Tak Paja zrejme myslel pro lepsi odvadeni tepla z motoroveho prostoru. Ale souhlas s Ondrou. Nema cenu rezat do kapoty,protoze mam vyzkouseno,ze pri jizde kolem 80km/h se vzduch odvadi z motoroveho prostoru bez zvysenych teplot. Prakticky je v motorovem prostoru teplota okolniho vzduchu.
Kolem 60km/h se zacina projevovat spatna cirkulace postupnym zvysovanim teploty nasavaneho vzduchu(pres IC neproudi dostatek vzduchu) ,oleje a chladici kapaliny.
To same i s teplotou od turba,ktere zacina pri nizsich rychlostech zahrivat zadni stenu. Mereno z duvodu ujisteni,ze mi neco nechytne,protoze mam turbo nahore
Jakmile otevres kapotu nahore,tak narusis proudeni mezi predni casti motoru,kde je vysoky tlak a zadni casti kde je nizky tlak v miste kde zacina tunel a kudy vede vyfuk. Pokud ji otevres moc a na spatnem miste tak ztratis spravnou cirkulaci vzduchu pres IC a chladic. Pak uz ti pri pomale jizde nepomuze ani to ,ze nechas bezet ventilatory.
Ja jeste planuji,ze na spodni cast pod motorem namontim kryt. Timpadem zvysim efektivitu odvadeni tepla z motoroveho prostoru.