• Květen 18, 2024, 18:38:53 odpoledne

Autor Téma: POKEC  (Přečteno 372702 krát)

Offline doktor

  • ***
  • Příspěvků: 260
  • Karma: 3
Re:POKEC
« Odpověď #945 kdy: Leden 30, 2012, 18:00:41 odpoledne »
Stačí 1-2km s plným plynem a je po.. pokud to máš teda něco špatně.
Kape vstřik
špatné svíčky
špatné čidlo nebo upadne drát
nebo spínač...

Proto doporučuju místo budíků tlaku kompresoru, které vás tak baví, nudný budík teploty výfukových plynů...

Auto prostě jede pořád dál, ikdyž to takhle odkápne. Výkon začne vadnout. Až když zastavíš a běží to na volnoběh, tak je to hned jasné. Pokud teda nejedeš jak já před 10lety po dálnici full gas dokud jsem neviděl bílo z výfuku a po zastavení se to neotočilo ani na startér.  ;)
Můžu použít na to čidlo jednu z těch dvou záslepek na svodech nebo musí být někde jinde a jaká je ideální teplota výfukových plynů a kdy už se ženu do průseru  ;)
« Poslední změna: Leden 30, 2012, 18:05:55 odpoledne od Bárt »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:POKEC
« Odpověď #946 kdy: Leden 30, 2012, 18:07:26 odpoledne »
většinou začínají hořet od prvního. Použil bych ale tu spodní ať máš raději info od všech.

Offline doktor

  • ***
  • Příspěvků: 260
  • Karma: 3
Re:POKEC
« Odpověď #947 kdy: Leden 30, 2012, 18:10:06 odpoledne »
A co ta teplota tu náhodou nevíš  ;)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:POKEC
« Odpověď #948 kdy: Leden 30, 2012, 18:22:43 odpoledne »
můj odhat je 800-900°C

Optimální teplota je kolem 650°C

Jelikož teplota při kompresi je cca400°C a při výfuku dosahuje i 2500°C takže pokud se neschladí opět směsí, tak jde do háje

To by nám mohl upřesnit Alfoun
« Poslední změna: Leden 31, 2012, 19:45:56 odpoledne od Bárt »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:POKEC
« Odpověď #949 kdy: Leden 30, 2012, 21:51:00 odpoledne »
....a ještě se nám v práci podařilo VAGem načíst moje corro,tak jsem měl radost, třema různejma předchozíma diagnostikama to nešlo, tak jsem byl překvapenej, že to klaplo.

Tak si to necháš pro sebe??   ;) 

Offline kashty

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 837
  • Karma: 11
  • G60 kompressor
    • Czech&Slovak Scirocco Community
Re:POKEC
« Odpověď #950 kdy: Leden 30, 2012, 21:56:56 odpoledne »
Sry za OT mezi diskuzí o propálenejch pístech, ale musím se podělit o svou novou radost  :) Hurá....podařilo se mi dát do kupy ABS a funguje...hurá :) ,teď ještě aby napadlo aspoň trochu sněhu nebo namrzlo a vyzkoušet ještě EDS, ale to by snad mělo fakčit taky.
Odzkoušel jsem to na "posypovém písečku" a byl jsem překvapenej, jak dobře tenhle starší systém ABS funguje dobře. Stál jsem na fleku téměř hnedka.
corrado driving every day, full option in progress

Alfoun

  • Host
Re:POKEC
« Odpověď #951 kdy: Leden 30, 2012, 23:00:27 odpoledne »
můj odhat je 800-900°C

Optimální teplota je kolem 650°C

Jelikož teplota při kompresi je cca400°C a při výfuku dosahuje i 2500°C takže pokud se neschladí opět směsí, tak jde do háje

To by nám mohl upřesnit Alfoun
Vetsinou se pri normalnim spalovaci pohybuje teplota kolem 1000°C(pri explozi). Teplota vyfukovych plynu by nemela presahnout 900°C. Idealni jsou teploty 650-750°C.
Duvodu proc se propali pist je vic. Muze se treba i zvysovat komprese diky usazovani karbonu na vrsku pistu, z nakeho duvodu se snizi tlak paliva v systemu, ostre vystupky na pistu,ktery zapricinuje detonaci,spatny stupen svicek(teple svicky),cidlo klepani,spatna vodni pumpa,restrikce v obehu vody,pricpany radiator,spatny termostat.spatny benzin. atd.
« Poslední změna: Leden 31, 2012, 19:45:46 odpoledne od Bárt »

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:POKEC
« Odpověď #952 kdy: Leden 31, 2012, 08:27:52 dopoledne »
Jsem rád, že jsem se zase tak moc nemýlil..  ;)

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:POKEC
« Odpověď #953 kdy: Leden 31, 2012, 09:52:37 dopoledne »
Sedivak
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline šedivák

  • Administrátor
  • *****
  • Příspěvků: 2011
  • Karma: 14
  • VR6
Re:POKEC
« Odpověď #954 kdy: Leden 31, 2012, 10:10:31 dopoledne »
 :) :) :)
A to mi ještě lidi v práci řikaj Sedmák nezávisle na tomhle  ;D ;D
Ale už to neplatí  ;)
1994 VW Corrado 2.9VR6 *IN PROGRESS*
1998 VW Passat 3B AFN T4CTIC4L W4G3N

Offline kashty

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 837
  • Karma: 11
  • G60 kompressor
    • Czech&Slovak Scirocco Community
Re:POKEC
« Odpověď #955 kdy: Leden 31, 2012, 12:06:09 odpoledne »
a to jako tuhle info jen tak přejdeš,JO. Koukej se rozepsat čím a jak jste tu potvůrku načetli.
Moje Corro prý taky šlo načíst, ale už pán něvěděl kde to dělali.
Načetli jsme to přístrojem VAG1552
corrado driving every day, full option in progress

Alfoun

  • Host
Re:POKEC
« Odpověď #956 kdy: Leden 31, 2012, 14:28:33 odpoledne »

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:POKEC
« Odpověď #957 kdy: Leden 31, 2012, 17:27:38 odpoledne »
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline HudyG60

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1201
  • Karma: 4
  • CORRADO G60
Re:POKEC
« Odpověď #958 kdy: Leden 31, 2012, 17:43:54 odpoledne »
Čoveče...TY jsi ukecanej jako ta moje mladá na tom jejich fejsbůůůůku... ;D
Ne...nic ve zlim šedivče...jen si musím taky rejpnout...když je příležitost... :)

Offline doktor

  • ***
  • Příspěvků: 260
  • Karma: 3
Re:POKEC
« Odpověď #959 kdy: Leden 31, 2012, 19:44:15 odpoledne »
můj odhat je 800-900°C

Optimální teplota je kolem 650°C

Jelikož teplota při kompresi je cca400°C a při výfuku dosahuje i 2500°C takže pokud se neschladí opět směsí, tak jde do háje

To by nám mohl upřesnit Alfoun
Vetsinou se pri normalnim spalovaci pohybuje teplota kolem 1000°C(pri explozi). Teplota vyfukovych plynu by nemela presahnout 900°C. Idealni jsou teploty 650-750°C.
Duvodu proc se propali pist je vic. Muze se treba i zvysovat komprese diky usazovani karbonu na vrsku pistu, z nakeho duvodu se snizi tlak paliva v systemu, ostre vystupky na pistu,ktery zapricinuje detonaci,spatny stupen svicek(teple svicky),cidlo klepani,spatna vodni pumpa,restrikce v obehu vody,pricpany radiator,spatny termostat.spatny benzin. atd.
Díky za vyčerpávající odpověď  :)
« Poslední změna: Leden 31, 2012, 19:45:33 odpoledne od Bárt »