• Květen 11, 2024, 09:42:03 dopoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 199261 krát)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #705 kdy: Listopad 03, 2012, 00:22:17 dopoledne »
Tak jsem dneska fiknul sani. Neni divu ,ze mi to nad 5.5tis poradne nejelo. :(  Vetve jsou prakticky o polovinu mensi nez kanaly v hlave.

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #706 kdy: Listopad 03, 2012, 08:45:10 dopoledne »
mě to příjde rozměrově (cm2) stejné.. větvě jsou obdélník a na přírubě je to větší čtverec. Nebo to tak jen vypadá na fotce?

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #707 kdy: Listopad 03, 2012, 10:35:34 dopoledne »
Tak o polovinu mensi nejsou,to jsem trosku prehnal,ale rozmery vetve 3.5cmx2.4cm a kanal ma 3.7cmx3.7cm.  Zatim si upravim tohle plastovy sani a uvidim jak to pojede.

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #708 kdy: Listopad 05, 2012, 11:26:47 dopoledne »
Tak o polovinu mensi nejsou,to jsem trosku prehnal,ale rozmery vetve 3.5cmx2.4cm a kanal ma 3.7cmx3.7cm.  Zatim si upravim tohle plastovy sani a uvidim jak to pojede.
Dave, nejsem si jistej, jestli to v atmosferickem rezimu nemelo sve opodstatneni. Na podobnym systemu funguji i tlakove PA systemy pro ozvuceni treba koncertu. V urcite casti tlakoveho (zvukovodneho) traktu basovych beden, je pruchod zuzeny, kde dojde ke zvyseni tlaku (pri pruchodu uzsim mistem) a po te urychleni (zvyseni tlaku pred ozvucnici) proudiciho vzduchu v Tvem pripade do valce.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #709 kdy: Listopad 10, 2012, 13:40:11 odpoledne »
Variabilni delka saciho traktu funguje asi na jinem principu nez reprobedny.
U motoru se vyuziva rozdilnych tlaku v sani a spalovacim prostoru pri zavirani sacich ventilu. Jak vime tak se zvuk siri porad stejnou rychlosti,proto se spis vyuziva umisteni odrazovych ploch v ruznych vzdalenostech od ventilu k lepsimu plneni valcu,nez zuzenim saciho traktu.
Kdo chce ten muze studovat  :) http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5769045-Variable-Resonance-Intake-Manifold-The-principles-behind-the-design.


 

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #710 kdy: Listopad 10, 2012, 22:11:34 odpoledne »
tak to je hustý..  :i_am_so_happy:

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #711 kdy: Listopad 11, 2012, 09:38:15 dopoledne »
 good Tohle uz je jina liga...... hi pane

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #712 kdy: Listopad 12, 2012, 09:34:42 dopoledne »
Variabilni delka saciho traktu funguje asi na jinem principu nez reprobedny.
U motoru se vyuziva rozdilnych tlaku v sani a spalovacim prostoru pri zavirani sacich ventilu. Jak vime tak se zvuk siri porad stejnou rychlosti,proto se spis vyuziva umisteni odrazovych ploch v ruznych vzdalenostech od ventilu k lepsimu plneni valcu,nez zuzenim saciho traktu.
Kdo chce ten muze studovat  :) http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5769045-Variable-Resonance-Intake-Manifold-The-principles-behind-the-design.
Dave vim jak funguje rezonancni potrubi a jak je zavisla jeho delka (vzdalenost mezi klapkou a ventilama) na vykonu v urcitem otackovem spektru (cim delsi, tim je ucinnejsi v nizsich otackach). Spis jsem spekuloval nad tim, jestli nepouzili i stejnej princip zvyseni tlaku v sacim potrubi, kterej se uplatnuje v tlakovych PA systemech. Mozna kdyz si zjistil ze ma potrubi v nekterych mistech uzsi prurez, tak i tak odpovidal prurezu u saciho ventilu. Coz je plocha povrchu valce. (Pi * polomer ventilu2)*zdvih ventilu
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #713 kdy: Listopad 12, 2012, 09:47:08 dopoledne »
já jen netušil, že to má ta R32 tak řešené s tím přepouštěním. Délka sání atd, to je jasné, ale až takhle..  :)

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #714 kdy: Listopad 12, 2012, 11:00:09 dopoledne »
já jen netušil, že to má ta R32 tak řešené s tím přepouštěním. Délka sání atd, to je jasné, ale až takhle..  :)
Mely to uz i 2.8 - 24v v G4
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #715 kdy: Listopad 12, 2012, 12:17:53 odpoledne »
Jenom je skoda,ze si tohle sani nerozumi s preplnovanim. Kolem 3tis.to tam cpe hafo vzduchu,ale pak to s otackama postupne uvada. Kdyz prepnu ventil pro Power mode na sani tak je to jeste horsi. Kratky sani uz je zbastleny,jenom dodelat potrubi. :)

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #716 kdy: Listopad 12, 2012, 13:32:55 odpoledne »
Jenom je skoda,ze si tohle sani nerozumi s preplnovanim. Kolem 3tis.to tam cpe hafo vzduchu,ale pak to s otackama postupne uvada. Kdyz prepnu ventil pro Power mode na sani tak je to jeste horsi. Kratky sani uz je zbastleny,jenom dodelat potrubi. :)
Parada, bude to rychta. Tesim se....
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #717 kdy: Leden 03, 2013, 14:57:15 odpoledne »
Tak to tady trosku ozivim,ale jenom spatnymi zpravami. ireful
Za prve, par mesicu svitila Abs kontrolka,tak jsem rozebral ''pulku auta'' abych se dostal na ABS relatka a pojistky,nakonec jsem je nasel za pristrojovkou. ???
Vse bylo ok ,tak jsem jako posledni vyndal ABS ridici jednotku,ktera byla plna vody. Jak se tam dostala je mi zatim zahadou. Nasel jsem jednu v USA.
Dalsim problemem je hlucnej retez nebo neco kolem te casti,kde je a ozyva se spis ze spodni casti. Na netu jsem nasel,ze je to celkem bezna zavada. ireful
Nastesti budu delat spojku,tak vytahnu motor s prevodovkou.
Ale i tak, v dnesni dobe je vsechno na figu borovu.
Sorry,musel jsem si postezovat :)

Offline Honza G60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 2160
  • Karma: 5
  • VW Motorsport
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #718 kdy: Leden 03, 2013, 15:11:25 odpoledne »
Jednu rid jednotku mam doma,ale pochybuju ze je to ta co potrebujes. ;)

Schneider motors-autoservis a sportovni upravy vozu VW,Audi,Seat,Skoda-774922468
http://tuning.zvyk.com/?k=0

http://delenakola.cz/

Offline kashty

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 837
  • Karma: 11
  • G60 kompressor
    • Czech&Slovak Scirocco Community
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #719 kdy: Leden 03, 2013, 15:39:28 odpoledne »
S ABS jsem měl podobnej problém, voda tam nebyla, ale stopy po ní a značná oxidace ano. Dle mého názoru se tam dostala vyrezlým rámem čelního skla z A sloupku...
corrado driving every day, full option in progress