Kdo by to byl řekl, že se to v tý garáži nepostavilo samo
Nicméně úpravou zákona o převodech aut se vláda nevědomky rozhodla donutit mě, hodit to na podval, dojet na evidenčku a když to bylo takhle vytažený, hodilo se to rovnou ke kolegovi na dílnu...
Takže broušení a ošetřování podlahy, kontrola kabeláže kabílek po kabílku, přemotání aby se v tom vyznal i člověk český a ne jen Helmut co to před 20ti roky házel do auta
Dokoupení VRšvestkovích homo kloubů, zalisování tvrdých silentbloků do nalakovaných ramen (
) a doskládání přední nápravy...
Pak už budu zase prudit Bárta u kterého mám G tvořič výkonu po úpravě většího výtlaku a po velkém repasu...
Dnes mi bylo velmi líto (slušně řečeno) 11ky kterou jsem odevzdal, za pár písmenek do techničáku...