Takze jak asi uz vite,tak se pristi rok bude instalovat turbo.
Porad vymyslim jak udelat prestavbu co nejednodussim zpusobem(Low budget) , abych do motoru zbytecne nenarval prachy a zjistil,ze nebude stacit prevodovka,spojka atd.
Takze zatim to vypada,ze pro zacatek budem tlacit maximalne 5-7psi.
Se standardnim plastovym sanim,
Intercooler bude normalni vzduch vzduch(zjistil jsem,ze vodnik by asi pri delsi zatezi nestacil chladit)
Stock compresni pomer 10.9:1(zatim podlozku pod hlavu nedam,protoze bych musel udelat dalsi upravy,jako dat vetsi vstriky a zaroven se snizenim kompresniho pomeru se snizuje i efektivita,ztrati se hodne z kroutaku a musi se do motoru pumpovat vice paliva)
Cilem je zhruba 360 koni(300-310 na kolech) bez jakekoliv ztraty krouticiho momentu v nizkych otackach a snizeni turbo prodlevy,bez jakyhkoliv vetsich investici do palivove soustavy,nutnosti rozdelavat pulku motoru(davat spacer,ARP srouby ) a v nejhorsim pripade se vsechno da rychle vratit do puvodniho stavu.