• Květen 11, 2024, 21:52:26 odpoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 199304 krát)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #840 kdy: Květen 05, 2013, 23:01:44 odpoledne »
Jeste bych tam nejakou barvicku pridal. At je to barevnejsi. :) Joke...

Dneska jsem zvysoval tlak na 1bar a vylitla mi hadice. Krve by se nedorezal. scare3
Sani funguje perfektne,protoze to chce vic a vic benzinu....
Prevodovka- na 5tku pri 2000tis jedu 102km/h... 1-2-3 jedou pocitove stejne jako vr6,ale na 4 uz je velky skok v otackach...
Ale to mi moc nevadi,protoze to i na petku taha jak bejk. :-D

Offline nemitom

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 247
  • Karma: 3
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #841 kdy: Květen 06, 2013, 08:35:29 dopoledne »
kam az se chystas s tlakem?? Pri 1baru uz to bume docela jet :)

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #842 kdy: Květen 06, 2013, 09:01:07 dopoledne »
Hmm, slušný :)
voe, musíš dávat na hadice spony  :-D :-D
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #843 kdy: Květen 06, 2013, 11:08:34 dopoledne »
Na dvojku palim gumy, na trojku se peru s volantem. Jednicku pouzivam jenom k rozjezdu. Takze zustanu na 1baru... :)
Nechapu jak s tim jezdi ti co maji  na predku 700ps a vic. ???

Offline Peoples

  • **
  • Příspěvků: 181
  • Karma: 2
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #844 kdy: Květen 06, 2013, 13:23:01 odpoledne »
Na dvojku palim gumy, na trojku se peru s volantem. Jednicku pouzivam jenom k rozjezdu. Takze zustanu na 1baru... :)
Nechapu jak s tim jezdi ti co maji  na predku 700ps a vic. ???
Jak asi, na káře :D
Hello, my name is Daniel, and i am Corrado-addicted. "Hi Daniel"

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #845 kdy: Květen 10, 2013, 20:17:25 odpoledne »
Snazim se z toho neco vykouzlit. Tak zatim takhe.

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #846 kdy: Květen 10, 2013, 20:23:34 odpoledne »
Jeste bych to trochu vybral uprostred....

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #847 kdy: Květen 10, 2013, 20:34:39 odpoledne »
Vic zaoblit?

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #848 kdy: Květen 10, 2013, 20:50:44 odpoledne »
No nepatrne...

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #849 kdy: Květen 13, 2013, 21:28:38 odpoledne »
Tak po peclivem zkoumani datalogu jsem zjistil ze uz pri 0.8barech mi nestaci vstriky(550cc),ktere byly vybrany pro maximalni vykon 450ps... mad
Zatim jedu origo palivove cerpadlo s regulatorem tlaku 3.5bar....
Takze to vypada,ze budu jeste upgradovat palivovy system predtim nez pojedu domu..

Vyber z datalogu,ktery je po desetinach vteriny a maximum 80% injectoru je uz pri 5600ot/min.

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #850 kdy: Květen 13, 2013, 22:29:54 odpoledne »
 :o :o
No, tak to je podpásovka...
Hele a nechceš se v tom vrtat radši až se vrátíš?  :-D
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #851 kdy: Květen 13, 2013, 23:10:41 odpoledne »
Uz jsem nakoupil material (Aeromotive pumpu a regulator) a cekat se mi nechce... :)
Budu menit pumpu v nadrzi. Takze mam zas o vikendu co delat...

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #852 kdy: Květen 14, 2013, 13:25:53 odpoledne »
Snazim se z toho neco vykouzlit. Tak zatim takhe.
Proc to tam davas Dave? Vzdyt to ztratis :D
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #853 kdy: Květen 14, 2013, 13:27:28 odpoledne »
Tak po peclivem zkoumani datalogu jsem zjistil ze uz pri 0.8barech mi nestaci vstriky(550cc),ktere byly vybrany pro maximalni vykon 450ps... mad
Zatim jedu origo palivove cerpadlo s regulatorem tlaku 3.5bar....
Takze to vypada,ze budu jeste upgradovat palivovy system predtim nez pojedu domu..

Vyber z datalogu,ktery je po desetinach vteriny a maximum 80% injectoru je uz pri 5600ot/min.
Pri 6500 uz jsou porad otevreny :)
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #854 kdy: Květen 14, 2013, 14:56:26 odpoledne »
Ahoj Frantiku. :-D
Tentokrat se s maskou pojistim,ale nevim jak to vsechno stihnu dotahnout do konce,protoze musim na aute udelat veci ,ktery porad odkladam. Kdyztak prijedu s nedotunenym autem. :-D


Par mesicu  co jsem jezdil s tim zkracenym sanim , v domeni,ze mam vse naladeno,si rikam,ze se kouknu na nastaveni klapky a svete div se,otvirala se jenom na 60%.... >:( Takze vstriky se stavajicim palivovym systemem  a plnem otevreni klapky nestihaji ani pri 0.6bar.
Zkracene sani dela hodne. Predtim jsem s dlouhym jezdil i na 1bar a vstriky stacily bohate,ale zas to nemelo vykon,no. A vo tom to je,ze? :)

Pri standardnim regulatoru tlaku paliva a tlakem 3.5bar je na liste pri 1baru jenom 2.5bar. Pri boostu se musi zvysit take tlak paliva,ale to se musi pouzit regulator 1:1,ktery zvysuje tlak v zavislosti tlaku vzduchu v sani.

Tzn. pri tlaku paliva 4bar a boostu 1bar mi regulator zvedne tlak na 5bar....


Clovek se porad neco uci a proto me to bavi... :)