CORRADO CLUB - CZECH REPUBLIC
Technická sekce => Projekty => Téma založeno: Tom Říjen 29, 2012, 17:56:11 odpoledne
-
Ahoj , představuji zde svoje VW Corrado G60 r.v. 5/1990.
Koupil jsem ho 30. 1. 2009 v Brně.
Červená barva a šedý interiér.
Výbava : El. okna + zrcátka, klima, tempomat, centrál na DO, El. naklápění světel, radio na CD + zesilovač , 8x repro a BASSová tuba.
Úpravy a tuzing : Alu kola Borbet C 7,5x16 ET 35 + Pneu 205/40 R16
Nába + volant Victor 28 cm , pedály a řadička.
Vrtané + drážkové kotouče Brembo.
Univerzální koncový tlumič výfuku.
Nechutnej nasávač na kapotě a tuna nemožných nálepek.
Druhý den po koupi , sem vyměnil kola z mé Hondy CRX.
Jednalo se o Borbet T 9x16 ET 15 a pneu Marangoni Zeta Linea 215/40 R16
-
Koncem léta 2009 jsem celé auto odstrojil a nechal nalakovat.
Volba padla na černou preleť z VW Passat 2009.
-
Kola Borbet T se mi zanedlouho zdály moc obyčejné, tak jsem pořídil kola nová.
Jsou to známá kola MAM 8 se vzhledem Audi A8 o rozměru 7,5x17 Et 35 pod která sem dal 5mm podložky.
Po nasazení těchto kol bylo Corrado až příliš vysoké, proto přišel na řadu výškově stavitelný podvozek JOM, který připlácnul auto o 7 cm k asfaltu.
-
V září 2011 jsem pořídil jedno Corrado G60 1989 na ND.
Z něj jsem použil do svého celej černej interiér ,sedačky, palubku, obložení a zadní plato bez dír od repráků.
RS sání , RS výtlak z GII G60 VW Mororsport + Samco redukci, svíčky Bosch WR6DP0 a původní VDO ukazatele tlaku oleje a voltmetr.
-
V listopadu 2011 jsem se dočetl, že Thorsten Rohne ( Tyler ) má k prodeji Francouzká světla.
Po E-mailové dohodě mi po týdnu došel očekávaný balík.
Thorstenovo Corrado VR6, pro ty co ho neznají.
-
V březnu 2012 jsem koupil na E-bay nové nerez svody a kompletní výfuk se dvěma zahnutými koncovkami ( je to výfuk pro Golfa 2 GTI G60 ).
Přehled všech úprav.
Stavitelný podvozek JOM
Podložky 25mm 4x100 / 5x130
Leštěné alu Porsche Telefonfelgen
Nerez svody + výfuk pro G2 GTI G60
Odlehčený setrvačník hmotnost 5 Kg
RS sání + RS výtlak pro G60
Čip od Theibach Perormance + 64 mm řemenice
Vrtané + drážkové brzdy Brembo
Přední Francouzská světla
Zadní lampy FK Automotive Red / Smoke
atd atd , už si to ani nepamatuju
Nové fotky na Porsche kolech sem naházím až dojdou matice M14
Tom
-
Fotka na kolech po snížení, RS výtlaku a čipu a předních světel.
-
Jedním slovem LUXUUUUS :-)
-
mal som moznost vidiet tento kusok osobne a parada :drinks:
-
Přikládám fotky znovu.
Podložky 25 mm, 4x100 - M12 / 5x130 - M14
Kola Porsche Telefonfelgen 7x15 ET 23, po nasazení kol na podložky se ET sníží na ET -2 mm
-
Eště přihodím fotky černého koženého interiéru.
Koupil sem to jako celek, P vyhřívaný sedačky, Z sedačky s loketkou, P + Z tapeci
Nevím esi je to Recaro, logo sem nenašel.
Fotky nejsou nic moc, je to focený v šeru na půdě
Tom
-
good
-
kam ty na to chodis ;D
-
Recara to nejsou,ale vypadaji dobre! :i_am_so_happy:
-
kam ty na to chodis ;D
No jóó, nésu lenivé se projet 480 Km :)
Dyš se mi něco líbí tak to koupím a moc nad tím nepřemýšlím.
-
Recara to nejsou,ale vypadaji dobre! :i_am_so_happy:
Dík :)
-
Další néé moc zdařilé fotky.
K předním tapecům už mám nachystané původní krytky na repro s nápisem Aktiv
-
Sakra, to je masírka :)
-
:good2: Anton Špelec ostrostřelec :good2: jsem zvědav na závěrečné fota corra ;)
-
Dnešní trocha lidové tvořivosti.
Opravoval sem náhradní káble ke vstřikům, ale délku jednotlivého rozvětvení sem moc netrefil. :)
-
Proc jsi to neudelal ze smrstovacky? Vypasalo by to asi lepe.... A ty delky?
-
To sem měl v planu, ale naházel sem tam konektory a už se mi to nechtělo znovu vypíchávat.
Dodělám to zítra.
-
Co to je? :o :-D
Prodavaji take latkovou izolacni pasku a pak to vypada jako origo. good
-
Ještě by to chtělo spláchnout ten centimetr prachu, jinak auto pěkný :-)
-
Co to je? :o :-D
Prodavaji take latkovou izolacni pasku a pak to vypada jako origo. good
Na tu izolační pasku co tam je teď, půjde eště ta smršťovací róra. :)
-
Jo Jo tak tohle už mám za sebou 8)
-
Jo Jo tak tohle už mám za sebou 8)
Nemáš někde fotky pro srovnání ?
Asi to budu muset dělat znovu, příjde mi to jaksi nahoVWno.
-
ty si delas prdel diky...
-
Jo Jo tak tohle už mám za sebou 8)
Nemáš někde fotky pro srovnání ?
Asi to budu muset dělat znovu, příjde mi to jaksi nahoVWno.
Hlavni diskuze tema co jsem na aute delal nebo musel delat strana 14 ;) neumim dat primo odkaz jsem mimo comp jedu pres telefon :blush:
-
Já na kabeláže používám látkovou pásku a maximální spokojenost. Myslím, že je to tahle http://www.tesa-tape.cz/industry/products/1006844,1.html (http://www.tesa-tape.cz/industry/products/1006844,1.html)
-
Dnes sem vyměnil palivovej filtr, tekl z něho pěknej sranec.
-
Tak to si ho zkus jeste rozriznout a to teprv neco uvidis :D To vis v benzinu to nikdo nemeni :D :D
-
ten samej obrázek se mi taky naskytnul,po výměně paliváče,věc za 100,- by se mohla měnit každej rok...
-
Zítra to rozlousknu a mrku co v tom bude za kentus.
Specielně na Lubošovo doporučení sem objednal přípravky na sedáky a na lak.
Po vyleštění to je neuvěřitelnej rozdíl.
-
Tak pri tom sed :D A nelesti porad to auto at ti z toho neco zustane :D Kola lesti sedacky lesti lak lesti a kdy jezdis :D :D
-
Tak pri tom sed :D A nelesti porad to auto at ti z toho neco zustane :D Kola lesti sedacky lesti lak lesti a kdy jezdis :D :D
Pravě že nejezdím vůbec.
Mám to 4 roky a najel sem sotva 2 000 Km, ale letos to asi vytáhnu. :)
-
Dnes sem vytáhl motor z toho černýho Corrada, prý by měl být zadřený, ale nic s ním podle všeho není, vše běhá jak má.
Po vyčištění, přetěsnění a nalakování by my měl vypadat +/- jak ten na třetí fotce.
-
To je jako nebe a peklo :D :D :D
-
V kufru toho pojizdnýho sem našel novou vodní pumpu, rozvodovou sadu a palivovej filtr.
Filtr už sem použil na svoje Corrado a zbytek pude na ten náhradní motor.
-
A kam z víka zmizelo VW? ???
-
Tak toho sem si ani nevšim.
-
Dnes mi z Aukra dorazilo palivové čerpadlo.
Nedoporučuju kupovat, už v krabičce je to rozlámaný + sou ulomený připojovací konektory a nepasuje plovák.
Když sem viděl co je to za vergl, tak sem sedl do auta a koupil z Kelly už zkompletovanej Pierburg.
-
hmm vyhozený prachy.co si za něj dal? ( to z aukra ) ???
-
Je normálně na Aukru k prodeji za 1 030,-
Zrovna sou na dovolené, ale hned jak jim dovolena skončí, tak to pošlu zpět.
>>>> http://aukro.cz/palivove-cerpadlo-vw-corrado-golf-passat-benzin-i3106692042.html
-
Cina nebo Italie vzdycky je to smejd.
Kolipa stoji ten z Kelly family?
-
Když dám vedle sebe to z Aukra a to z Kelly, tak je to naprosto stejný, obojí vypadá jako úplná mrdka.
To z Kelly stálo 3 800,-
Teď je ve výprodeji, eště nedávno stálo asi 9 000,-
-
zachovat sací koš a dát větší.. to seženeš za 1500 a máš i rezervu tlaku
-
Já sem mohl koupit i jen samotnej střed čerpadla za 700,- a přejodit ho do původního obalu.
Je to v takovém gumovém uložení, které už je rozleptaný tak, že při pouhém pokusu o rozdělání se to nalepí na ruce, ztratí to tvar a už to nejde složit.
-
Koupit ,ale poradnou pumpu jako Walbro a ne tyhle schity a mas jistotu,ze to bude fungovat. Pokud to delas pro sebe tak by se na dulezitejch vecech setrit nemelo.
Tot moje filozofie. ;)
-
No nejdřív sem chtěl totok >>> http://www.bar-tek-tuning.de/benzinpumpe+bosch044+fuelpump+kraftstoffpumpe.htm
A nebo čerpadlo pro Porsche 924 S, ale nechtělo se mi to předělávat.
Na těch mích 200 Km za rok to snad bude stačit. :)
-
Kouzlo Walbra je v tom,ze se da koupit pumpa bez nutnosti predelavani. Tot rada do budoucna. :)
Tak hlavne abys dojel do Pisku. ;)
-
Zítra vyzkouším esi je vše OK a když to nebude fungovat, tak to zase odvezu do Kelly.
Měl bys ňákej konkrétní odkaz ? Třeba to eště vyměním. :)
Písek ? To je víc jak 270 Km a to nepočítám cestu zpět, to bych už si vyčerpal kilometry na 2 a půl roku dopředu :-D
-
Tak v tom pripade nevim jestli ti chci poradit. :-D
Pak se ti podivam jaky typ je potreba. ;)
Na VR6 je Walbro GSS340....
-
Tak pro G60 by mela byt Walbro pumpa stejna jako pro VR6.
-
Tak sem dnes nalil přesně 12L benzínu, ale ručička palivoměru se vůbec nezvedla.
Čím to může bít ?
-
Tak sem dnes nalil přesně 12L benzínu, ale ručička palivoměru se vůbec nezvedla.
Čím to může bít ?
Ohnutej plovak :) , mel si zkusit kdyz si mel venku cerpadlo hnout plovakem, zda jezdi rucicka.
-
Tak to asi budu muset znovu vydělat.
Není tam ňáký relé, nebotakněco ?
-
nemusíš to celé vyndavat. zkusit jen nadzvednout. ale pozor, nejde to hned. Reaguje pomalu.
Pokud si ohneš tu tyčku plováku, tak pak ji lze i jemně doladit. Z boku na tom mechanizmu zvedání plováku je závit nevím už jestli imbus nebo šroubovák a tím ho lehce můžeš natáčet a doregulovat hodnotu na ukazateli.
-
Tak to asi budu muset znovu vydělat.
Není tam ňáký relé, nebotakněco ?
Od odporove drahy to jde primo na rucicku. Meri to odpor a palivomer je Ohmmetr (voltmetr)
Zkus to vyndat a jestli se rucicka hejbe, pak bych na plovak nalepil zespod centimetrovou podlozku a kdyz to vrazis (a zajistis) v nadrzi, rucicka by mela byt asi 1mm nad nulovou carkou.
-
Tak to asi budu muset znovu vydělat.
Není tam ňáký relé, nebotakněco ?
Od odporove drahy to jde primo na rucicku. Meri to odpor a palivomer je Ohmmetr (voltmetr)
Zkus to vyndat a jestli se rucicka hejbe, pak bych na plovak nalepil zespod centimetrovou podlozku a kdyz to vrazis (a zajistis) v nadrzi, rucicka by mela byt asi 1mm nad nulovou carkou.
Jak pise Bart je tam jemny doladeni, kde posouvas tou odporovou drahou vuci bezci.a le jestli se Ti rucicka nepohnula pri 12 litrech, tak to asi nedoladis sroubkem. Pokud mas vedeni v poradku.
-
Teď jsem koukal znova na ty tvé fotky. Máš tam dva druhy měření. Které si použil? Můžeš mít totiž spatný plovák k tomu měření...
měřák na fotce č.3 tam nepatří,ne
-
Vytáhl sem nové čerpadlo.
Pohejbal sem s plovákem a ručička se zvedla.
Když je to na max. zvednuty, tak to na budíku ukazuje jen asi 40L ale melo by tam byt 55L.
Když to podržím na polovině rozsahu, tak to ukáže rezervu.
Staré čerpadlo to ukazuje správně.
Asi ten plovák je pro 70L nádrž.
-
Je to možné, protože pokud porovnáš ty měřáky, tak ten starý je o dost kratší.
-
A co teď s tím ?
Ten starej plovák na nové čerpadlo nepasuje.
-
No myslim ze cely ten mechanismus meraku je nacvaklej v tom kontajneru a mel by jit vyndat a prendat.
-
No myslim ze cely ten mechanismus meraku je nacvaklej v tom kontajneru a mel by jit vyndat a prendat.
Ten origo má jiné uchycení. Je to vidět na fotce. Musí sehnat jiné měření.
-
Teď to dolaďuju na tom šroubu.
Na v jaké úrovni by to melo být když je v nádrži přesně 12L ?
-
Teď to dolaďuju na tom šroubu.
Na v jaké úrovni by to melo být když je v nádrži přesně 12L ?
No zalezi jakou mas nadrz, jestli 55ku tak by to asi melo byt na prvni bile carce nad rezervou coz je o neco min nez pulka ze 30 ;)
-
rezerva bývá většinou na 100km dojezdu nebo 10l...
-
Tak už je to asi naladěno, díky za pomoc.
Ovšem potíže s chodem motoru sou stejné.
Za studena jede vše dobře, ale po mírném zahřátí se houpavě roztřepe a začne hrozně černě kouřit.
Když odpojím modré čidlo je to zase OK.
Není to moc vidět, ale hulí to festovně.
-
Mám tu 5x modré čidlo teploty a ani jedno nepomohlo, je to pořád stejné.
Při odpojené Lambda sondě je to +/- Ok, ale zase to nemá žádnej výkon.
-
Odpojeni lambdy, nebo modreho cidla, jde ECU do nouzaku, kdy je vse napevno nastavene, proto to jaktakz funguje, ale nema vykon.
Nevim jak to ma G60 s vahou vzduchu, ale videl bych to i na ni. Evidentne to vypada na extremne bohatou smes, proto to cudi a smrdi.
-
Dal sem chip od Theibach-Performance.
K němu je i návod na doladění.
To doladění sem zatím neudělal, protože sou značky v depozitu a proto nemůžu jet naemise.
když sem tam ten chip dal , tak to jezdilo cca 2 hodiny dobře, ale z ničeho nic to začalo dělat takovej bordel.
Der Zündwinkel muss bei einer Motordrehzahl von 2000 – 2500 U/min eingestellt werden. Einstellwert: 4 – 6° vor OT
Leerlauf-CO-Gehalt: Einstellwert: 1,1 – 1,3 Vol. % +/- Höhenausgleich *bezogen auf 300 m Höhenlage. Werte zzgl. 0,2 Vol.% CO je 100 m Höhenzunahme
-
Neni nic jednodussiho tam cvaknout origo jednotku.
-
No řekněme, že to dělá ten chip, tak ale proč to první 2 hodiny fungovalo ? Nemohlo se tím chipem něco zničit ?
-
Bych to viděl, že odešel převaděč spojitosti
-
A to je co?
-
Bych to viděl, že odešel převaděč spojitosti
A dáááááááááááál ?
;D
-
Dál už nic, to je vše
-
Dál už nic, to je vše
ne, už nebudu v OT pokračovat. :)
-
Jak to běží Tomáši na volnoběh? Nepravidelně? Když si nandal čip a byl to projet tak to začalo tedy až po tom, cos to zkoušel jak to jede?
-
Dál už nic, to je vše
ne, už nebudu v OT pokračovat. :)
Hoši domluvte se ať z toho něco chápu. :)
Psal sem přímo do Theibach-Peformance a odpověď byla, že mám podle návodu naladit požadované hodnoty.
Ty se dají naladit pouze na Emisích, ale budou tam vědět jak na to ?
Proč to jelo 2 hodiny normálně a najednou se to tak razantně změnilo ?
-
vážně to chceš říct.....?
nebude se ti to líbit
-
Na volnoběh to jede asi 1 minutu dobře.
Po mírném zahřátí začne motor poskakovat a z výfuku to hulí černej dým.
-
Jo
-
propálil si píst
-
No to mi tvrdil i Pospec, ale proč to delalo až po minutě ?
To by mělo dělat hned od začátku, nee ? A přestane to dělat při odpojení modrýho čidla.
-
Protože ti to jde nejdřív na sytič. Ten pak vypne a nemá to dost směsi proto začne zakopávat.
Pak odpojíš čidlo a zase se to obohatí..
jelikož je seriová váha vzduchu nastavená zhruba na 430 Ohm a po čipu se přenastavuje na cca 500 a ty si to prohnal bez nastavení, tedy to bylo chudé a neštěstí je za pár km na světě.
Je to jen domněnka, kterou vyvrátíš jen měřením tlaku ve válcích.
-
Ahoj merak v unimaxu stoji asi 600 ja to mam na druhem pistu...Ale u me to byly spatne svice...Vzdy kdyz na motoru neco odejde je to bohuzel chyba majitele...Ale pokud jsi si vse neprodal motor nebude problem ne :D
-
Ahoj merak v unimaxu stoji asi 600 ja to mam na druhem pistu...Ale u me to byly spatne svice...Vzdy kdyz na motoru neco odejde je to bohuzel chyba majitele...Ale pokud jsi si vse neprodal motor nebude problem ne :D
ty si tak sebekritický :)
-
Vzdyt je to pravda ... Loni tri zavady a vsechny moje ... Kladaka na rozvodech jasny... Motor=Svicky jasny a ta vodni pumpa na srazu je taky jasna ... :D :D Je rikam jak to je ...
-
Motory mám 3, tak z toho snad něco složím.
Jak sem psal, jezdilo to asi 2 hodiny jak utržení ze řetězu.
To moje staré palivové čerpadlo jen prská a tím pádem asi nebyl tlak na liště.
-
Tak už to zase jezdí. :)
Vše co sem tu měl minimálně 2x sem vzájemně povyměňoval.
Palivové čerpadlo, vstřiky, Lambdu, modré čidlo, regulátor tlaku paliva, prostě vše.
Tom
-
a čím z těch věcí to bylo?
-
to je dobre :-) jen je chyba menit to vsechno najednou,clovek poradne nevi co to delalo a muze te to zase nekdy prekvapit
-
Nevím, vyměnil sem všechny naráz.
Kámoš co měl to červený Corrado G60 GTO mi řekl, že sem nejspíš zničil tím čipem lambdu nebo zadřel vstřik.
Rači sem vyměnil všechno do čeho de eletrika abych to nemusel rozdělávat několikrát.
-
Aspoň že jsem se mýlil.
Ikdyž to tomu dost nasvědčovalo.
-
Dnes nasazeny podložky a přední Telefony, zítra budou i zadní.
Eště to budu snižovat asi o 3 - 4 cm, ale nejdřív seženu užší spoiler.
-
Proklatě nízko :-)
-
ono až si stoupne na rovnou silnici, bude to vejš. :)
Co to je za rozměr kol?
-
Mít to eště o 1 cm níž tak na té naší příjezdové cestě ke garáži bych zhrnul i vajgl.
Předek 7x15 ET -2 185/45
Zadek 7x15 ET -2 195/45
-
tak proto taková díra mezi blatníkem a kolem. :)
Jsem si říkal, že 16ka musí vyplnit víc.. no nečtu a nevím
-
Proto to chci mrsknout eště k zemi, ale to by to lízátko nepřežilo.
Jinak sou to kola z Porsche 911 1974 - 1980.
-
,,Telefony" jsou tak specificke kola ze nevim nevim....? Jeste tak na G1...
Ale proti gustu zadny.....
-
Mě se líbí hlavně ta nevšednost.
Když projedeš Corrado-Database, tak najdeš nevjvíc Borbat A + T, BBS RS + ML, Keskin KT1 a Schmidt ML + TH - Line.
Až to stočím nazem tak o bude zase o něčem jiným.
-
Vyzera to pekne good inak ake podlozky si daval ?
-
4x100 M12 / 5x130 M14, 25 mm
-
Dnes sem to pojistil a zítra budou SPZtky.
Taky sem nechal nasadit zadní pneu.
-
:o slint
-
Sobotní Opavská návštěva.
-
8) good
-
bylo fajn, díky
-
Zase dojeďte na štrudl a kafe.
Sem vyděl ty tvoje 9x16, tak sem začal špekulovat a dnes sem si něco dovezl.
8,5 + 9,5 x16
-
Dalsi ,,Schmejdý´´ na Corro... 8)
-
Dalsi ,,Schmejdý´´ na Corro... 8)
Ešte sem psal že sou všude jen samé Schmidt, BBS a Borbet a nakonec sem si je sám koupil.
Takovou sem měl radost z těch Telefonů a teď běhám pořád do garáže dívat se na Schmidty. :)
-
Kola Mazec good a neni vylouceno za se na kafe a strudl zase sejdem ;)
-
ty sou good
-
ty sou good
Tuctové.. :-D
Jednou bude kalendář českých Corrad nazvaný kalendář BBS/Schmidt hi
-
Kola to jsou krásný, o tom žádná good
Jenomže už budeš minimálně čtvrtej, kdo je bude vozit - Ty, Andre, Kjuba a Konwas... :-\
-
To nevadí. Kluci se potkají max jednou ročně někde na srazu :-)
Určitě XXX krát lepší než ty telefóny a MAMky
-
A Pospec >>>> http://forum.corradoclub.cz/index.php?topic=894.0
Byl mi včera zdělen špatný rozměr, na kolech je napsáno 9x16 ET 12 a 10x16 ET 21
Přední i zadní pneu sou 195/40 R16
-
krromm taky
-
A jééje, tak to abych je zrovna nafotil a švihnul znovu na Bazoš. :)
-
A na Spilnera jste zapomneli? :) pokud nema o fous jiny typ.
-
A na Spilnera jste zapomneli? :) pokud nema o fous jiny typ.
O fous rumunskýho bezdomovce... :-D 3tlg vs 1tlg :-)
-
A na Spilnera jste zapomneli? :) pokud nema o fous jiny typ.
O fous rumunskýho bezdomovce... :-D 3tlg vs 1tlg :-)
Jezis rypos :) prosim Vas, vysvetle te mi, jaky maji vliv 3dilne kola na jizdni vlastnosti oproti jednodilnym? Krom toho ze utikaj ve spojich? ;)
-
A na Spilnera jste zapomneli? :) pokud nema o fous jiny typ.
O fous rumunskýho bezdomovce... :-D 3tlg vs 1tlg :-)
Jezis rypos :) prosim Vas, vysvetle te mi, jaky maji vliv 3dilne kola na jizdni vlastnosti oproti jednodilnym? Krom toho ze utikaj ve spojich? ;)
O to tady přece nejde ale.. :)
-
rozdíl je v tom že si poskladáš jakej rozměr a ET potřebuješ... :P jinak co se týče jízdních vlastností je to asi jedno :-D
jinak jestli kola maj takový rozměry a ET co píšeš, tak mě celkem zajímá realný foto, jak moc to poleze z blatníků... ???
-
by mě zajímalo jak vypadá guma 195/45/16 na 10" kole
-
Tak to by me taky zajimalo.Si myslim ze budes mit problem dat 10 palcovy kolo do seriovejch lemu.Ale pokud tam je vazne pneu 195/40.
-
Budu muset sundat pneu a přeměřit to na přesno.
Nejspíš sou přehozený vnitřní límce.
Borec to měl na starším Seatu Ibiza a prý to bylo OK.
-
Ddobátko sem jedno líznul leštícím kotoučem a pastou na hliník.
-
ono totiž tyhle vnější límce vypadaj že nejsou moc široký ???
tak až to přeměříš, dej vědet co to je za šířku ;)
-
Přední kolo
Vnější límec 4,5 cm
Vnitřní límec 16 cm
Střed 2,5 cm
Zadní kolo
Vnější límec 7 cm
Vnitřní límec 17 cm
Střed 2,5 cm
Esi to bude po nasazení na auto moc široký, tak vyzkouším vyměnit vnitřní límce přední dozadu a zadní dopředu .
Potom by mělo být každé kolo o 1 cm užší.
-
prohorení vnitřních límců ti moc nepomůže...ty kola polezou pořád stejně...jen se ti změní vzdálenost disku od tlumiče...
a je trošku mě zaráží, že píšeš, že střed ma 2,5cm...bejvá to většinou 1/2 palce, což je cca 13mm
-
Pravě že to pomůže.
Okraj kola bude vylezlej stejně, ale nebudu muset vzadu použit eště 1 cm podložku aby kolo nechytalo o nápravu a tlumič.
Ano máš pravdu, střed je 13 mm, neuvědomil sem si, že límce sou zapuštěné ve středu tak aby to spolu přesně lícovalo.
-
Tak jestli jsem pochopil dobře a vzadu máš teda 10J tak to zaroven s karoserii nikdy nebude ani kdyby ses rozkrajel :-D teda pokud nehodláš vybušit lemy.. Prosel jsem si tim a lezlo to asi u origo lemu cca 5cm.. Proto jsem si nechal udelat odklony pak to bylo ok ale zase jizdni vlastnosti sli do sracek.. Ted mam 9J a je to zaroven.. A pneu na 10J jsem mel 215/35 16 a bylo to pekne aspon pro me 8) a 195/40 nebo 45 na 10J je nesmysl!!
-
sám čekám co z toho vyleze...nakonec za rozměry a volby pneu ???
-
i 10ku dostanes zaroven s leme kdyz ma dobry etecko ;)
-
BYK: jak když už se ti pak nevejde na vnitřní straně k tlumiči... :-\
-
Přesně jak píše Kjuba a když to tam teda vleze tak mi napiš to ET sám jsem zvěd.. 8) Tímhle jsem si už prošel a opravdu mezera u tlumiče je tak pro vlas.. ET nic nezmění.. :P
BYK: jak když už se ti pak nevejde na vnitřní straně k tlumiči... :-\
-
corroVR6man: ver mi ze s pocitanim kol mam dost zkusenosti ;)
da se resit vsechno jen to chce u toho premejslet
(https://lh6.googleusercontent.com/-FWn2A5ttf6w/UL6EwA3nH8I/AAAAAAAAFWw/7Z5ORocNckM/s1000/DSC02306.JPG)
-
Dnes sem ty kola konečně rozdělal a prohodil sem vnitřní límce.
Přední kola sou teď 9" a zadní 9,5" a je to OK, měřil sem to metrem se stupnicou na centimetry a na palce.
Z těch Audi kol mi tu zastala 2x podložka 5 mm tak ty pudou asi na zadek.
Dopředu dám podložky 10 mm protože kolo nejde namontovat kvůli moc šrokýmu třmenu.
Pneu zatím koupím asi jen na zadek 205/40 R16, předek nechám jak je 195/40 R16.
-
nemeris ty kola i s patkama? na ty fotce to vypada na 1,5ku limec na predku
-
tohle je taky dobra prasarna na ty naprave... ???
-
Vím jak se měří kola.
Límec předního kola je širokej 5 cm = 2"
-
Konečně sem nazul pneu 195/40 R16 + 205/40 R16 a nasadil původní zadní lampy.
-
A tak má Corry vypadat. Klasika na klasikách.
-
Tady ty projekty teda jedou.
To abych taky něco přihodil.
Ale s Porsche brzdama se už asi nemá smysl chlubit. :)
-
:o :o :o tie sedacky su proste boziii good
z ktoreho modelu su ? nechal si ich precalunit ? lebo fakt vyzeraju ako nove 8)
-
Sou z Porsche 911 Carrera S.
Sou to takovíhle , dole sou detailnější fokty >>>>
http://www.ebay.de/itm/Ledersitze-Leder-Sitze-schwarz-Innenausstattung-Porsche-911-996-leather-seats-/291044521585?pt=DE_Autoteile&hash=item43c39af671
-
:o :o :o tie sedacky su proste boziii good
Jsem jiného názoru. Mě se tenhle styl nelíbí.
Určitě je lepší tam nechat ty co máš Tomáši. Kvůli vzhledu a hlavně funkci.
http://www.ebay.de/itm/Ledersitze-Leder-Sitze-schwarz-Innenausstattung-Porsche-911-996-leather-seats-/291044521585?pt=DE_Autoteile&hash=item43c39af671
že vždy najdeš zrovna ty nejdražší ;)
-
že vždy najdeš zrovna ty nejdražší ;)
Nevím, asi proto, že sou jediný který sem našel a sou na okrajích hladký a uprostřed perforovaný.
Ty moje sou navíc EL. stavitelný i na výšku. :)
-
A dá je tam někdo aby to také tak fungovalo a neseděl si tam jak na rozhledně?
Ne,vážně mi zrovna tyhle nic neříkají.. Ještě k tomu, když nebude stejný zadek a tapeci..
(je to jen můj názor na styl těch sedaček)
-
A dá je tam někdo aby to také tak fungovalo a neseděl si tam jak na rozhledně?
Tak fungovat by to mělo.
Pospec měl něco podobnýho v Corradu a myslím že mu to funfovalo.
http://auto.bazos.cz/inzerat/33884977/Porsche-911-997-sport-sedacky.php
-
ja si nemozem pomoct, ale mne sa ten styl sedaciek velmi paci good mozno preto, ze porsche 924 mi padlo do oka a to ma tusim podobny styl.
-
zdraví tvrdé moravské jádro, chlape
-
Ahoj všem.
Tak sem si zase koupil béžové Recaro + veškeré vnitřní plasty.
Tochu to poleštím a zase bude novátor. :)
Tom
-
Hmmmm, pěkné pěkné... já jsem spíš na polokůži ale toto je pecička.
-
Tak předku už asi mám.
Eště rozeberu a pořádně vyčistím pojezdy.
-
Krasne recara!!! Kdyz si to vycistil Tome, tak to rovnou zabalzamuj, at je ta kuze pekne vlacna a chranena. Dneska uz docela umeni neco takoveho sehnat a za rozumne penize...
-
Eště vytáhnu přední obložení dveří a budeme se muset rozloučit.
-
Sem si zase našel chvilku se v tom hrabat.
Pojezdy naolejovaný a El. motorky rozhýbaný.
Už jen ověřit funkčnost vyhřívání a začnu to skládat.
-
Hmmm, delicious :)
-
Brembo třmeny z Porsche + adaptéry od Epytec.
-
Už mi chybí jen desky a přítlačný pružinky.