• Květen 18, 2024, 13:38:23 odpoledne

Autor Téma: POKEC  (Přečteno 372649 krát)

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:POKEC
« Odpověď #1635 kdy: Leden 09, 2013, 20:44:11 odpoledne »
Já sem to měl, ale přišlo mi to neefektivní.
VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline doktor

  • ***
  • Příspěvků: 260
  • Karma: 3
Re:POKEC
« Odpověď #1636 kdy: Leden 09, 2013, 20:51:33 odpoledne »
venku sedum stupňů, cesta relativně suchá, tak jsem jel prohřát motor - to je nadílka!
a jedno foto pro radost - kousek jsem ho řídil
To bych si nechal libit. V tom bych se nechal klidne i pohrbit.   good
Krásna rakev  8) good

Offline wenca88

  • **
  • Příspěvků: 187
  • Karma: 4
Re:POKEC
« Odpověď #1637 kdy: Leden 09, 2013, 22:30:40 odpoledne »
Takže myslíš zbytečně investovaný prachy? :)
CORRADO G60 - DUCATI MONSTER 900 i.e

Offline Tom

  • ****
  • Příspěvků: 622
  • Karma: 11
  • G60 RS2
Re:POKEC
« Odpověď #1638 kdy: Leden 09, 2013, 22:38:03 odpoledne »
Takže myslíš zbytečně investovaný prachy? :)

Esi chceš dosáhnout znatelného navýšení výkonu u G60, tak je nezbytné provést více úkonů než je 2x otevřené sání.
1.   Je důležité opravdu vědět, že G-lader je v OK stavu. PŘEKONTROLOVAT
2.   Těsnící pásky by neměly být moc opotřebovány. VYMĚNIT
3.   Modifikace kompresoru ( RS, RS2, RSR atd ) + úprava ŘJ.

Tyto 3 věci ti dají víc než to sání a eště budeš mít jistotu , že G60 je v pořádku.
Navíc za to chce SWG-Motorsport zhruba 8 400,- a to je cena za kterou si uděláš všechny 3 výše zmiňované věci a eště ti zbyde.

VW Corrado G60 RS2 + Suzuki GSX-R 750

Offline wenca88

  • **
  • Příspěvků: 187
  • Karma: 4
Re:POKEC
« Odpověď #1639 kdy: Leden 09, 2013, 22:55:57 odpoledne »
taky mě napadlo udělat repas G a když bude venku tak rovnou ho poladit :) nějakou tou úpravičkou.A toto sem našel, jako nápad se mi to líbilo :) ale esi za nějakých cca 8500,- firma udělá úpravu G + jednotky tak to není o čem :)
CORRADO G60 - DUCATI MONSTER 900 i.e

Offline defcut

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 604
  • Karma: 9
Re:POKEC
« Odpověď #1640 kdy: Leden 14, 2013, 21:55:25 odpoledne »
Kolegové, měl bych dotaz ohledně čipování dieselu. Mám firemní Octavii a máme přísně zakázané jakékoliv úpravy (jak motorové, tak zevnějšku). Když bych si nechal načipovat, poznají to v autorizovaném servise při servisní prohlídce? Pokud ne, tak bych pár koníku nechal přidat  :-D

Offline wenca88

  • **
  • Příspěvků: 187
  • Karma: 4
Re:POKEC
« Odpověď #1641 kdy: Leden 15, 2013, 01:06:26 dopoledne »
Tak kamarád si takhle nechal čipnout Superba 1.9 TDI 96KW a na prohlídce u Loudy v Poděbradech zřejmě na nic nepřišli,pač nic z toho nikdy neměl.a taky maj zákaz jakkoliv upravovat auta...
CORRADO G60 - DUCATI MONSTER 900 i.e

Offline kashty

  • ČLEN clubu
  • *
  • Příspěvků: 837
  • Karma: 11
  • G60 kompressor
    • Czech&Slovak Scirocco Community
Re:POKEC
« Odpověď #1642 kdy: Leden 15, 2013, 08:29:59 dopoledne »
pokud se tímto nebo nějakým problémem na motoru nebudou vyloženě zabývat, tak nic nepoznají, ale můžou to poznat ve fabrice, jakmile bude auto připojené k diagnostice, která je on-line a automaticky se pak na portále výrobce zobrazí v informacích o vozidle, že auto má provedený chiptuning, tzn. nestandardně upravenou ŘJ motoru, kde hodnoty neodpovídají sériovému stavu. Aspoň tak to funguje u VW Audi.  Další možností je, že výrobce vyhlásí např. servisní akci na update ŘJ motoru a SW ti přehrají, resp. příjímací technici se v takových případech mají zákazníků ptát, zda byl proveden chiptuning. Pokud ano, výrobce je informován. Další možností, kdy by jsi mohl mít problém je, když by se ti např. stala málo běžná závada mimo motor (např. protočení tisícíhranu na poloose, potíže s převodovkou apod.) a výrobce se bude pídit, proč se tak událo...
Nic se stát nemusí, ale taky může. V horším případě bude mít firemní auto omezenou záruku a šéf tě nebude mít v lásce...  :)
corrado driving every day, full option in progress

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:POKEC
« Odpověď #1643 kdy: Leden 15, 2013, 09:25:10 dopoledne »
Nehlede na to, kdyz by se nedejboze s motorem neco stalo a prisli na to ze je tam jinej SW v ECU (a jako ze by na to rpisli, protze by to bylo prvni co by zjistovali pri poruse), tak Ti to daj zaplatit. Fakt bych to neresil, davat jinej SW do slusebniho auta, kor kdyz je to zakazany.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Alfoun

  • Host
Re:POKEC
« Odpověď #1644 kdy: Leden 15, 2013, 12:00:13 odpoledne »
Kolegové, měl bych dotaz ohledně čipování dieselu. Mám firemní Octavii a máme přísně zakázané jakékoliv úpravy (jak motorové, tak zevnějšku). Když bych si nechal načipovat, poznají to v autorizovaném servise při servisní prohlídce? Pokud ne, tak bych pár koníku nechal přidat  :-D
V tvem pripade bych zvolil naky ten Power Box. V nouzi se da kdykoliv odmontovat,odpojit.  :-D  :diablo:

Offline wenca88

  • **
  • Příspěvků: 187
  • Karma: 4
Re:POKEC
« Odpověď #1645 kdy: Leden 15, 2013, 12:08:33 odpoledne »
Určo!! za 2min je venku :) mám doma jeden z 1.9TDI 66-81kw
CORRADO G60 - DUCATI MONSTER 900 i.e

Offline ZIP

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 276
  • Karma: 7
Re:POKEC
« Odpověď #1646 kdy: Leden 15, 2013, 15:16:00 odpoledne »
Kdyz power tak prosim zadny z netu za 3 tis ... Pokud je to PD kterym jsi jel kdyz jsem u tebe byl tak PSI na to dela fajn vec ktera neni jen odpor ktery rika ridici jednotce ze nasava studenejsi vzduch tudiz vstrikuje vic paliva.....Ale myslim si ze pokud budou chtit zjisti ve
VW i tu :D
Neptejte se mě jaké je nejleší auto na světě odpověď  je jasná V........N !!!!

Offline defcut

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 604
  • Karma: 9
Re:POKEC
« Odpověď #1647 kdy: Leden 15, 2013, 15:26:27 odpoledne »
Díky všem za rady a doporučení. Myslím, že se na to radši vykašlu a spokojím se se stávajícími 103kW, než mít oplétačky s firmou :-) Je to strašný rozdíl, když přesednu z corra do ochcávky a šlapu na plyn a ono nic :-D

Offline BinVladin

  • VR6 2.9i
  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 1314
  • Karma: 7
Re:POKEC
« Odpověď #1648 kdy: Leden 15, 2013, 15:46:02 odpoledne »
Díky všem za rady a doporučení. Myslím, že se na to radši vykašlu a spokojím se se stávajícími 103kW, než mít oplétačky s firmou :-) Je to strašný rozdíl, když přesednu z corra do ochcávky a šlapu na plyn a ono nic :-D
Slapes na plyn u 103kW a ono nic?? :) Tak si odjisti rucni brzdu Kajo.
!!!!!!!!!!!Shanim chladicovou stenu na VR6, jen v neposkozenem stavu!!!!!!!!!!!!

Offline Ondrys

  • Fanoušek
  • *
  • Příspěvků: 361
  • Karma: 1
  • Red corrado ABF
Re:POKEC
« Odpověď #1649 kdy: Leden 15, 2013, 16:41:48 odpoledne »
Díky všem za rady a doporučení. Myslím, že se na to radši vykašlu a spokojím se se stávajícími 103kW, než mít oplétačky s firmou :-) Je to strašný rozdíl, když přesednu z corra do ochcávky a šlapu na plyn a ono nic :-D

Ber to z tý lepší stránky, alespoň máš větší požitek z jízdy s correm. Kdyby to jelo stejně, tak by tě to potom tolik netěšilo  ;)