PC_Software/DTASwin%20V62.00%20PC%20Software%20for%20S%20Series.zip

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #142 kdy: Prosinec 11, 2011, 00:35:45 dopoledne »
Tak jsem dneska ladil. Silnice byla mokra a namrzla.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FXuNO2ITjaM[/youtube]
« Poslední změna: Prosinec 11, 2011, 00:38:57 dopoledne od Alfoun »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #143 kdy: Prosinec 11, 2011, 00:39:45 dopoledne »
vcelku čerstvé podle hodit...  ;D

Hele Davide, to uprostřed je otáčkoměr?  :)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #144 kdy: Prosinec 11, 2011, 00:41:18 dopoledne »
Hodiny jsou o hodinu napred ;D

Offline David

  • **
  • Příspěvků: 203
  • Karma: 3
  • Red Corro
    • R32
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #145 kdy: Prosinec 11, 2011, 08:38:13 dopoledne »
a že tam ty 2kila jsou vcelku co by dup   ;D

Tak jsem dneska ladil. Silnice byla mokra a namrzla.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FXuNO2ITjaM[/youtube]



... život je radost ... miluju život ... www.R32.cz

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #146 kdy: Prosinec 18, 2011, 17:56:40 odpoledne »
Takze jak asi uz vite,tak se pristi rok bude instalovat turbo.
Porad vymyslim jak udelat prestavbu co nejednodussim zpusobem(Low budget) , abych do motoru zbytecne nenarval prachy a zjistil,ze nebude stacit prevodovka,spojka atd.

Takze zatim to vypada,ze pro zacatek budem tlacit maximalne 5-7psi.
Se standardnim plastovym sanim,
Intercooler bude normalni vzduch vzduch(zjistil jsem,ze vodnik by asi pri delsi zatezi nestacil chladit)
Stock compresni pomer 10.9:1(zatim podlozku pod hlavu nedam,protoze bych musel udelat dalsi upravy,jako dat vetsi vstriky a zaroven se snizenim kompresniho pomeru se snizuje i efektivita,ztrati se hodne z kroutaku a musi se do motoru pumpovat vice paliva)
Cilem je zhruba 360 koni(300-310 na kolech) bez jakekoliv ztraty krouticiho momentu v nizkych otackach a snizeni turbo prodlevy,bez jakyhkoliv vetsich investici do palivove soustavy,nutnosti rozdelavat pulku motoru(davat spacer,ARP srouby ) a v nejhorsim pripade se vsechno da rychle vratit do puvodniho stavu.



Offline HudyG60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1201
  • Karma: 4
  • CORRADO G60
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #147 kdy: Prosinec 18, 2011, 18:06:13 odpoledne »
Normálně...bez citů...před tebou hluboce smekám... ???
Máš můj obdiv!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #148 kdy: Prosinec 18, 2011, 19:05:44 odpoledne »
je mi jasný, že si nechceš rozdrbat funkční motor bez možnosti návratu. Fajn je, že si vše můžeš pohlídat na noťasu a předejít zničení.
Tlak co tam chceš dát by mělo ještě zvládnout,ne?  Ale na palivu asi stejně raději budeš přidávat??

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #149 kdy: Prosinec 18, 2011, 19:28:05 odpoledne »
Normálně...bez citů...před tebou hluboce smekám... ???
Máš můj obdiv!
Napodobne :-*

je mi jasný, že si nechceš rozdrbat funkční motor bez možnosti návratu. Fajn je, že si vše můžeš pohlídat na noťasu a předejít zničení.
Tlak co tam chceš dát by mělo ještě zvládnout,ne?  Ale na palivu asi stejně raději budeš přidávat??
Teorie je takova,ze by mohli stavajici vstriky stacit,maximalne se pak zvysi tlak paliva,ktere v soucasne dobe jedou na  20% duty cycle pri plnem zatizeni.
Limit vstrikovacu je kolem 80-85% DC.
Ale jak to bude v praxi zatim nevim.