pokud se tímto nebo nějakým problémem na motoru nebudou vyloženě zabývat, tak nic nepoznají, ale můžou to poznat ve fabrice, jakmile bude auto připojené k diagnostice, která je on-line a automaticky se pak na portále výrobce zobrazí v informacích o vozidle, že auto má provedený chiptuning, tzn. nestandardně upravenou ŘJ motoru, kde hodnoty neodpovídají sériovému stavu. Aspoň tak to funguje u VW Audi. Další možností je, že výrobce vyhlásí např. servisní akci na update ŘJ motoru a SW ti přehrají, resp. příjímací technici se v takových případech mají zákazníků ptát, zda byl proveden chiptuning. Pokud ano, výrobce je informován. Další možností, kdy by jsi mohl mít problém je, když by se ti např. stala málo běžná závada mimo motor (např. protočení tisícíhranu na poloose, potíže s převodovkou apod.) a výrobce se bude pídit, proč se tak událo...
Nic se stát nemusí, ale taky může. V horším případě bude mít firemní auto omezenou záruku a šéf tě nebude mít v lásce...