Vypada to tak ,ze je to kombinace jak jineho predstihu v danych otackach a zatizeni motoru( ne celkove),jinak natoceny vacky a urcite i poloha otevreni klapky vuci zatizeni a otacek motoru. Vcera jsem auto kratce projel a pokud ve 2000tis. na 4 pridam s pedalem na podlaze tak motoru dlouho trva nez se dostane do optimalnich otacek pak uz je to ok.
Je to jako by se motor zahltil,ale lambda sonda mi ukazuje ,ze tam jde benzinu akorat.
Pokud se snazim drzet klapku jakoby polotevrenou,ale v plnem zatizeni ,coz vidim na laptopu tak se motor chova uplne jinak,vic tahne.
Tak to vypada,ze klapka udrzuje optimalni rychlost proudeni nasavaneho vzduchu.
Je to jako kdyz doma vetrate a mate uplne otevreny dvere tak pruvan tak necitite,ale pokud dvere mate pootevreny a budete u nich stat tak citite jak to fouka.
Pokud neco mate dlouhou dobu tak vam ani neprijde ,ze je neco v neporadku,myslite si,ze to tak ma byt.
Proste to jede az od 4 tis.,ale jakmile jsem kroutak videl na grafu tak tam kde ma byt opravdu neni.
Vezmete si ,ze tenhle motor by mohl mit a nebo ma kroutak,pokud je chiplej, neco kolem 350 nm v nizkejch otackach .
To same ma napriklad dvoulitrovej turbo motor a ten pocit,kdy zacne turbo tlacit ja proste nemam a nikdy jsem nemel.