• Květen 11, 2024, 16:57:38 odpoledne

Autor Téma: Re:Corrado .:R32T  (Přečteno 199288 krát)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #495 kdy: Květen 14, 2012, 19:57:19 odpoledne »
Davide, jak máte na verče uložení?

Protože jsem myslel, že máte jiné jen to zadní u spolujezdce....  ???

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #496 kdy: Květen 14, 2012, 21:44:45 odpoledne »
my to mame takto http://tiny.cc/e2cbew
Na cenu nekoukej,ja to koupil za mene v jine aukci.

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #497 kdy: Květen 14, 2012, 21:59:32 odpoledne »
Kdy plánuješ dorazit? Vim že to budeš mít našlápnutý, ale svýzt bys mě okolo žateckýho letiště mohl ne? :) :)
Koukam,ze na to jdes od lesa. :-D Mas message

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #498 kdy: Květen 14, 2012, 22:14:52 odpoledne »
máte to jednodušší.  :)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #499 kdy: Květen 16, 2012, 23:15:41 odpoledne »
Tak mam spatne zpravy,kolegacci. Na svicce u prvniho valce chybi cast vnejsi elektrody. Neni upalena,proste jakoby urazena. Tzn,ze mam na prvnim valci detonace. Proc? To zatim nevim. Bude se endoskopem kontrolovat vnitrek spalovaciho prostoru,jestli se nenatavil pist a nebo hlava. Ostatni svice jsou v poradku a krasne vypaleny.
Motor jsem nevytacel,tak maximalne do 4.5tis. otacek. Motor mi zacal cukat,tak jsem to pripisoval spatnemu snimaci tlaku.
Proste typicky problemy. Pokud se mi nebude neco pozdavat,tak pujde vse zpatky tak jak to bylo. :(

Fotku jsem zamerne nezmensoval.
« Poslední změna: Květen 16, 2012, 23:47:19 odpoledne od Alfoun »

Offline Mates

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 583
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #500 kdy: Květen 17, 2012, 00:37:17 dopoledne »
je to blbý.. ale kua proč by to mělo dělat zrovna na jednom válci a na zbytku ne ??? není možný že ta svíčka byla prostě už načatá? protože jestli by bylo něco špatně tak by se to projevilo i okolo ne? vstřiky sou všechny předpokládám dobrý, jinak bys to asi ani nedělal
Corrado ve výstavbě

Scirocco MK 2 84" 1.8 16v PL, Kamei
Scirocco Mk 1 80"  1.6 eg 110PS, special
+ něco málo dalších MK 1 a 2
moto BMW K100RS

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #501 kdy: Květen 17, 2012, 07:19:43 dopoledne »
a kakra.. teď jde o to,jestli tam ten kousek neudělal nějaké neštěstí. To se tam seknout nebo vletět do T.....  ::)

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #502 kdy: Květen 17, 2012, 09:08:09 dopoledne »
Muze to byt kombinace toho,ze jsem ze zacatku,nez jsem vse namapoval,jezdil kratku dobu na ochuzenou smes a kabel pro prvni valec je nejkratsi,tzn.svickou prochazi vice energie.

Vstriky nemam jak zkontrolovat,ale nikdy jsem se smesi problemy nemel a vsechny vyfukove kanaly meli stejnou barvu,nez jsem to dal do kupy. Proto jsem nic neresil.

Kouknem na ten valec,daji se o stupen studenejsi svicky,zmeri se komprese a uvidim co dal. ???

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #503 kdy: Květen 18, 2012, 12:12:17 odpoledne »
Zahada je odhalena,ale musim sundat hlavu. Coz se mi vubec nehodi.
Zjistil jsem,ze jeden vyfukovy ventil na 1. netesni. Na valci jsem nameril nizsi kompresi nez u ostatnich a nova svicka je vic vyhrata nez ostatni svice a to jsem najel 10km v nizkych otackach.
Smes se prakticky pri kompresi vytlacuje pres netesnici ventil a tim padem je smes ochuzena a ma tendenci detonovat pred samotnym zapalem jiskrou.
Pist i hlava vypadaji v poradku. Akorat pist je na vyfukove strane vic vypalenejsi nez ostatni. Drazky na valci nejsou,takze ten kousek ze svicky nekde zmizel.

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #504 kdy: Květen 18, 2012, 14:24:42 odpoledne »
Dave, to se mi nechce zdat. Detonace prave vznikaji pri vysoke kompresi, kdyby Ti utikal tlak pod ventilem, nemyslim si ze by to detonovalo. Navic proc ten ventil netesni, vzdyt ten motor ma sotva 50t. Me spis pripada ze se zbytek toho kontaktu ze svicky privrel pod ventil a pist ho mohl prituknout a ohnout ho. A myslis ze diky detonaci, by uletelo kus tvrdeho zeleza a porcelan kolem stredove elektrody by to vydrzel? Ja bych to mozna videl na kazovou svicku. To ze je pak ocouzena, to uz se ocoudi pri par otackach, kdyz palila blbe.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #505 kdy: Květen 18, 2012, 14:43:20 odpoledne »
Momentalne resim to,ze na tom valci mam nizkou kompresi a na tom samem mam detonace pri boostu a na tom samem mi ulitl kus elektrody.  Kdyz se na ten porcelan podivas tak to do nej dobre mlatilo. A na hlave a pistu nic videt neni,ze by ten kousek lital ve spalovaku.
Nejcastejsi pricina ulomeneho casti kostry jsou detonace.
Pokud mas hodne chudou smes tak ti bude detonovat,zapali se sama,driv nez by mela.
Ze zacatku to bylo ok,ale postupem casu,kdyz se motor zahral a byl v boostu tak zacal cukat. Studeny motor jel krasne.
Jedina druha moznost je spatny vstrik,ale to si nemyslim.
Kazdopadne hlava dolu a vstriky se nechaji vycistit a otestovat.

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #506 kdy: Květen 18, 2012, 14:46:04 odpoledne »
Momentalne resim to,ze na tom valci mam nizkou kompresi a na tom samem mam detonace pri boostu a na tom samem mi ulitl kus elektrody.  Kdyz se na ten porcelan podivas tak to do nej dobre mlatilo. A na hlave a pistu nic videt neni,ze by ten kousek lital ve spalovaku.
Nejcastejsi pricina ulomeneho casti kostry jsou detonace.
Pokud mas hodne chudou smes tak ti bude detonovat,zapali se sama,driv nez by mela.
Ze zacatku to bylo ok,ale postupem casu,kdyz se motor zahral a byl v boostu tak zacal cukat. Studeny motor jel krasne.
Jedina druha moznost je spatny vstrik,ale to si nemyslim.
Kazdopadne hlava dolu a vstriky se nechaji vycistit a otestovat.
Tim nic nezkazis. A muzes tam rovnou soupnout podlozku.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #507 kdy: Květen 18, 2012, 14:52:54 odpoledne »
Podlozku zatim ne. Abych z motoru dostal ty same kone,tak do valce budu muset dodat take vice paliva. ::)
A kroutak pri vyssim boostu bude crazy. scare3
Uz ted to s autem pri 0.3b pekne cvicilo.

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #508 kdy: Květen 18, 2012, 15:18:26 odpoledne »
Podlozku zatim ne. Abych z motoru dostal ty same kone,tak do valce budu muset dodat take vice paliva. ::)
A kroutak pri vyssim boostu bude crazy. scare3
Uz ted to s autem pri 0.3b pekne cvicilo.
Tak jestli chces zustat u 0.3, tak si dal zbytecne velkyho a tezkopadnyho hlemyzde.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:Corrado .:R32T
« Odpověď #509 kdy: Květen 18, 2012, 18:23:11 odpoledne »
Dave z povzdálí sleduju a držim palec  ;)
Myslím si, že 0,3b je jen odrazovej můstek, že jo?  :)
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N