CORRADO CLUB - CZECH REPUBLIC
Inzerce - Díly => Nabídka => Motorové díly => Téma založeno: Corro16V Květen 23, 2012, 20:40:12 odpoledne
-
Prodám široké řemeničky na Kompresor..
Kdo má G60 ví o co jde.
Sada obsahuje dvě ozubené řemeničky a řemínek.
Zatím mám šíře řemínků 15, 17 a 19mm po dohodě i jiné
Cena sady 1200,-
pro členy klubu sleva
foto pro představu od http://www.slstuning.de
-
Skovat ulozit neukazovat na srazu zacnem handrkovat !!!
-
Ahoj
Sou eště volný ňáký ty časovací kolečka ?
Měl bych zájem o co možná nejširší, +/- 20 mm.
-
Ahoj
Sou eště volný ňáký ty časovací kolečka ?
Měl bych zájem o co možná nejširší, +/- 20 mm.
Ahoj.
Jo mám stále...
mám tyčky a z nich si to nechávám soustružit na požadované délky.
-
A jak se řeší vyvážení ?
To co je popsáno ( 19 mm ) je ihned k odeslání ?
-
Proč vyvážení?
váží to pár gramů a je to soustružené z jednoho kusu a ne jak když někdo svrtává dvě origo. :)
Tome, nějaké jsem už montoval, musím se podívat co mi tam zůstalo.
Nejde tak ani o řemeničky (ty mám za den vyrobené) ale o řemínek. Ty mi posílají..
-
Vyvážení bylo myšleno odledně mikrovibrací, ale esi k žádným nedochází , tak tím líp.
Mám tu jedno G které bych chtěl mít na jaro nachystané.
Chtěl bych tam několik úprav.
Sací tunel profrézovat z 63mm na 70mm.
Tři ze šesti mostů pro uchyceni ložiska odstranit a zvětšené otvory zaleštit.
Maximálně otevřít kanálek na pro chlazení malého ložiska.
Nasadit 58mm hnací řemenici, ale to bude mít už takový točky že těm skládaným kolečkům moc nevěřím.
Proto chci mít perfektní načasování, aby se to nepotkalo.
V DE sem se dočetl, že při takových úpravách se výkon zvýší až o 15 - 20 Hp.
-
Tome, trochu si to tu promažu, jestli ti to nevadí... ?
Pokud chceš rozebírat víc, tak klidně někde v tématu. :)
-
Tome, trochu si to tu promažu, jestli ti to nevadí... ?
Pokud chceš rozebírat víc, tak klidně někde v tématu. :)
Neva, Jen sem chtěl aby bylo jasný to vyvážení a proč to potřebuju tak široký.
Kolik asi by stáo jen 2x kolečko 20mm ? bez řemínku ?
-
Tak abych ti tedy odpověděl
Mikrovibrace... ani hlavní řemenice pro G se nevyvažujou. Tedy kromě origo. Ta má vařený krycí plech řemínku a proto má občas vyvažovací nýty.
Pokud chceš řešit další vibrace, neměl bys dávat ani pevné uložení motoru, jelikož je doporučováno pouze origo hydro, právě kvůli vibracím.
Dále, s 58 řemenicí budeš na kritických otáčkách G už při zhruba 5,5tis Ot motoru.
Takže mi přijde řešit vibrace a pak mu dát takovou sadu, zvláštní.. :)
Co se týká výkonu, tak je to určitě reálné.
Jelikož ty úpravy co dělám prý tlačí na origo řemenici i 1bar. Což je o 25% víc vzduchu.
Pokud dáš tedy i takovou řemenici, tak už zase budeš nad možnostma řídící jednotky atd atd.
-
good
-
Sleva na 1000,-
-
Mega OT: Ta řemenička je původem z Hané?.... "Široké řemenička...".... :-D :-D
-
Si vážně zLoun... :-D
-
reál foto