• Květen 11, 2024, 23:53:00 odpoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 199310 krát)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #120 kdy: Listopad 27, 2011, 23:20:46 odpoledne »

Offline koubaG60

  • **
  • Příspěvků: 167
  • Karma: 4
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #121 kdy: Listopad 27, 2011, 23:49:03 odpoledne »
Ahoj,moc se ti to povedlo a je to opravdu libová pecka.Opravdu klobouk dolu

Offline HudyG60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1201
  • Karma: 4
  • CORRADO G60
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #122 kdy: Listopad 28, 2011, 00:04:49 dopoledne »
Tady je  ;D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uNNofx7vlbs[/youtube]
Tohle je fakt nádhera...krásně to máš poladěné...
A ten zvuk přímo famozní...úplný koncert pro uši :-*

Offline spilner

  • **
  • Příspěvků: 197
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #123 kdy: Listopad 28, 2011, 13:54:22 odpoledne »
Mě se líbí křidýlko-zvedne se jak dirigentova hůlka, protože pak začíná ten pravý koncert!  :-[

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #124 kdy: Listopad 28, 2011, 23:54:10 odpoledne »
Chvala vzdycky potesi. Dikes ;)
Ale musim poresit proc mam motor v rozmezi otacek 2000-3500 uplne death. Podle meho to bude spatnym predstihem a urcite to bude mit co delat s elektronickou klapkou,kterou ja bohuzel nemam.
Klapka by se mela v urcitych otackach pouze pootevrit i pri plnem seslapnuti pedalu. Jinak si to nedokazu vysvetlit. Mozna jste si nekdo vsimnul,ze pri prudke akceleraci a naslednem ubrani plynu je motor jaksi sviznejsi. A nebo take uz mozna blouznim :)
Pro porovnani krouticiho momentu(torque) kouknete na predchozi graf a na graf klasickeho R32 motoru s tovarni ridici jednotkou. A uvidite co mam na mysli. Bila krivka je kroutak.

Offline Mates

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 583
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #125 kdy: Listopad 29, 2011, 00:01:13 dopoledne »
alfe, možná chápu co myslíš ale při 280 koních je tohle celkem zanedbatelný kor když na to plánuješ turbínu.. každopádně dle videa, fotek a přihlížejících to byla slušná atrakce a závidim jim že sem u týhle podívaný nemohl bejt :'(
Corrado ve výstavbě

Scirocco MK 2 84" 1.8 16v PL, Kamei
Scirocco Mk 1 80"  1.6 eg 110PS, special
+ něco málo dalších MK 1 a 2
moto BMW K100RS

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #126 kdy: Listopad 29, 2011, 00:12:27 dopoledne »
Bohuzel jsem z tech co se v tom budou rejpat tak dlouho dokud nezjistej cim to je. ;D
Jeste tam byl Baworak M5 a ten tam na valcich palil gumy,nez si dozadu sedlo par vypasenejch maniku.
To byl zazitek ;D

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #127 kdy: Listopad 29, 2011, 06:20:23 dopoledne »
Davide predstihem to asi nebude,zlobilo by to uz pri jinych otackach atd...Vydel bych to na klapku,ta ti bude asi delat ten rozdil a nebo neco uz ted nestiha....
Ale jak pise Mates urcite je to tak zanedbatelny ze je to poznat az na grafu. :)

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #128 kdy: Listopad 29, 2011, 07:08:58 dopoledne »
A je to dejve poznat i na noze? že když to sešlápneš že se chvíli nic neděje a pozoroval jsi to už před odbržděnim, nebo až po změření a spatření křivky..?
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Offline David

  • **
  • Příspěvků: 203
  • Karma: 3
  • Red Corro
    • R32
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #129 kdy: Listopad 29, 2011, 08:44:05 dopoledne »
Bohuzel jsem z tech co se v tom budou rejpat tak dlouho dokud nezjistej cim to je. ;D
Jeste tam byl Baworak M5 a ten tam na valcich palil gumy,nez si dozadu sedlo par vypasenejch maniku.
To byl zazitek ;D

na to jsem koukal na tom videu   ;D



... život je radost ... miluju život ... www.R32.cz

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #130 kdy: Listopad 29, 2011, 08:54:18 dopoledne »
Vypada to tak ,ze je to kombinace jak jineho predstihu v danych otackach a  zatizeni motoru( ne celkove),jinak natoceny vacky a urcite i poloha otevreni klapky vuci zatizeni a otacek motoru. Vcera jsem auto kratce projel a pokud ve 2000tis. na 4 pridam s pedalem na podlaze tak motoru dlouho trva nez se dostane do optimalnich otacek pak uz je to ok.
Je to jako by se motor zahltil,ale lambda sonda mi ukazuje ,ze tam jde benzinu akorat.
Pokud se snazim drzet klapku jakoby polotevrenou,ale v plnem zatizeni ,coz vidim na laptopu tak se motor chova uplne jinak,vic tahne.
Tak to vypada,ze klapka udrzuje optimalni rychlost proudeni nasavaneho vzduchu.
Je to jako kdyz doma vetrate a mate uplne otevreny dvere tak pruvan tak necitite,ale pokud dvere mate pootevreny a budete u nich stat tak citite jak to fouka.
Pokud neco mate dlouhou dobu tak vam ani neprijde ,ze je neco v neporadku,myslite si,ze to tak ma byt.
 Proste to jede az od 4 tis.,ale jakmile jsem kroutak videl na grafu tak tam kde ma byt opravdu neni.
Vezmete si ,ze tenhle motor by mohl mit a nebo ma kroutak,pokud je chiplej, neco kolem 350 nm v nizkejch otackach .
To same ma napriklad dvoulitrovej turbo motor a ten pocit,kdy zacne turbo tlacit ja proste nemam a nikdy jsem nemel.
« Poslední změna: Listopad 29, 2011, 09:01:45 dopoledne od Alfoun »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #131 kdy: Listopad 29, 2011, 09:07:34 dopoledne »
a nejde třeba ladit spínaní plného zatížení... Nechtělo by to sepnutí poposunout o nějaký úhel jinam? Na G60 se to měnit dá a rozdíly jsou patrné.
Ten předstih bych taky asi zcela nezavrhoval.
« Poslední změna: Listopad 29, 2011, 09:13:43 dopoledne od Bárt »

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #132 kdy: Listopad 29, 2011, 09:16:28 dopoledne »
Klapku ovládáš lankem jak píšeš ne? Takže když máš pedál na podlaze = klapka je otevřená na full, ale motor vidí něco jinýho? Potom mě napadá nějakej trouble v mapě, ale to zase píšeš že lambda se jeví ok...
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #133 kdy: Listopad 29, 2011, 09:24:56 dopoledne »
a nejde třeba ladit spínaní plného zatížení... Nechtělo by to sepnutí poposunout o nějaký úhel jinam? Na G60 se to měnit dá a rozdíly jsou patrné.
Ten předstih bych taky asi zcela nezavrhoval.
Plnym zatizenim rozumej,kdyz mi podtlakovy snimac ukazuje ,ze je klapka dostatecne otevrena pro dosazeni stejneho tlaku v sani jako je tlak okolniho vzduchu. Treba ,kdyz je motor vypnuty. Pri zavrene klapce ,kdyz motor bezi,mas v sani podtlak a pri max.otevrene ti snimac ukazuje tlak okolniho vzduchu,ale v nizkych otackach pro dosazeni tohoto tlaku neni potreba mit klapku naplno otevrenou. Jestli mi rozumis co tim myslim. A tim padem se ,ale proudeni vzduchu v sani zvysuje.

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32 (2012 turbo projekt )
« Odpověď #134 kdy: Listopad 29, 2011, 09:34:27 dopoledne »
jo takhle si to myslel.. No na G60 je spínač pro plné zatížení podle úhlu klapky a když s tím pohneš, tak motor také reaguje jinak. Tak má myšlenka byla že ti ta klapka snímá podobně..