Ahoj Frantiku.
Tentokrat se s maskou pojistim,ale nevim jak to vsechno stihnu dotahnout do konce,protoze musim na aute udelat veci ,ktery porad odkladam. Kdyztak prijedu s nedotunenym autem.
Par mesicu co jsem jezdil s tim zkracenym sanim , v domeni,ze mam vse naladeno,si rikam,ze se kouknu na nastaveni klapky a svete div se,otvirala se jenom na 60%....
Takze vstriky se stavajicim palivovym systemem a plnem otevreni klapky nestihaji ani pri 0.6bar.
Zkracene sani dela hodne. Predtim jsem s dlouhym jezdil i na 1bar a vstriky stacily bohate,ale zas to nemelo vykon,no. A vo tom to je,ze?
Pri standardnim regulatoru tlaku paliva a tlakem 3.5bar je na liste pri 1baru jenom 2.5bar. Pri boostu se musi zvysit take tlak paliva,ale to se musi pouzit regulator 1:1,ktery zvysuje tlak v zavislosti tlaku vzduchu v sani.
Tzn. pri tlaku paliva 4bar a boostu 1bar mi regulator zvedne tlak na 5bar....
Clovek se porad neco uci a proto me to bavi...