• Květen 16, 2024, 13:51:15 odpoledne

Autor Téma: VRT  (Přečteno 59154 krát)

Offline Corro16V

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 3615
  • Karma: 38
  • 你真的很好奇
    • VW-modifi.cz
Re:VRT
« Odpověď #210 kdy: Červen 03, 2014, 22:01:34 odpoledne »
Takže to čidlo v sání je teplotní,aha..
Mi nedošlo že to má váhu. Tady už si budu raději jen číst.

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #211 kdy: Červen 03, 2014, 22:02:36 odpoledne »
Nemam absolutne paru v tom jaky je rozdil mezi motronicem 2.7 a 2.9... Ale myslim si,ze komponenty jako takove budou stejne... ;)

Offline nemitom

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 247
  • Karma: 3
Re:VRT
« Odpověď #212 kdy: Červen 03, 2014, 22:05:33 odpoledne »
jojo teplota.... stane se, ja podrymu že s tím tlakovým snímačem to nebude zas tak hrozný že náhradu nějakou najdem... on že neví kde je a ani nevím jak dostali jsme se k volovině že je skovanej ve váze vzduchu že má nějak moc pinu.... :-D
a on tam není  ;D

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #213 kdy: Červen 03, 2014, 22:07:26 odpoledne »
ty nám určitě poradíš v čem se tyhle dva motory (kromě způsobu zapalování) liší při pohledu na další komponenty??
už asi v ničem, jelikož jsem nastrojoval ten motor co mám a krom cívky místo rozdělovače a snímače na vačce jsou už motory stejny.
Nebo se pletu???

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #214 kdy: Červen 03, 2014, 22:09:34 odpoledne »
jojo teplota.... stane se, ja podrymu že s tím tlakovým snímačem to nebude zas tak hrozný že náhradu nějakou najdem... on že neví kde je a ani nevím jak dostali jsme se k volovině že je skovanej ve váze vzduchu že má nějak moc pinu.... :-D
a on tam není  ;D

Takže když tam není, tak jak to provedem?? Prostě se tam nějakej dá, jak jsme se o tom bavili??

Offline nemitom

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 247
  • Karma: 3
Re:VRT
« Odpověď #215 kdy: Červen 03, 2014, 22:13:08 odpoledne »
Nemam absolutne paru v tom jaky je rozdil mezi motronicem 2.7 a 2.9... Ale myslim si,ze komponenty jako takove budou stejne... ;)

jde mi třeba o tu váhu vzduchu... přijít na správné hodnoty jen tak z "vody" docela boj... porovnal bych výrobní čísla minimálně tý váhy... jestli jsou zaměnitelný... nene použijeme jen váhu vzduchu... ECU na to jde tak - pokud vím kolik vzduchu proteklo a jakou má teplotu... spočítam si tlak...

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #216 kdy: Červen 03, 2014, 22:14:01 odpoledne »
ty nám určitě poradíš v čem se tyhle dva motory (kromě způsobu zapalování) liší při pohledu na další komponenty??
už asi v ničem, jelikož jsem nastrojoval ten motor co mám a krom cívky místo rozdělovače a snímače na vačce jsou už motory stejny.
Nebo se pletu???

Corrado melo Jen OBD1 system,takze krome civky a snimace natoceni vacky je vse stejne. I kdyz si nejsem jistej s vahou vzduchu. Tam by mey byt dva typy 5ti a 6ti pinove...

OBD2 system mel elektonickou klapku,ale ta byla az na VR6 golfech od 1995

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #217 kdy: Červen 03, 2014, 22:23:56 odpoledne »
Nemam absolutne paru v tom jaky je rozdil mezi motronicem 2.7 a 2.9... Ale myslim si,ze komponenty jako takove budou stejne... ;)

jde mi třeba o tu váhu vzduchu... přijít na správné hodnoty jen tak z "vody" docela boj... porovnal bych výrobní čísla minimálně tý váhy... jestli jsou zaměnitelný... nene použijeme jen váhu vzduchu... ECU na to jde tak - pokud vím kolik vzduchu proteklo a jakou má teplotu... spočítam si tlak...

Prave ,ze to je celkem makacka na bednu se v tomhle orientovat.  :-D ALe ty to zvladnes. Mas nasi duveru. good

Ale nejlepsi by bylo logovat podtlak s jinym sytemem a pak porovnat se systemem s vahou vzduchu...Ale problem je v tom,ze s turbem ti tam proudi podstatne vetsi mnozstvi vzduchu nez s atmosferou.
Proto se na VR6 turbo take davaji 4'' vaha vzduchu,neb normos nestiha merit... Ale to se bavime o vykonech kolem 400hp :)

Taky v dobe kdy jsem zacal ladit a zajimat se o mapovani jednotky,jsem se na tohle vykaslal. A sel cestou MSQ,Emerald,a ted DTA
« Poslední změna: Červen 03, 2014, 22:29:43 odpoledne od Alfoun »

Offline nemitom

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 247
  • Karma: 3
Re:VRT
« Odpověď #218 kdy: Červen 03, 2014, 22:29:39 odpoledne »
nemůžu se nějak dohledat toho co v sobě váha všechno schovává... teoreticky snímač průtoku vzduchu a čidlo teploty pro kalibraci, ale proč tolik pinů? že by i snímač atmosferickýho tlaku? zadrhelů hodně... proto ladím TDička  :-D ropák menší seky snese a navíc pokud neblbneš s odstaňováním některých snímač (váha vzduchu se se.e šup s ní ven...) tak má dvojitou kontrolu... no já ti nevím bude to slušná zkušenost pokud se to podaří....

proto jsem taky šel do msq...
« Poslední změna: Červen 03, 2014, 22:32:22 odpoledne od nemitom »

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #219 kdy: Červen 03, 2014, 22:39:44 odpoledne »
Problem je v tom,ze musis regulovat napeti pro ten platinovej snimac.

Tady je popsani pinu vahy vzduchu. stejne pro 4az 6 pinove verze..


OBD1 6 Pin MAF 4 Pin MK3 Style MAF
Pin 1 ------(Brown/Yellow) ----------------> Pin 1 (Ground)
Pin 2 ------(Brown/Blue) ------------------> Pin 2 (Signal Ground)
Pin 3 ------(Red) --------------------------> Pin 4 (Signal)
Pin 4 (Black)(Burn Off Trigger Wire) Funguje pouze pri vypnuti motoru,kdy se na kratkou dobu sensor zahreje a spali se nechtene usazeniny,spina,prach...
Pin 5 ------(Red/(Yellow or Blue) --------> Pin 3 (+12V)
Pin 6 (Not Connected)
« Poslední změna: Červen 03, 2014, 22:57:33 odpoledne od Alfoun »

Offline nemitom

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 247
  • Karma: 3
Re:VRT
« Odpověď #220 kdy: Červen 03, 2014, 23:00:58 odpoledne »
v tom případě bude regulační prvek součástí MAF a odchylka bude na výstupu....

Alfoun

  • Host
Re:VRT
« Odpověď #221 kdy: Červen 03, 2014, 23:05:49 odpoledne »
Jasny. Podle toho kolik kolem sensoru protece vzduchu se diky platine meni napeti a podle toho pak jednotka kalkuluje. :)

Ale myslim si,ze  jenotka musi regulovat napeti aby maximalni teplota byla kolem180st...
« Poslední změna: Červen 03, 2014, 23:10:36 odpoledne od Alfoun »

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #222 kdy: Červen 04, 2014, 20:14:30 odpoledne »
Takže, dnes jsem byl vyzvednout vstřiky (440ccm) který jsem dal na testování a čištění. Běží prý perfektně. Tak proč kurna na autě jdou jen tři???  :( :(

Offline nemitom

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 247
  • Karma: 3
Re:VRT
« Odpověď #223 kdy: Červen 04, 2014, 20:25:13 odpoledne »
kabeláž v pořádku? myslel jsem že si je zkoušel i přehazovat mězi sebou....

Offline podry

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 538
  • Karma: 5
Re:VRT
« Odpověď #224 kdy: Červen 04, 2014, 20:26:34 odpoledne »
jo když dám staré vstřiky ty origo, tak jdou všechny.
když dám 440ky tak jdou jen tři...