• Květen 04, 2024, 06:49:07 dopoledne

Autor Téma: Tom a Corrado G60  (Přečteno 37615 krát)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #60 kdy: Březen 19, 2013, 11:37:44 dopoledne »
Teď jsem koukal znova na ty tvé fotky. Máš tam dva druhy měření. Které si použil? Můžeš mít totiž spatný plovák k tomu měření...

měřák na fotce č.3 tam nepatří,ne
« Poslední změna: Březen 19, 2013, 11:48:07 dopoledne od Bárt »

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #61 kdy: Březen 19, 2013, 12:03:32 odpoledne »
Vytáhl sem nové čerpadlo.
Pohejbal sem s plovákem a ručička se zvedla.

Když je to na max. zvednuty, tak to na budíku ukazuje jen asi 40L ale melo by tam byt 55L.
Když to podržím na polovině rozsahu, tak to ukáže rezervu.


Staré čerpadlo to ukazuje správně.

Asi ten plovák je pro 70L nádrž.
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #62 kdy: Březen 19, 2013, 12:15:52 odpoledne »
Je to možné, protože pokud porovnáš ty měřáky, tak ten starý je o dost kratší.

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #63 kdy: Březen 19, 2013, 12:19:28 odpoledne »
A co teď s tím ?
Ten starej plovák na nové čerpadlo nepasuje.
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #64 kdy: Březen 19, 2013, 12:20:44 odpoledne »

No myslim ze cely ten mechanismus meraku je nacvaklej v tom kontajneru a mel by jit vyndat a prendat.

« Poslední změna: Březen 19, 2013, 12:48:08 odpoledne od Bárt »
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #65 kdy: Březen 19, 2013, 12:55:35 odpoledne »

No myslim ze cely ten mechanismus meraku je nacvaklej v tom kontajneru a mel by jit vyndat a prendat.



Ten origo má jiné uchycení. Je to vidět na fotce. Musí sehnat jiné měření.

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #66 kdy: Březen 19, 2013, 13:26:10 odpoledne »
Teď to dolaďuju na tom šroubu.

Na v jaké úrovni by to melo být když je v nádrži přesně 12L ?
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #67 kdy: Březen 19, 2013, 13:30:05 odpoledne »
Teď to dolaďuju na tom šroubu.

Na v jaké úrovni by to melo být když je v nádrži přesně 12L ?
No zalezi jakou mas nadrz, jestli 55ku tak by to asi melo byt na prvni bile carce nad rezervou coz je o neco min nez pulka ze 30 ;)
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #68 kdy: Březen 19, 2013, 13:33:46 odpoledne »
rezerva bývá většinou na 100km dojezdu nebo 10l...

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #69 kdy: Březen 19, 2013, 14:24:08 odpoledne »
Tak už je to asi naladěno, díky za pomoc.

Ovšem potíže s chodem motoru sou stejné.

Za studena jede vše dobře, ale po mírném zahřátí se houpavě roztřepe a začne hrozně černě kouřit.
Když odpojím modré čidlo je to zase OK.

Není to moc vidět, ale hulí to festovně.
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #70 kdy: Březen 19, 2013, 16:37:22 odpoledne »
Mám tu 5x modré čidlo teploty a ani jedno nepomohlo, je to pořád stejné.
Při odpojené Lambda sondě je to +/- Ok, ale zase to nemá žádnej výkon.
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #71 kdy: Březen 19, 2013, 16:57:59 odpoledne »
Odpojeni lambdy, nebo modreho cidla, jde ECU do nouzaku, kdy je vse napevno nastavene, proto to jaktakz funguje, ale nema vykon.
Nevim jak to ma G60 s vahou vzduchu, ale videl bych to i na ni. Evidentne to vypada na extremne bohatou smes, proto to cudi a smrdi.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #72 kdy: Březen 19, 2013, 17:18:45 odpoledne »
Dal sem chip od Theibach-Performance.
K němu je i návod na doladění.
To doladění sem zatím neudělal, protože sou značky v depozitu a proto nemůžu jet naemise.
když sem tam ten chip dal , tak to jezdilo cca 2 hodiny dobře, ale z ničeho nic to začalo dělat takovej bordel.

Der Zündwinkel muss bei einer Motordrehzahl von 2000 – 2500 U/min eingestellt werden. Einstellwert: 4 – 6° vor OT
Leerlauf-CO-Gehalt: Einstellwert: 1,1 – 1,3 Vol. % +/- Höhenausgleich *bezogen auf 300 m Höhenlage. Werte zzgl. 0,2 Vol.% CO je 100 m Höhenzunahme
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #73 kdy: Březen 19, 2013, 17:23:55 odpoledne »
Neni nic jednodussiho tam cvaknout origo jednotku.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:Tom a Corrado G60
« Odpověď #74 kdy: Březen 19, 2013, 17:50:24 odpoledne »
No řekněme, že to dělá ten chip, tak ale proč to první 2 hodiny fungovalo ? Nemohlo se tím chipem něco zničit ?
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750