Repasi G-laderu jsem po zvazovani
kde, co, jak a za kolik sveril typkovi z Nemecka, kterej ma firmicku kousek za hranicema.
On se prakticky repasemi G-laderu zivy. Dnes uz podstatne rozsiril sve portfolio. Do dnes jsme v kontaktu. Od nej jsem se o G-laderu dost dozvedel a naucil.
www.dubracers.deResili jsme otazku, ze i pres skody na G-laderu kompresor vesmes podle palubaku tlacil pomerne slusne hodnoty...
Kdyz jsem mu kompresor dovezl, tak prvnim zjisteni byla mensi remenice 70mm (me to tedy nenapdlo merit...).
Rekl jsem mu, ze v aute je take namontovany velky mezichladic stlacenyho vzduchu...
Poradil mi, at se zkusim podivat do ridici jednotky, jestli tam neni instalovanej CHIP.
A byl... konkretne od WENDLAND Motorsport (viz priloha). Tahle tunerska firma funguje dodnes...
http://www.wendland-tuning.deVypada to, ze tahle firma provadela take upravu vyfukoveho potrubi a instalovala spickovej koncovej tlumic od nemecke firmy Hartmann Motorsport, ktera podle me dela nejlepsi vejfucky pro Corrado -
http://www.hartmann-motorsport.de.
Jejich produkty se daji poridit predevsim tady...
http://www.arz-tuning.deOdhadl, ze by moje Corrado s touto upravou mohlo mit neco mezi 190-200 PS. Na brzde jsem teda nebyl, ale jak udelam spojku, tak zajedu nekam si to nechat zmerit....
.